Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Zamość: Przebudowa odcinka ulicy Młyńskiej z budową drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ulicą Lwowską w Zamościu
Numer ogłoszenia: 48694 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ulicy Młyńskiej z budową drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ulicą Lwowską w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka ulicy Młyńskiej z budową drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ulicą Lwowską w Zamościu Przedmiot zamówienia obejmuje : 1.Branża drogowa ; Km 0+296,20 do km 0+338,00 1) Roboty ziemne i rozbiórkowe, 2) Wpusty uliczne , 3) Poszerzenia , 4) Zjazd km 0+300,70, 5) Nawierzchnia drogowa km 0+296,20 do km 0+338,00, 6) Chodnik + ciąg rowerowy, Km 0+348,50 do km 0+520 1) Roboty ziemne i rozbiórkowe, 2) Wpusty uliczne, 3) Poszerzenia , 4) zjazdy indywidualne, 5) zatoka autobusowa, 6) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogowa.(km 0+348,50 do km 0+520). 7) chodnik + ciąg rowerowy, 2. Branża elektryczna, przebudowa kolizji sieci energetycznych, 1)Przebudowa kolizji linii kabl. NN , 2)Przebudowa kolizji sieci SN 15 KV 3.Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej 1)Budowa kanalizacji kablowej, 2)Roboty kablowe, 3)Osprzęt sygnalizacji ulicznej, 4)Budowa przyłącza, 4.Branża teletechniczna, - teleinformatyka ( 153,80)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 29000,00 zł /słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych /..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2.Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 2.1. Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową , aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy . 2.2.Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich pięciu lat realizację trzech zadań o podobnym charakterze i zakresie. 2.3.Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót drogowych posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane . 2.4.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.5.Wykonawca winien nie zalegać z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego. 2.6.Wykonawca winien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający , że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania robót objętych zamówieniem. 2.7.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.8.Wykonawca winien posiadać aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; 2/.kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.]; 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; 5/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 6/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 7/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 8/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 9/. rachunek zysków i strat , w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów , określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - [ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres]; 10/.informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota], 11/.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia .W przypadku, gdy Oferent nie posiada takiego ubezpieczenia wraz z ofertą złoży oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przez Zamawiającego jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do dokonania wymaganego ubezpieczenia przed terminem podpisania umowy. 12/.wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z załączonymi referencjami. [wypełniony wg zał.]; 13/.wykaz pracowników nadzoru , którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do OIIB) - [wypełniony wg zał.]; 14/.wykaz maszyn i sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) - [wypełniony wg zał. ]; 15/.wzór umowy do zaakceptowania przez Wykonawcę - [wypełniony wg zał.]; 16/. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, w godzinach o 7:00-15:00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 20 PLN za kserokopię..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Zamościu ul. Partyzantów 61 pokój nr 4 do dnia 31.03.2008 roku do godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.
- Renowacja elewacji podcieni kamienic przy ulicy Staszica numer 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39 w Zamościu
- Remont mostu zlokalizowanego na drodze powiatowej nr 3203L Nielisz - Gruszka Duża - Tworyczów w m. Gruszka Duża
- Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w Gminie Zamość
- Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
- Modernizacja małej kaplicy na CCK ul. Murckowska - Etap I
- Wykonanie robót remontowych polegających na utwardzeniu powierzchni gruntu wraz z wyznaczeniem 10 stanowisk parkingowych (w tym dla osób niepełnosprawnych) i stojaków dla rowerów p.n. EKO-PARKING (II)
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.