eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Zamościu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Zamość: Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 484290 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zamościu, ul. Kilińskiego 82, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6776300, 6776354, faks 0-84 6383223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Zamościu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi: 1. całodobowa ochrona obiektu Urzędu Skarbowego w Zamościu wraz terenem przynależnym we wszystkie dni tygodnia, polegająca na stałej obecności w obiekcie pracownika ochrony, ochrona wykonywana będzie przez jedną osobę (pełnienie dyżurów ze zmianami), posiadającego wsparcie grupy interwencyjnej, 2. zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, 3. wydawanie pracownikom kluczy za poświadczeniem i odbieraniu kluczy po zakończeniu pracy, 4. prowadzenie książki dyżurów oraz ewidencja osób pracujących po godzinach urzędowania, 5. kontrolowanie ruchu osobowego, udzielanie informacji i kierowanie ruchem klientów (w miarę potrzeb), 6. uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających oraz nieuprawnionych, 7. przeciwdziałanie próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, 8. sprawdzanie pomieszczeń po zakończonej pracy personelu sprzatajacego, 9. w przypadku napadu lub wystąpienia pożaru niezwłoczne powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej oraz Kierownictwa Urzędu Skarbowego, 10. w razie ąpienia awarii związanych z funkcjonowaniem urządzeń istniejących w Urzędzie lub innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia, natychmiastowe powiadomienie wyznaczonego pracownika Urzędu, oraz podjęcie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem, 11. informowanie wyznaczonych osób o wszystkich zdarzeniach wpływających na bezpieczeństwo osób i obiektu, 12. wykonywanie drobnych napraw nie wymagających specjalistycznych uprawnień, np. naprawa zamków, usterek mebli, kranów, wymiana żarówek itp. - zaopatrzenia w niezbędne materiały dokonuje Zamawiający, 13. monitorowanie i nadzór techniczny systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) funkcjonującego w budynku Urzędu Skarbowego polegającego na: monitorowaniu SSWiN, a w przypadku naruszenia stref chronionych systemem, niezwłocznego przekazania informacji uprawnionym służbom, celem zweryfikowania sygnałów alarmowych, utrzymaniu SSWiN w ciągłej sprawności technicznej, sprawowaniu nadzoru technicznego przez całą dobę, konserwacji SSWiN raz w kwartale: centralka PC-3000 DSC szt 1, czujka pasywna podczerwieni AS szt 1, sygnalizator akustyczno-optyczny TLM20F szt 1, 14. nadzór i konserwacja systemu p. poż. polegającego na sprawdzaniu raz w kwartale: centrali sygnalizacji pożaru oraz linii dozorowych z czujkami i przyciskami: centralka CSP-35A (8 linii dozorowych) szt 1, czujki izotopowe DIO-35A szt 11, czujki optyczne DOR-35 szt 54, przyciski ROP-35A szt 8, sygnalizator WSAP1 szt 3, sygnalizator zewnętrzny szt 1, prawidłowości funkcjonowania zasilania, sprawności działania całego systemu alarmowego oraz dokonywania próbnych alarmów, dokonywaniu raz w roku pomiarów dozymetrycznych izotopowych czujek dymu w oparciu o instrukcję dotyczącą kontroli skażeń promieniotwórczych;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Szybkiej Interwencji Spółka Jawna Z. Mroczek i Wspólnicy, ul. Chopina 3, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79290,77

  • Oferta z najniższą ceną: 79290,77 / Oferta z najwyższą ceną: 103770,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.