eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz obiektów i obszaru Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz obiektów i obszaru Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna
Numer ogłoszenia: 484646 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz obiektów i obszaru Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest całodobowa usługa ochrony fizycznej osób i mienia Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz obiektów i obszaru Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z siedzibą w Łodzi, przy ul. Wróblewskiego 10. Zakresem zamówienia objęty jest ogrodzony teren o powierzchni ~7946 m2 wraz z zabudową tj. budynkiem głównym biurowym (czteropiętrowym), budynkiem biurowym (jednopiętrowym) przylegającym do budynku głównego, budynkiem biurowym parterowym (archiwum) oraz drugim budynkiem parterowym (aktualnie oddanym w użyczenie Drugiemu Urzędowi Skarbowemu Łódź-Górna). Podwórze dzielone jest z Łódzkim Urzędem Skarbowym. Usługa ochrony realizowana będzie w następujący sposób: jeden posterunek jednoosobowy, dwuzmianowy - całodobowo we wszystkie dni tygodnia, dwa posterunki jednoosobowe, jednozmianowe - w dniach pracy Urzędu: w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od 7.30 do 16.30 (9 godzin), we wtorek od 7.30 do 18.30 (11 godzin), w wydłużonym (dodatkowym) czasie pracy, w ostatnich dniach składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu w roku poprzednim oraz w Dni Otwarte w US, przez licencjonowanych pracowników ochrony co najmniej I stopnia, nie karanych. Nadzór będzie pełnił pracownik ochrony posiadający licencję II stopnia, posiadający poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (zastrzeżone). Wymiar wydłużonego (dodatkowego) czasu pracy w marcu i w kwietniu, o którym mowa wyżej, określa każdorazowo Ministerstwo Finansów. W roku bieżącym wymiar tego czasu wyniósł 15 godzin. Pracownicy ochrony będą wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, tj. pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, paralizatory elektryczne oraz w środki przymusu łączności bezprzewodowej. Pracownicy ochrony będą przeszkoleni w zakresie usług portiersko-recepcyjnych, kontaktu z Klientem, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy. Wszyscy pracownicy Wykonawcy, zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia, będą umundurowani w sposób jednolity, schludny, wyposażeni w imienne identyfikatory. Ze względu na charakter wykonywanej pracy (ochrona osób i mienia), wszyscy pracownicy Wykonawcy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 ustawy Kodeks pracy. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony wsparcie grupy interwencyjnej natychmiastowego reagowania. Usługa musi być realizowana zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz.U. Nr 89, poz. 563), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. Nr 144 poz. 933), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. Nr 24 poz. 141 ze zm.), postanowieniami Planu Ochrony Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna wraz z załącznikami, wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia, opracowanej przez Zamawiającego. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy w szczególności: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, włamaniem i aktami wandalizmu, zapewnienie pracownikom Zamawiającego bezpiecznej i spokojnej pracy, nadzór nad terenem Zamawiającego, ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby nietrzeźwe, agresywne oraz takie, których zachowanie może wskazywać na chęć podjęcia działań przestępczych, patrolowanie terenu i obiektu wewnątrz, patrolowanie parkingu i sterowanie ruchem samochodowym na jego terenie, nie wpuszczanie do budynku akwizytorów i osób o podejrzanym wyglądzie, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, otwieranie i zamykanie obiektu Zamawiającego, przyjmowanie i wydawanie kluczy, prowadzenie rejestru pracowników pozostających po godzinach, nie dopuszczanie do używania na terenie obiektu, bez zgody Naczelnika Urzędu, kamer i aparatów fotograficznych, prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby, w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony, obsługa centralek alarmowych, natychmiastowe powiadomienie upoważnionych osób o zaistniałych zdarzeniach i zagrożeniach, obsługa centrali telefonicznej w godzinach pracy Urzędu (na stanowisku całodobowym), ujawnianie awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu, a w przypadku powzięcia wiedzy o takowych informowania wyznaczonych pracowników Zamawiającego lub odpowiednich służb oraz swoich przełożonych, a także odnotowywania tych zdarzeń i podjętych działaniach w książce służby, ustalanie uprawnień do przebywania na terenie ochranianym, legitymowanie w celu ustalenia tożsamości, wzywanie osób do opuszczenia terenu lub obiektu oraz zatrzymanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 roku w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów (Dz. U. Nr 144, poz. 933), udostępnienie, po uzgodnieniu z Naczelnikiem, jednostkom prowadzącym akcję ratowniczą dostępu do obiektów, nadzór nad chronionym mieniem w czasie akcji i po jej zakończeniu, zabezpieczenie śladów, wykonywanie usługi ochrony na zasadzie monitoringu na stanowisku całodobowym, po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż. Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione zostaną: pomieszczenie - portiernia oraz telefon w celach służbowych bądź w przypadkach awaryjnych. Połączenia pozostałe traktowane będą jako prywatne i obciążą Wykonawcę na podstawie bilingów. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia godzin wykonywania usługi ochrony w przypadku zmiany czasu pracy Urzędu Skarbowego, bez dodatkowych opłat. Wykonawca, w zakresie realizowanej usługi, zobowiązuje się do aktualizacji posiadanego przez Zamawiającego Planu Ochrony Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna. Aktualizacja ww. dokumentu musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej obiektu, którego dotyczy przedmiot niniejszego postępowania, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego (kontakt telefoniczny: rozdział VIII niniejszej SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. z 2005 r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pracownicy świadczący usługę ochrony muszą: posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, a pracownik pełniący nadzór - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (praca na rzecz i pod kierunkiem pracodawcy, w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, osobisty charakter świadczenia - art. 22 ustawy Kodeks pracy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 ustawy Kodeks pracy. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt. 7 niniejszego rozdziału. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, załączone pełnomocnictwo musi określać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik, oraz do oferty należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie Wykonawcy do udzielenia tego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (Załącznik Nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić do końca obowiązywania umowym, wyjątek stanowi zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.1usgorna.lodz.pl lub w siedzibie Urzędu, ul. Wróblewskiego 10, Łódź, pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:30, miejsce: siedziba Urzędu, ul. Wróblewskiego 10, Łódź, pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.