Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Kraków: Dostawa aparatu ultrasonograficznego z obrazowaniem elastograficznym w czasie rzeczywistym dla Pracowni Ultrasonografii i Biopsji Tarczycy Katedry i Kliniki Endokrynologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. DZP/CM/242/3-2/ZP/14
Numer ogłoszenia: 48424 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego z obrazowaniem elastograficznym w czasie rzeczywistym dla Pracowni Ultrasonografii i Biopsji Tarczycy Katedry i Kliniki Endokrynologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. DZP/CM/242/3-2/ZP/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu ultrasonograficznego z obrazowaniem elastograficznym w czasie rzeczywistym dla Pracowni Ultrasonografii i Biopsji Tarczycy Katedry i Kliniki Endokrynologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Oferowany aparat musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz być wyprodukowany nie wcześniej niż w drugiej połowie 2013 r. oraz posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do Katedry i Kliniki Endokrynologii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, ul. Kopernika 17, 31-501 Kraków. 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia (7 dni roboczych, co najmniej 5 godzin dziennie) dla 5 osób z obsługi aparatu stanowiącego przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić szkolenie w ramach dwóch etapów: 2 dni szkolenia z podstawowej obsługi aparatu oraz 5 dni szkolenia zaawansowanego, poświęconego elastografii). Szkolenie z obsługi aparatu i elastografii, może być przeprowadzone oddzielnie, w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na aparat stanowiący przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6. Przeprowadzenie w każdym roku gwarancji bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego. 7. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8. Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia aparatu zastępczego lub jego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż aparat/element naprawiany. 9. W przypadku trzykrotnej naprawy aparatu będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany aparatu/tego samego elementu dotkniętego wadą na nowy, na własny koszt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat CE lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) oraz Karty katalogowe, foldery lub prospekty dotyczące przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Długość gwarancji - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Grzegórzecka 20, 31 531 Kraków, p. 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Grzegórzecka 20, 31 531 Kraków, p. 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w aparaturę ogólnego przeznaczenia dla potrzeb Szpitala
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP18/2024
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Dostawa aparatów USG
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.