eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa dźwigu osobowego w celu poprawy udostępnienia osobom niepełnosprawnym budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Bartoszyce: Budowa dźwigu osobowego w celu poprawy udostępnienia osobom niepełnosprawnym budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 48676 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13939 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Batroszycki, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89762 17 20, faks 0-89 762 53 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dźwigu osobowego w celu poprawy udostępnienia osobom niepełnosprawnym budynku Starostwa Powiatowego w Bartoszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: Zakres prac do wykonania: - niwelacja terenu; - wykonanie wykopów pod fundamenty; - wykonanie fundamentu; - demontaż grzejnika na parterze i piętrach w miejscu przewidzianym na montaż windy; - demontaż okien w miejscu przewidzianym na montaż windy; - obniżenie dolnego poziomu otworu do poziomu posadzki w miejscu przewidzianym na drzwi do windy na piętrach i parterze; - wykonanie otworów do drzwi do windy; - podmurowanie otworów cegłą pełną, wstawienie nadproży stalowych; - po związaniu betonu zamurowanie otworów do końca; - wykonanie fundamentu pod szyb windy; - wykonanie fundamentu pod wiatrołap; - wykonanie ścian wiatrołapu wraz z ociepleniem; - wykonanie stropodachu wiatrołapu wraz z ociepleniem i pokryciem papowym; - wstawienie stolarki; - skucie gzymsu w miejscu montażu windy; - przecięcie rynny w miejscu montażu windy; - montaż szybu windy; - montaż windy wraz z urządzeniami; - montaż drzwi do windy na I - III piętrze i parterze oraz przyziemiu; - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych; - wykonanie obróbki dachu i zapewnienie odpowiedniego spadku w rynnach; - wykonanie nawierzchni z polbruku; - roboty wykończeniowe; - uporządkowanie placu budowy; - ocena zgodności przez UDT-CERT; - rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego; - konserwacja windy w okresie gwarancji. Parametry windy: - w projektowanym szybie wykonać dźwig elektryczny osobowy o napędzie linowym, bez maszynowni; - Udźwig 630 kg lub 13 osób; - Wysokość podnoszenia ok. 11,00m; - Ilość przystanków / dojść 5/5; - Prędkość podnoszenia 1,0m/s; - Drzwi kabinowe automatyczne, teleskopowe 90x200cm przeszklone ze stali nierdzewnej; - Drzwi szybowe 90x200cm teleskopowe, przeszklone ze stali nierdzewnej; - Kabina przelotowa 180°, o wym. 110x190x210cm, przeszklona ze stali nierdzewnej; - Wyposażenie kabiny: kaseta dyspozycji z piętrowskazywaczem cyfrowym, pokrywa kasety wykonana z blachy nierdzewnej szlifowanej, przyciski podświetlane, w kasecie przycisk otwierania i zamykania drzwi oraz włączania wentylacji. Tablice przyzywowe na wysokości od 0,8 m do 1,2 m w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem do osób niewidomych i informacją głosową. Oświetlenie fluoroscencyjne pośrednie, oświetlenie awaryjne (min. 2 godz.), podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową- trudnościeralna. Pochwyt z rury ze stali nierdzewnej szlifowanej, przycisk otwierania drzwi, wentylator. Fotokomórka zabezpieczająca przed zakleszczeniem osób w drzwiach, sygnalizacja przeciążenia świetlna i akustyczna. - Różnica poziomów podłogi kabiny dźwigu zatrzymującego się na kondygnacji użytkowej, i posadzki tej kondygnacji przy wyjściu z dźwigu nie powinna być większa niż 0,02 m. Po wyłączeniu prądu na wyłączniku głównym dźwig powinien automatycznie zjechać na dolny poziom z otwarciem drzwi. Zastosowane urządzenie powinno odpowiadać aktualnym przepisom dotyczącym dźwigów osobowych i być dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 5. wymagania dotyczące serwisu jak niżej: Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia. Możliwość zgłoszeń 24 godz./dobę, 365/366 dni w roku. Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 24 h od momentu zgłoszenia. Instrukcja obsługi w języku polskim - w formie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia). 6. wymagania dotyczące przeglądów okresowych Wykonanie, w cenie oferty, po okresie gwarancji minimum jednego przeglądu. 7. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - załączniki Nr 10, 11 i 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. odnośnie wywozu odpadów powstałych w związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania elementów rozbiórkowych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 9. znaki towarowe - w przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wymaga, aby zastosowane wyroby innych firm były nie gorsze od proponowanych lub równoważne oraz posiadały niezmienne lub równoważne parametry techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka jawna, ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Maz., kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649321,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 512910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 437913,38 / Oferta z najwyższą ceną: 780731,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.