eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji dróg wojewódzkich na terenie działaniaZadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Zielona Góra: Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji dróg wojewódzkich na terenie działania: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 48456 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji dróg wojewódzkich na terenie działania: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, do stosowania na zimno, o uziarnieniu od mm 0 do 8 mm. Mieszanka ma być mieszanką typu otwartego; ma być wytwarzana z grysów i drogowego lepiszcza asfaltowego, modyfikowanego. Mieszankę stosuje się do napraw nawierzchni drogowych, sposobem -na zimno. Dla zadania nr 2- Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Mieszanka mineralno-asfaltowa na bazie asfaltu upłynnionego o uziarnieniu 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji jezdni w ilości 180 ton. Mieszanka mineralno-asfaltowa zamawiana będzie w transzach min.15 Mg z podziałem na: - Obwód Drogowy Zielona Góra - 5 Mg - Obwód Drogowy Bobrowice - 5 Mg - Obwód Drogowy Babimost- 5 Mg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. oraz spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia* w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; * przez dostawę o zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę mieszanki mineralno- asfaltowej na bazie asfaltu upłynnionego o frakcji 0-8 mm do konserwacji nawierzchni dróg o wartości min.: ZADANIE NR 1 - 36.000,00 zł brutto ZADANIE NR 2 - 77.000,00 zł brutto Dopuszcza się sumowanie dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości kwotowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia zawodowego może być spełniony łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: DLA ZADANIA NR 1 - 36.000,00 zł DLA ZADANIA NR 2 - 77.000,00 zł - wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek dot. sytuacji finansowej wykonawcy może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1) - ORYGINAŁ DOKUMENTU; 8) Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 3); 9) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy - formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy zadania nr 1 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT, - zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, - zmiana zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców; - zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy; - zmiany teleadresowe Stron umowy określone w umowie, Dotyczy zadania nr 2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki VAT; - zmiana podwykonawców; - zmiana zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców; - zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego-zapłata w kasie 20 zł, lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej, do stosowania na zimno, o uziarnieniu od mm 0 do 8 mm. Mieszanka ma być mieszanką typu otwartego; ma być wytwarzana z grysów i drogowego lepiszcza asfaltowego, modyfikowanego. Mieszankę stosuje się do napraw nawierzchni drogowych, sposobem na zimno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 2- Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Mieszanka mineralno-asfaltowa na bazie asfaltu upłynnionego o uziarnieniu 0-8 mm z przeznaczeniem do konserwacji jezdni w ilości 180 ton. Mieszanka mineralno-asfaltowa zamawiana będzie w transzach min.15 Mg z podziałem na: - Obwód Drogowy Zielona Góra - 5 Mg - Obwód Drogowy Bobrowice - 5 Mg - Obwód Drogowy Babimost- 5 Mg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.