eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa ośmiu samochodów osobowych z napędem na 4 koła wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Częstochowa: Dostawa ośmiu samochodów osobowych z napędem na 4 koła wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 483342 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ośmiu samochodów osobowych z napędem na 4 koła wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu samochodów osobowych z napędem na 4 koła wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie, spełniających warunki techniczno-eksploatacyjne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ: Dostawa ośmiu samochodów osobowych z napędem na 4 koła wraz z pakietem ubezpieczeniowym na potrzeby Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Częstochowie spełniających następujące minimalne parametry techniczno - eksploatacyjne: Lp. Wymagania zamawiającego 1 Samochód fabrycznie nowy (max przebieg 30km) 2 Rok produkcji 2013 3 Nadwozie 4/5 drzwiowe 4 Kolor nadwozia: srebrny, szary, czarny - metalizowane 5 Silnik benzynowy o pojemności minimum 1,5 litra w oznaczeniu handlowym 6 Moc silnika minimum 75 KW 7 Metalowa osłona silnika 8 Minimalny prześwit podwozia 200 mm 9 Minimalny kąt natarcia 29 stopni 10 Minimalny kąt zejścia 36 stopni 11 Minimalny kąt rampowy 20 stopni 12 Minimalna długość pojazdu 4200 mm 13 Minimalna szerokość pojazdu 1800 mm 14 Manualna skrzynia biegów 15 Wspomaganie układu kierowniczego, regulowana kierownica i fotel kierowcy 16 Napęd na cztery koła z możliwością manualnego przełączenia układu napędu na tryb 2WD lub 4WD 17 Felgi stalowe/aluminiowe 18 Koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik 19 Opony letnie klasa premium 20 Komplet opon zimowych 21 ABS, ESP 22 Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 23 Światła przeciwmgłowe przód i tył 24 Ogrzewanie tylnej szyby + wycieraczka tylnej szyby, lusterka boczne elektrycznie sterowane i podgrzewane 25 Immobilizer, autoalarm 26 Klimatyzacja, komputer pokładowy 27 Centralny zamek sterowany radiowo (zdalnie) 28 Gniazdo 12V w przedziale pasażerskim + gniazdo 12V w bagażniku 29 Fabryczne radio z bluetooth i sterowaniem w kierownicy lub przy kierownicy, 30 Trójkąt odblaskowy 31 Apteczka samochodowa 32 Gaśnica samochodowa 33 Komplet dywaników gumowych 34 Gwarancja producenta: 1. Mechaniczna na części i podzespoły na okres minimum 2 lata lub 100 000 km, 2. Na perforację blachy na okres minimum 6 lat 3. Na lakier na okres minimum 1 rok 35 Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku od zakupu w zakresie OC, AC, (w tym od kradzieży), NNW oraz Assistance. 36 Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie każdego z miast będących siedzibami OR. 37 Spełniona norma emisji spalin Euro5 38 Emisja CO2 (g/km) maksimum 190 g/km 39 Zużycie paliwa (l/100 km): Cykl miejski maksimum 11 l/100 km Cykl pozamiejski maksimum 7 l/100 km Cykl mieszany maksimum 8 l/100 km 40 Odbiór samochodów na terenie miasta Częstochowy. 41 Demontaż i montaż instalacji monitorowania pojazdów w technologii GPS z posiadanych przez zamawiającego pojazdów do samochodów będących przedmiotem zamówienia - usługa musi być wykonana na terenie miasta Częstochowy przed odbiorem aut. 42 Co najmniej dwa z oferowanych samochodów muszą posiadać fabryczną nawigację z zainstalowaną mapą Polski. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 130 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji lll.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez poleganie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia (ma to wynikać jednoznacznie ze złożonego dowodu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 339 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.