Bielsko-Biała: Dostawa artykułów biurowych i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 4864 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz jednorazowa dostawa niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - artykuły biurowe Część II - niszczarki Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część I - przedstawia Załącznik nr 1a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część II- przedstawia Załącznik nr 1b..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - Załącznik nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - Załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - Załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - Załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - Załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Cena ofertowa artykułów biurowych i niszczarek może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Aneksu do umowy nie sporządza się w przypadku zmiany adresu korespondencyjnego lub zmiany konta bankowego. W przypadku wystąpienia powyższych zmian, stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. K. Miarki 11
43-300 Bielsko-Biała
III piętro pokój nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój nr 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część I - przedstawia Załącznik nr 1a do SIWZ.Realizacja przedmiotu zamówienia - artykułów biurowych - będzie następowała na podstawie zamówień, sukcesywnie składanych przez Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie) w terminie 48 godzin licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do poszczególnych placówek Zamawiającego mieszczących się na terenie Bielska-Białej. Wykonawca zobowiązuje się do segregacji zamówionego towaru na poszczególne działy Ośrodka według załączonych zamówień, na których Zamawiający umieści dokładny adres i numer pokoju, do którego Wykonawca dostarczy towar. Wykonawca zobowiązuje się także do wystawiania odrębnych faktur dla każdego zamówienia, a także przywozu przedmiotu zamówienia na własny koszt. W przypadku braku możliwości, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dostarczenia wszystkich artykułów wskazanych w zamówieniu, Wykonawca wystawi fakturę tylko na faktycznie dostarczone artykuły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa niszczarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 12 sztuk 1. Szczelina podawcza nie mniejsza niż 240 mm 2. Cięcie - paski o szerokości nie większej niż 4 mm 3. Stopień DIN nie mniejszy niż 2 4. Ilość ciętych kartek nie mniejsza niż 22 na raz 5. Cięcie zszywek i spinaczy 6. Noże wykonane z jednego kawałka stali 7. Pojemność kosza nie mniejsza niż 50 l 8. Pojemnik na ścinki wielokrotnego użytku, wykonany z grubego materiału lub folii, umieszczony na stelażu 9. Obudowa z otwieraną szafką, w której znajdować się ma kosz na ścinki 10. Niszczarka na kółkach 11. Elektroniczny system zapewniający bezpieczeństwo użytkowania 12. Z powodu małej przestrzeni do pracy w biurach, gabaryty urządzenia mają być nie większe niż: szerokość - 400 mm, długość - 300 mm, wysokość - 740 mm 13. Waga urządzenia - nie większa niż 25 kg Niszczarka - 5 sztuk 1. Szczelina podawcza nie mniejsza niż 220 mm 2. Cięcie - paski o szerokości nie większej niż 4 mm 3. Stopień DIN nie mniejszy niż 2 4. Ilość ciętych kartek nie mniejsza niż 11 na raz 5. Cięcie zszywek i spinaczy 6. Noże wykonane z jednego kawałka stali 7. Pojemność kosza nie mniejsza niż 20 l 8. Kosz na ścinki umieszczony w obudowie niszczarki 9. Głowica tnąca umocowana na stałe bez konieczności zdejmowania jej przy wyjmowaniu kosza 10. Elektroniczny system zapewniający bezpieczeństwo użytkowania 11. Z powodu małej przestrzeni do pracy w biurach, gabaryty urządzenia mają być nie większe niż: szerokość - 360 mm, długość - 230 mm, wysokość - 550 mm Waga urządzenia - nie większa niż 12 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja budynku Teatru Lalek Banialuka im. Jerzego Zitzmana przy ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej, w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Bielskiej Szkole Przemysłowej przy ulicy Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów budynku głównego Teatru Polskiego.
- Naprawa zabudowy potoku Żydowski
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.