Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Kraków: 31/SM/2012 - Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 486020 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 31/SM/2012 - Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego, mięsa wieprzowego, cielęciny, drobiu, produktów mięsno-wędliniarskich dla Jednostki Wojskowej 1155 Kraków - Balice. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w zał. nr 5 A - H do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na osiem zadań: Zadanie nr 1 - dostawa mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko; Zadanie nr 2 - dostawa mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice; Zadanie nr 3 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko; Zadanie nr 4 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice; Zadanie nr 5 - dostawa drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko; Zadanie nr 6 - dostawa drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice; Zadanie nr 7 - dostawa wędlin z drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko; Zadanie nr 8 - dostawa wędlin z drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.12.00-1, 15.11.20.00-6, 15.11.30.00-3, 15.13.11.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składając ofertę wykaże wykonanie lub wykonywanie minimum jednej dostawy mięsa i wędlin lub mięsa lub wędlin w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1: 70.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 2: 100.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 3: 60.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 4: 60.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 5: 30.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 6: 30.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 7: 10.000,00 zł (brutto) każda dostawa, dla zadania nr 8: 10.000,00 zł (brutto) każda dostawa. W przypadku składania ofert na jedno zadanie wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza niż wartość określona wyżej dla poszczególnego zadania. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza niż najwyższa wartość odpowiadająca poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje (np. jeżeli wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 2, 5 oraz 7 wówczas musi wykazać należyte wykonanie jednej dostawy, której przedmiotem są dostawy mięsa i wędlin lub mięsa lub wędlin o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych każda). W przypadku składania oferty na wszystkie zadania, wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza niż 100.000,00 złotych. - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 2 i 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A -H do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 8 w zakresie zadania, na które wykonawca składa ofertę. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ. 2. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości poszczególnych towarów (mięsa wołowego, mięsa wieprzowego, cielęciny, drobiu, produktów mięsno-wędliniarskich) określonych w zał. nr 5 A - H do SIWZ przy zachowaniu następujących warunków: - zmiana wynika z potrzeb, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. 3. Wszystkie ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą obowiązywać do upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy, tj. do końca miesiąca maja 2013r., bez możliwości waloryzacji. Po tym okresie, na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy, ceny jednostkowe neto mogą być waloryzowane według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych - żywność i napoje bezalkoholowe, opublikowanego przez GUS, nie częściej jednak niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy, po upływie pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy, przy zmianie wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych. 4. Zmiana osób przewidzianych do współpracy nie wymaga aneksu, lecz pisemnej notyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 03.12.2012r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.12.00-1, 15.11.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa wędlin z mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest dostawa wędlin z mięsa czerwonego do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa wędlin z mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 4 jest dostawa wędlin z mięsa czerwonego do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 5 jest dostawa drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 6 jest dostawa drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa wędlin z drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 7 jest dostawa wędlin z drobiu do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 31/SM/2012 - Dostawa wędlin z drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 8 jest dostawa wędlin z drobiu do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Sukcesywna dostawa mięsa, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.