eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa artykułów biurowych i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Bielsko-Biała: Dostawa artykułów biurowych i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 4864 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz jednorazowa dostawa niszczarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - artykuły biurowe Część II - niszczarki Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część I - przedstawia Załącznik nr 1a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część II- przedstawia Załącznik nr 1b..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - Załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Cena ofertowa artykułów biurowych i niszczarek może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. Aneksu do umowy nie sporządza się w przypadku zmiany adresu korespondencyjnego lub zmiany konta bankowego. W przypadku wystąpienia powyższych zmian, stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój nr 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój nr 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - część I - przedstawia Załącznik nr 1a do SIWZ.Realizacja przedmiotu zamówienia - artykułów biurowych - będzie następowała na podstawie zamówień, sukcesywnie składanych przez Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie) w terminie 48 godzin licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do poszczególnych placówek Zamawiającego mieszczących się na terenie Bielska-Białej. Wykonawca zobowiązuje się do segregacji zamówionego towaru na poszczególne działy Ośrodka według załączonych zamówień, na których Zamawiający umieści dokładny adres i numer pokoju, do którego Wykonawca dostarczy towar. Wykonawca zobowiązuje się także do wystawiania odrębnych faktur dla każdego zamówienia, a także przywozu przedmiotu zamówienia na własny koszt. W przypadku braku możliwości, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dostarczenia wszystkich artykułów wskazanych w zamówieniu, Wykonawca wystawi fakturę tylko na faktycznie dostarczone artykuły..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 12 sztuk 1. Szczelina podawcza nie mniejsza niż 240 mm 2. Cięcie - paski o szerokości nie większej niż 4 mm 3. Stopień DIN nie mniejszy niż 2 4. Ilość ciętych kartek nie mniejsza niż 22 na raz 5. Cięcie zszywek i spinaczy 6. Noże wykonane z jednego kawałka stali 7. Pojemność kosza nie mniejsza niż 50 l 8. Pojemnik na ścinki wielokrotnego użytku, wykonany z grubego materiału lub folii, umieszczony na stelażu 9. Obudowa z otwieraną szafką, w której znajdować się ma kosz na ścinki 10. Niszczarka na kółkach 11. Elektroniczny system zapewniający bezpieczeństwo użytkowania 12. Z powodu małej przestrzeni do pracy w biurach, gabaryty urządzenia mają być nie większe niż: szerokość - 400 mm, długość - 300 mm, wysokość - 740 mm 13. Waga urządzenia - nie większa niż 25 kg Niszczarka - 5 sztuk 1. Szczelina podawcza nie mniejsza niż 220 mm 2. Cięcie - paski o szerokości nie większej niż 4 mm 3. Stopień DIN nie mniejszy niż 2 4. Ilość ciętych kartek nie mniejsza niż 11 na raz 5. Cięcie zszywek i spinaczy 6. Noże wykonane z jednego kawałka stali 7. Pojemność kosza nie mniejsza niż 20 l 8. Kosz na ścinki umieszczony w obudowie niszczarki 9. Głowica tnąca umocowana na stałe bez konieczności zdejmowania jej przy wyjmowaniu kosza 10. Elektroniczny system zapewniający bezpieczeństwo użytkowania 11. Z powodu małej przestrzeni do pracy w biurach, gabaryty urządzenia mają być nie większe niż: szerokość - 360 mm, długość - 230 mm, wysokość - 550 mm Waga urządzenia - nie większa niż 12 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.