Ogłoszenie z dnia 2005-09-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Morąg: zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków bieżących
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Danuta Lubińska, ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, fax 089 7574593. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Michałowska Ewa, Londońska Wiktoria, ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, fax 089 7574593. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków bieżących. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 5 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie wydatków bieżących. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2015;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.11.2005, cena - 50 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 07.01.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2005, godzina 11:30, siedziba zamawiającego - gabinet dyrektora.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowy Dwór (lokalizacja w granicach działek: 9/30, 9/94, 9/58)
- Docieplenie ścian zewnętrznych na budynku Szkoły Podstawowej w Jurkach
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu z przezn.na sfin.planowanego deficytu budżetu gminy na r.2024 w wys. 4300000zł oraz na spłatę zaciągniętego zob. z tyt.kred.w wys.200000zł na łączną kwotę do 4 500 000 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.