eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do mycia i dezynfekcji do Centralnej Sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Przemyśl: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do mycia i dezynfekcji do Centralnej Sterylizacji
Numer ogłoszenia: 48661 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do mycia i dezynfekcji do Centralnej Sterylizacji.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz płynów do mycia i dezynfekcji do Centralnej Sterylizacji w okresie 12 miesięcy, ilość zadań - 7.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 36.67.32.30 - Szczoteczki do zębów Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.17.10 - Szczoteczki do zębów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ.. 5.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 1.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 7.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.Ewentualne zadanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 9.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone treścią załączników do SIWZ - o takiej treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 12.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostanie niezmieniona, a cena brutto ulegnie zmianie o wielkość proporcjonalną do zmienionej stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia dołączając go do pierwszej faktury, którą obciąży Zamawiającego zaraz po dokonaniu wzrostu cen i poda dane publikacji aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki VAT. 13W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi więc wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów). 14.Powyższe dotyczy załącznika nr 1 SIWZ dotyczącego żądania zamawiającego do wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza: powierzyć podwykonawcom wpisując adres i nazwę podwykonawcy lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 15.Wykonawca musi spełnić warunki przedstawione w zał. nr 3 SIWZ - zad. 1 - 7. 16.W przypadku wątpliwości co do treści ofert, zamawiający zwróci się do wykonawców o wyjaśnienie oraz ewentualne przesłanie próbek oferowanych towarów celem dokonania weryfikacji treści złożonej oferty. 17.Parametry wymagane dla przedmiotów zamówienia w danym zadaniu podane są w załączniku nr 3 określające poszczególne zadania. Nie spełnienie tych parametrów spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego rozpatrywania. 18.Termin ważności produktu będzie wynosił min. 12 m - cy licząc od daty dostawy. 19.Każde opakowanie jednostkowe dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego - dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów - musi posiadać: opis w języku polskim; termin ważności produktu; znak CE.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Deklaracja zgodności - ustawa z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ( Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem: a.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów jak wyżej niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Atest PZH - dot. zad. 1 pkt A i B, zad. 2, zad. 3 pkt B, C, D i G, E,H,F. 4.Atest PZH + instrukcja sposobu użycia - dot. zad. 3 pkt A, I oraz zad. 6 pkt 1 i 2. 5.Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN 868-2 oraz PN EN 868-1 - dot. zad. 1 pkt A i B i zad. 1 pkt C. 6.Oświadczenie producenta o zgodności z normą PN EN 868-5 - dot. zad. 2. 7.Oświadczenie producenta o nietoksyczności wskaźników - dot. zad. 3 pkt A, B, C, D i G, E. 8.Oświadczenie producenta o minimalnych cechach parametrów krytycznych - dot. zad. 3 pkt A, B, E. 9.Oświadczenie producenta określające wysoką barierę bakteriologiczną oraz możliwość długiego składowania materiałów w stanie sterylnym oraz określające okres przechowywania wyrobów w stanie sterylnym - min. 60 dni (dla podwójnej warstwy włókniny) - dot. zad. 1 pkt C. 10.Załączona charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu oceny jakościowej wg normy PN EN 868-2; wytrzymałość na działanie czynników mechanicznych / wytrzymałość na rozciąganie, przepuklinie, przedarcie, wydłużenie przy zerwaniu, nie zwilżalność wodą / - dot. zad. 1 pkt A , B i C. 11.Załączona charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu oceny jakościowej wg normy PN EN 868-3 i 5: wytrzymałość na działanie czynników mechanicznych / wytrzymałość na rozciąganie papieru, rozrywanie filii, połączenia zgrzewem : / właściwości folii - grubość, liczba warstw / - dot. zad. 2. 12.Załączona karta charakterystyki substancji niebezpiecznej + atest do kartonów - dot. zad. 3 pkt P. 13.Dokument stwierdzający spełnianie norm :EN 867 - 4 - dot. zad. 3 pkt A, EN 866 - dot. zad. 3 pkt D i G, EN 867-1 oraz ISO 11140-1 - dot. zad. 3 pkt B, E i H , EN 866 oraz ISO 11138 - dot. zad. 3 pkt I. 14.Dokument stwierdzający spełnianie wymogów klasy V według norm ISO 11140-1 - dot. zad. 3 pkt C. 15.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 16.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 17.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5 do 20 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 18.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 19.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl - Dział Zamówień Publicznych..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - lok. sekretariat w budynku D pok. 232. Otwarcie ofert jak data składania ofert o godz.10:00..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier medyczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier medyczny - 12 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękaw papierowo-foliowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw papierowo-foliowy - 12 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy kontrolne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kontrolne - 17 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów MMM.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów MMM - 11 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyny do mycia i dezynfekcji instrumentarium.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do mycia i dezynfekcji instrumentarium - 7 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy biologiczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne - 2 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie do czyszczenia instrumentarium KARL STORZ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie do czyszczenia instrumentarium KARL STORZ 7 poz. asort. w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.32.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.