eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA BUTLI NA TLEN I GAZY MEDYCZNE DO II SZPITALA MIEJSKIEGO IM. DR L. Rydygiera w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Łódź: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA BUTLI NA TLEN I GAZY MEDYCZNE DO II SZPITALA MIEJSKIEGO IM. DR L. Rydygiera w Łodzi
Numer ogłoszenia: 485910 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi , ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335877, faks 042 6335877.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/rydygier-lodz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA BUTLI NA TLEN I GAZY MEDYCZNE DO II SZPITALA MIEJSKIEGO IM. DR L. Rydygiera w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ GAZÓW MEDYCZNYCH I TECHNICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA BUTLI NA TLEN I GAZY MEDYCZNE DO II SZPITALA MIEJSKIEGO IM. DR L. Rydygiera w Łodzi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.00.00 - Gazy przemysłowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada pozwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz pozwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał lub dla świadczeń okresowych ciągłych wykonuje należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i łączną wartością dostawom tlenu medycznego, gazów medycznych i technicznych, stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymaga i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymaga i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2001, Nr 126, poz.1381) - dotyczy tlenu medycznego podtlenku azotu medycznego 2.Zaświadczenie stwierdzające, że tlen medyczny jako produkt leczniczy musi być zgodny z Farmakopeą Europejską i posiadać czystość nie mniejszą niż 99,5 % potwierdzoną kartą specyfikacji produktu 3. Aktualne certyfikaty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy dwutlenku węgla medycznego, w szczególności: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz z normą zharmonizowaną PN-EN ISO 13485:2004, certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów - dotyczy dwutlenku węgla medycznego. 4. Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy dwutlenku węgla medycznego 5. Karty charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej - dotyczy wszystkich gazów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz asortymentowo-ilościowy 2. Formularz oferty 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, na podstawie których dokonano wybory Wykonawcy, w następujących sytuacjach i w następującym trybie: a) W przypadku, gdy produkcja oferowanego towaru zostanie wstrzymana (czasowo lub ostatecznie) lub towar zostanie wycofany z obrotu na podstawie decyzji organów do tego upoważnionych, wygaśnie jego świadectwo rejestracji lub innych udokumentowanych przyczyn nie będzie mógł być dostarczony do Zamawiającego zgodnie z umową, Wykonawca zapewni Zamawiającemu towar zamienny - odpowiednik towaru oferowanego o parametrach nie gorszych, niż towar oferowany. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pisemnej informacji o przyczynie zaistnienia takiej sytuacji, podpisanej przez osobę odpowiedzialną ze strony Wykonawcy, a wcześniej taką informację prześle faksem do Zamawiającego, który podejmie decyzję, czy akceptuje towar zamienny, czy też nie. W przypadku, gdy zmiana będzie mieć charakter trwały, a nie będzie wynikiem chwilowego braku danej pozycji zostanie wprowadzona do umowy w drodze pisemnego aneksu. b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT (podwyższenia lub obniżenia) zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. c) zmiany polegające na zmianie wykorzystanego towaru obejmującego powyższą umowę na towar nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. d) zmiany polegające na przedłużeniu terminu realizacji niniejszej umowy w sytuacji niewyczerpania do końca pierwotnego okresu jej obowiązywania całości kwoty stanowiącej wartość brutto umowy w danym pakiecie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. e) W razie przekształcenia podmiotowego Wykonawcy lub wniesienia przedsiębiorstwa Wykonawcy do spółki niniejsza umowa pozostaje w mocy pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę kompletu dokumentów wskazujących na następstwo prawne lub na dokonanie aportu spółki oraz, w razie dokonania aportu - dodatkowo złożenia oświadczenia, że spółka do której wniesiono przedsiębiorstwo, spełnia warunki podmiotowe, które stawiane były Wykonawcom w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oraz że dotychczasowy Wykonawca posiada kontrolę nad spółką. Po przedstawieniu ww dokumentów strony zawrą stosowny aneks porządkujący.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygiera.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi SZPITAL PRZYJAZNY DZIECKU 90-217 Łódź, ul. Sterlinga 13, pokój 323.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: II Szpital Miejski im. dr Ludwika Rydygiera w Łodzi SZPITAL PRZYJAZNY DZIECKU 90-217 Łódź, ul. Sterlinga 13, pokój 323.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.