eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 2
Numer ogłoszenia: 48420 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych - w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Postępowanie administracyjne w pomocy społecznej- aktualne problemy- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 2. Część II zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w OPS/PCPR- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 3. Część III zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w DPS dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 4. Część IV zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Zastosowanie przymusu bezpośredniego w DPS - teoria i praktyka- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 5. Część V zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Gospodarka depozytami w DPS- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 6. Część VI zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Profesjonalne zarzadzanie w jops poprzez delegowanie i rozliczanie zadań- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 7. Część VII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Komunikacja wewnętrzna i rozwiązywanie konfliktów w zespole- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ. 8. Część VIII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Rozliczanie końcowe projektów systemowych - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-październik 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego będącego przedmiotem umowy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1. 300 zł (trzysta złotych) - dla części I zamówienia, 1.2. 200 zł (dwieście złotych) - dla części II zamówienia, 1.3. 200 zł (dwieście złotych) - dla części III zamówienia, 1.4. 200 zł (dwieście złotych) - dla części IV zamówienia, 1.5. 300 zł (trzysta złotych) - dla części V zamówienia, 1.6. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VI zamówienia, 1.7. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VII zamówienia, 1.8. 300 zł (trzysta złotych) - dla części VIII zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PEKAO S. A. o numerze 23 1240 6292 1111 0010 5125 9898. W tytule przelewu należy podać: wadium w postępowaniu przetargowym KZP-271-1-8/14 oraz wskazać część/części zamówienia, których wadium dotyczy, a także nazwę/firmę Wykonawcy. Wykonawca dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyspozycji przelewu wadium. 5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 2.2.-2.5., dokument gwarancji lub poręczenia powinien zostać w oryginale dołączony do oferty lub odrębnie dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert w zapieczętowanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Postępowanie nr KZP-271-1-8/14. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert - WADIUM. 6. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Gwarancja/poręczenie muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela/-i gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W treści gwarancji/poręczenia należy wskazać nazwę Zamawiającego oraz nazwę i numer postępowania. 7. Z treści gwarancji winno wyraźnie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń (wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej oraz cateringu dla uczestników szkolenia) dla co najmniej 15 osób każde, o dowolnej tematyce, przy czym: - szkolenia realizowane na zamówienie podmiotu zewnętrznego będą traktowane równorzędnie ze szkoleniami realizowanymi w ramach projektów własnych Wykonawcy finansowanych ze środków publicznych, - szkolenia o tej samej nazwie wykonane w ramach jednej usługi (zamówienia, projektu) dla kilku grup szkoleniowych traktowane będą jako wiele szkoleń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował salą szkoleniową spełniającą wymogi określone w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ ( tj. salę szkoleniową/sale szkoleniowe w obiekcie położonym w granicach administracyjnych Krakowa, dostępną przez 8 godzin dziennie, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, rzutnik, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował: odpowiednim personelem, tj. - w odniesieniu do każdej części zamówienia - co najmniej jedną osobą (trenerem), który posiada wyższe wykształcenie, oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) danemu szkoleniu, przy czym: - Zamawiający uzna, że szkolenie odpowiada swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu objętemu daną częścią zamówienia, jeżeli szkolenie to obejmowało co najmniej wszystkie elementy wymienione w pozycji Kluczowe elementy szkolenia odpowiedniej tabeli w Części III SIWZ), - szkolenia wykonane w ramach jednej usługi (zamówienia, projektu) dla kilku grup szkoleniowych traktowane będą jako wiele szkoleń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A-1H do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a-1h do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 5. odpowiednie oświadczenie- jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 albo 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna, jeżeli: 1) polega na zmianie trenera, w przypadku zaistnienia okoliczności, na którą Wykonawca oraz dany trener nie mieli wpływu ( np. choroba trenera); w takiej sytuacji Wykonawca powinien złożyć na piśmie uzasadnienie zmiany trenera, wykazując jednocześnie, że nowa osoba, której zamierza powierzyć wykonanie swoich obowiązków, spełnia warunki wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 3) umowy i posiada nie mniejsze doświadczenie niż osoba zastępowana; 2) polega na zmianie sali szkoleniowej, w przypadku zaistnienia okoliczności, na którą Wykonawca nie miał wpływu; w takiej sytuacji Wykonawca powinien złożyć na piśmie uzasadnienie zmiany sali albo obiektu i szali szkoleniowej, wykazując jednocześnie, że sala albo obiekt i sala, w której ma zostać zorganizowane szkolenie spełnia warunki wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu, o którym mowa w§ 1 ust. 1 pkt 3) umowy, 3) polega na zmianie końcowego terminu realizacji danej usługi szkoleniowej lub końcowego terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane przyczynami obiektywnymi, z uwagi na brak wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników szkolenia, lub w przypadku opóźnień w podpisaniu umowy, powodujących, iż dochowanie określonych terminów jest niemożliwe lub znacznie utrudnione); 4) w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług; 5) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego; 6) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w Kancelarii (pok. nr 7, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3. - Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Postępowanie administracyjne w pomocy społecznej- aktualne problemy- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w OPS/PCPR- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Kontrola zarządcza w DPS - Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Zastosowanie przymusu bezpośredniego w DPS - teoria i praktyka- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 16 godzin szkoleniowych), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Gospodarka depozytami w DPS- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Profesjonalne zarządzanie w jops poprzez delegowanie i rozliczanie zadań- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Komunikacja wewnętrzna i rozwiązywanie konfliktów w zespole- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-wrzesień 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkolenia Rozliczanie końcowe projektów systemowych - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.10.1. Części I SIWZ. Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: marzec-październik 2014 r. - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości osób zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.10.2. Części I SIWZ, - zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.3. Części I SIWZ, - zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.10.4. Części I SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.