eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Dostawa sortów mundurowych dla Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Jędrzejów: Dostawa sortów mundurowych dla Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2013
Numer ogłoszenia: 483272 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jędrzejów , ul. Wilanowska 2, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/jedrzejow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla Nadleśnictwa Jędrzejów w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur wyjściowy leśnika: 1.Mundur wyjściowy męski -marynarka 3 - spodnie 10 2.Mundur wyjściowy damski - marynarka 0 -spodnie 2 - spódnica 1 3. Koszula biała męska z długim rękawem 10, 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 6, 5.Bluzka biała damska z długim rękawem 2 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 0, 7. Krawat 5, 8. Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0, 9. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 2, 10. Kapelusz do płaszcza -damski 0, 11.Kapelusz do płaszcza - męski 3, 12. Kurtka zimowa damska 2, 13. Kurtka zimowa męska 6, 14. Czapka mundurowa 0, Mundur codzienny leśnika 1.Koszula męska z długim rękawem 40, 2. Koszula męska z krótkim rękawem 24, 3. Bluzka damska z krótkim rękawem 2, 4. Bluzka damska z długim rękawem 2, 5. Spodnie męskie 38, 6. Spódnica 1 7. Sweter 33, 8. Kamizelka 14, 9. Bluza z polaru 25, 10. Kurtka męska Bretex 13, 11. Czapka zimowa 3 Mundur terenowy leśnika 1. Ubranie letnie (bluza, spodnie,kamizelka) 9 2. Ubranie zimowe (kurtka, spodnie) 3 3. Czapka zimowa 5 4. Czapka letnia 13 Przedmioty uzupełniające : 1. Szalik 4 2. Rękawice damskie 3 3. Rękawice męskie 6 4. Skarpety 104, 5. Półbuty wyjściowe 24 6. Peleryna 0, 7. Półbuty codzienne 22, 8. Trzewiki terenowe SYMPATEX 15, 9. Trzewiki terenowe GORETEX 20, Oznaki 1. Stylizowany wizerunek orła 0, 2. Stylizowana gałązka modrzewia 0 3. Oznaki identyfikacyjne 0 4. Oznaki służbowe 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.21.10.00 - Peleryny 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) sposób oceny : spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 50.000,00 zł brutto sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. sposób oceny : spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). sposób oceny : spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). sposób oceny : spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). sposób oceny : spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w formularzu ofertowym Wykonawcy przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania.Zmiany ilości i rodzaju poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu ofertowym zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zamianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta poszczególnych sortów, pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną certyfikatem jakości. Zmiana nie może mieć wpływu na cenę przedmiotu zamówienia. W przypadku kiedy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radom.lasy.gov.pl/web/jedrzejow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jędrzejów ul. Wilanowska 2, 28-300 Jędrzejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jędrzejów ul. Wilanowska 2, 28-300 Jędrzejów, sekretariat pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.