eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Ochrona osób i mienia Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Włocławek: Ochrona osób i mienia Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umo
Numer ogłoszenia: 486974 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Włocławku , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy, obejmująca: 1) fizyczną ochronę osób i mienia, przez licencjonowanych pracowników ochrony: - budynku położonego przy ul. Cyganka 28 we Włocławku wraz z podwórzem i chodnikiem przed budynkiem, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, przez jednego pracownika ochrony, - budynku Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego we Włocławku, zlokalizowanego przy ul Św. Antoniego 49 we Włocławku wraz z podwórzem, przez jednego pracownika ochrony, w dni robocze w od 630-800 i od 1500-1800, wraz z uzbrajaniem i rozbrajaniem systemu monitoringu, zamykaniem i otwieraniem drzwi odpowiednio o 630 i 1800 i przechowywaniem kluczy od chronionego obiektu, stanowiących chronione obszary, polegającą w szczególności na: - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w chronionych obszarach i obiektów Zamawiającego, - ochronie obiektów, pomieszczeń i urządzeń znajdujących się w chronionych obszarach Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, - ochronie mienia Zamawiającego oraz mienia, za które zamawiający odpowiada przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, w tym również na zewnątrz obiektów, na terenie zamkniętym, wchodzącym w skład chronionych obszarów, - zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie chronionych obszarów Zamawiającego, ujawnianiu faktów dewastacji mienia oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o tych zdarzeniach, - niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionych obszarów Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia przedstawicieli organów ścigania zgodnie z wymaganiami i procedurami określonymi przez Zamawiającego w Planie ochrony fizycznej Starostwa Powiatowego we Włocławku, Planie ochrony informacji niejawnych w Starostwie Powiatowym we Włocławku i innych planach dotyczących ochrony, przedmiot zamówienia obejmuje również: - utrzymanie czystości przed głównymi wejściami do obiektów, a w okresie zimowym usuwania śniegu i likwidowania gołoledzi na dojściach i dojazdach do budynków m.in. poprzez posypywanie mieszanką uszorstniajacą (mieszankę zabezpiecza Zamawiający). 2) monitorowanie lokalnego systemu alarmowego - LSA (sygnałów dotyczących włamania i napadu), zamontowanego w obydwu lokalizacjach, polegające w szczególności na: - przyjmowaniu i rejestracji sygnałów LSA przez całą dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy, drogą telefoniczną, - telefonicznym powiadamianiu wyznaczonych przez Zamawiającego osób, służb serwisu oraz w uzasadnionych sytuacjach - Policji, w przypadkach zdarzeń (włamania napadu, pożaru), potwierdzonych interwencją specjalnych grup patrolowo-interwencyjnych (GI), - zapewnieniu gotowości do działań ochronnych GI ich kierowaniu na miejsce zdarzenia w przypadkach wystąpienia alarmu w chronionym obiekcie z zadaniami: przerwania działalności przestępczej, podjęcia w miarę możliwości działań celem ujęcia sprawców, fizycznej ochrony obiektu, bez wchodzenia na jego teren do czasu przybycia właściciela lub osoby przez niego upoważnionej oraz Policji i Straży Pożarnej, - konserwacji lokalnego systemu alarmowego, o ile zawarto oddzielną umowę. 3) Zamawiający zastrzega sobie, aby pracownicy ochrony byli umundurowani z umieszczonymi na mundurach identyfikatorami firmowymi Wykonawcy oraz zaopatrzeni w środki łączności bezprzewodowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda złożenia, do dnia 05.12.2013 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - posiada koncesję/zezwolenie właściwego ministra do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia). Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, odpowiadające swoim rodzajem wartościom i ilościom usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia tj. (wymagane minimum: co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usługa fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej takich jak sądy, prokuratury, urzędy administracji rządowej, państwowej i samorządowej, banki, szpitale itp., trwająca co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, każda); - wykaże w złożonym wykazie i załączonych dowodach, że wywiązuje się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który nie podważa posiadania odpowiedniego poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązania się z zobowiązań przy realizacji niniejszego zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia stałym zespołem składającym się z co najmniej 6 pracowników ochrony, posiadającymi wymagane uprawnienia ustawowe, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. Nr 145 z 2005 r., poz. 1221, z późn. zm. - (5 pracowników ochrony fizycznej z licencją pierwszego stopnia oraz 1 pracownika ochrony fizycznej z licencją drugiego stopnia);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie potwierdzających spełnienie warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, określonych w pkt III.3.2);;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana ceny w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; c) w przypadku zmiany lokalizacji siedziby zamawiającego położonej przy ul. Świętego Antoniego 49 we Włocławku, konieczność zmiany warunków umowy (w tym zmiana ceny) lub jej unieważnienie dla tej lokalizacji; d) w przypadku innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: e) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); f) zmiana danych teleadresowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.