eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Swarzędz: Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu.
Numer ogłoszenia: 48371 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa przychodni przy ul. Poznańskiej 15 w Swarzędzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje: Prace rozbiórkowe - wyburzenia - skucie wystającej przed lico ściany części cokołu; - wyburzenie schodów zewnętrznych prowadzących do kotłowni; - wyburzenie istniejących ścian wewnątrz budynku w zakresie niezbędnym do funkcjonowania przychodni, wyburzenia przeprowadzić zgodnie z rzutem budowlanym; - wykuwanie nowych otworów łącznie z montażem nadproży - zgodnie z rzutem budowlanym; - skucie posadzek i warstw podposadzkowych do konstrukcji nośnej stropu parteru i piętra;, w piwnicy usunąć warstwy podłogowe w miejscu korytarza i przyszłego WC z prysznicem; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Pozostawia się wewnętrzne drzwi do kotłowni, a także drzwi do pomieszczenia w piwnicy o nr 06 i do pomieszczenia w piwnicy o wysokości 190 cm - skucie węgarków w otworach okiennych; - demontaż urządzeń i wyposażenia sanitarnego oraz urządzeń grzewczych; - rozebranie otwartych biegów klatki schodowej; - zlikwidowanie biegu schodowego do poradni dla dzieci zdrowych; - wyburzenie istniejącego garażu - łącznie z fundamentami; - skucie istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach piwnicy; - skucie zużytych okładzin ścian z płytek ceramicznych na parterze i piętrze; - przesunięcie istniejącego kanału nawiewnego z kotłowni; - wyburzenie istniejącej dobudówki do elewacji południowej, obecnie stanowi ona wejście do pomieszczeń pielęgniarek środowiskowych; - usunięcie warstw lastrika na zachowanych klatkach schodowych; Prace remontowo - budowlane - w miejscu zlikwidowanego biegu schodowego do poradni dzieci zdrowych należy wykonać nową płytę stropową i nowe warstwy posadzkowe - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych według rzutów budowlanych; - wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych według rzutów budowlanych; - wykonanie ławy fundamentowej pod ścianę nośną podpierającą płytę stropową; - wymurowanie ściany nośnej z bloków typu Silka 24 cm pod płytę stropową w miejscu usuniętej klatki schodowej; - wykonanie nowych ciągów wentylacyjnych z keramzytobetonowych pustaków kominowych PK wg rzutów budowlanych; - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, dodatkowo okna do rejestracji i do punktu wydawania wyników będą zabezpieczone roletami antywłamaniowymi; - wykonanie ocieplenia budynku styropianem o grubości 8 cm na cokole i 14 cm na ścianach powyżej cokołu; - wykonać nowe opierzenia z blachy ocynkowanej; - wykonanie nowych wypraw tynkarskich elewacyjnych - wykonanie nowych warstw pokrycia dachu, łącznie z ociepleniem stropodachu styropianem oklejonym dwustronnie papą asfaltową podkładową gr. 20 cm - wykonanie płyty stropowej w miejscu powstałego otworu po zlikwidowanej klatce schodowej; - wykonanie nowych warstw posadzkowych na wszystkich poziomach; - wykonanie zabezpieczeń p. poż. poszczególnych elementów budynku - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o nachyleniu nie większym niż 5%; W związku z projektowaną dobudówką należy wykonać następujące prace budowlane: - wykonanie wykopów pod projektowaną dobudówkę; - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych o wymiarach 30x70cm pod ściany dobudówki grubości 24 cm. Od strony północnej projektuje się ławę fundamentową schodkowo w celu wyrównania poziomu ław do istniejących już ław piwnicy; - wykonanie konstrukcji nośnej dobudówki i szybu windowego; - wymurowanie ścian zewnętrznych z bloków typu Silka 24cm ocieplonych styropianem 14 cm; - obmurowanie pilastrów cegłą klinkierową elewacyjną; - wykonanie posadzki na gruncie na parterze; - wykonanie stropu i stropodachu; - wykonanie monolitycznej konstrukcji biegów schodowych; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej (stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa, drzwi p. poż również aluminiowe, pozostała stolarka z PCV); - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych; - wykonanie okładziny biegów schodowych z płyt kamiennych; - wykonanie nowych warstw posadzkowych; Instalacje elektryczne - Wlz od ZK 1 do TG, - rozdzielnicę główną TG, - rozdzielnice piętrowe T0, T1, T2, T3, T4, - instalację oświetlenia podstawowego, - instalację oświetlenia awaryjnego, - instalację gniazd wtyczkowych ogólnych, - instalację zasilającą odbiorniki technologiczne, - instalację odgromową. Instalacje wentylacji Instalacje wodno-kanalizacyjne UWAGI: Prace remontowo - budowlane należy zaplanować i przeprowadzić w taki sposób, by zapewnić ciągłe funkcjonowanie przychodni na odpowiedniej części budynku. W tym celu harmonogram robót zostanie sporządzony po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Przy wycenie powyżej opisanych robót oferent powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej, samemu sprawdzając informacje zawarte w powyższym opisie. Termin realizacji inwestycji: do 31 stycznia 2010 roku. Zamówienie do 5150000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 61.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót ogólnobudowlanych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci instalacji wodno-kanalizacyjnych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane bądź budowlano-remontowe, każda o wartości minimum 2.000.000,00 zł, potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje muszą potwierdzać wymagany zakres prac, wartość, termin i miejsce realizacji. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: spełniają następujące warunki: posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (załączyć stosowną kserokopię dokumentu). d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Uproszczonego kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót (Kosztorys uproszczony pełni funkcję jedynie pomocniczą (poglądową) i to nie cena kosztorysowa, a cena ofertowa podana w formularzu ofertowym, będzie podlegała ocenie. Zamawiający dopuszcza rozbieżność między ceną kosztorysową a ceną ryczałtową (tj. ofertową) i nie będzie traktował jej jako uchybienia lub powodu odrzucenia oferty. Cena ofertowa jest ceną RYCZAŁTOWĄ, a zatem winna obejmować wszelkie elementy ceny zamówienia, w tym również nie objęte przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ) II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz pok. 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Rynek 1 62-020 Swarzędz Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.