To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48307 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Stary Zamość: Eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa sieci wodociągowej będącej własnością Gminy Stary Zamość na terenie gminy Stary Zamość.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26365-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
95036858100010, ul.
Stary Zamość
6,
22417
Stary Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 164 231, faks
846 163 224, e-mail
staryzamosc@mikrobit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa sieci wodociągowej będącej własnością Gminy Stary Zamość na terenie gminy Stary Zamość.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa sieci wodociągowej będącej własnością Gminy Stary Zamość na terenie gminy Stary Zamość. Do obowiązków wykonawcy usługi należy: 1. Eksploatacja, naprawa, konserwacja, obsługa sieci wodociągowej na terenie gminy Stary Zamość w celu zapewnienia ciągłej dostawy wody dla gospodarstw domowych i instytucji, obiektów działalności gospodarczej. 2. Stosowanie wyłącznie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zastosowania pod ziemią i do kontaktu z wodą pitną. Wymagany jest wysoki standard napraw. Wykonawca na żądanie zamawiającego udostępni faktury na zakupione materiały do wglądu. 3. Zabezpieczanie miejsc awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. 4. Awaria powinna być usunięta w ciągu 12 godzin przy zgłoszeniu awarii do godz. 12.00, w ciągu 24 godzin przy zgłoszeniu awarii po godzinie 12.00. W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających z rozległości uszkodzenia lub trudności w dostępie do miejsca uszkodzenia, usunięcie awarii może trwać dłużej. Zamawiający zażąda pisemnych wyjaśnień na tą okoliczność. Sieć wodociągowa objęta naprawą obejmuje sieć główną, przyłącza do wodomierzy włącznie. 5. Eksploatacja, naprawa, konserwacja, obsługa ujęć wody. 6. Odczyt wskazań liczników wody u odbiorców wody i dostarczenie do Urzędu Gminy - 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych po zakończeniu kwartału, 7. Dostarczanie faktur za pobraną wodę wystawionych przez Gminę Stary Zamość za pokwitowaniem do odbiorców wody 1 raz na kwartał w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania faktur od Urzędu Gminy. Pokwitowanie dostarczenia faktur powinno być dostarczone do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania faktur od Urzędu Gminy. 8. Dostarczenie i odbiór umów na dostawę wody. Podpisane umowy winny być przekazane do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania umów od Urzędu Gminy, 9. Wydawanie warunków technicznych dla nowych odbiorców wody. 10. Ponoszenie kosztów badań wody przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 11. Ponoszenie kosztów energii elektrycznej pobranej na potrzeby poboru i przesyłu wody. 12. Ponoszenie kosztów - opłaty za pobór wód podziemnych. 13. Zapewnienie zastępczego źródła wody w przypadku przerw w dostawie wody ponad 12 godzin. 14. Ponoszenie kosztów dozoru technicznego zbiorników ciśnieniowych. 15. Opłacanie podatku od nieruchomości (od budowli), 16. Utrzymywanie w sprawności hydrantów przeciwpożarowych. 17. Montaż i plombowanie, wodomierzy dostarczonych przez zamawiającego u odbiorców wody, w tym u odbiorców rozliczanych ryczałtowo, po zamontowaniu podpisane przez odbiorcę wody pokwitowania zainstalowania wodomierzy winny być dostarczone do UG. 18. Utrzymywanie stref ochronnych ujęć wody. 19. Odcinanie dostaw wody u odbiorców wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2015 poz. 139). 20. Prowadzenie ewidencji awarii sieci wodociągowej zawierającej conajmniej: a) pochodzenie informacji o awarii, b) data i godzina przyjęcia zgłoszenia, c) krótki opis awarii i miejsce wystąpienia, d) krótki opis naprawy, e) czy zabezpieczano miejsce awarii, f) data i godzina rozpoczęcia usuwania awarii, g) data i godzina zakończenia usuwania awarii. 21. Wykonawca udostępni numery telefonów, na które można zgłaszać awarie sieci od godz.6.00 do godz.22.00. 22. Wykonawca dołoży wszelkich możliwych starań w celu zminimalizowania strat wody na sieci. 23. Osoby wykonujące czynności w zakresie eksploatacji, naprawy, konserwacji, obsługi zatrudnione będą przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT375609.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 462000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Najkorzystniejsza oferta. Zgodnie z art. 138r. Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty spełniającej wymogi SIWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.