Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Warszawa: Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-8/10/NK-15/10 powtórne zmodyfikowane
Numer ogłoszenia: 48251 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie , ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 61940-41 wew. 130 lub 114, faks 022 6195898.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców, znak: NH-8/10/NK-15/10 powtórne zmodyfikowane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców: Nazwa : Ilość: KOD CPV: Zad.1 owoce tropikalne importowane Ananas 297 szt., 03222112-1, Banany 7875 kg, 03222111-4, Brzoskwinie 300 kg, 03222332-9, Grejpfrut 350 kg, 03222230-4, Kiwi 305 kg, 03222118-3, Mandarynki /Klementynki/ 1050 kg, 03222240-7, Mango 390 szt., 03222113-8, Papaja 190 szt., 03222110-7, Pomarańcze 975 kg, 03222220-1, Winogrona 785 kg, 03222340-8, Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011 Gruszki Konferencja 400 kg, 03222322-6, Jabłka 8000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie 80 kg, 03222000-3, Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011 Arbuz 350 kg, 03221000-6, Brokuł 200 szt., 03221430-9, Cebula biała 300 kg, 03221113-1, Cukinia 50 kg, 03221250-3, Cykoria 400 kg, 03221300-9, Kalafior 235 szt., 03221420-6, Kapusta pekińska 1750 kg, 03221400-0, Kapusta czerwona 100 kg, 03221410-3, Kapusta włoska 75 szt., 03221400-0, Melony 335 szt., 03221200-8, Ogórki 350 kg, 03221270-9, Pomidory 200 kg, 03221240-0, Sałata rzymska 600 szt., 03221310-2, Seler naciowy 750 szt., 03221300-9, Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011 Arbuz 850 kg, 03221000-6, Brokuł 200 szt., 03221430-9, Cebula biała 250 kg, 03221113-1, Cukinia 150 kg, 03221250-3, Cykoria 400 kg, 03221300-9, Kalafior 200 szt., 03221420-6, Kapusta pekińska 2500 kg, 03221400-0, Kapusta czerwona 200 kg, 03221410-3, Kapusta włoska 150 szt., 03221400-0, Melony 500 szt., 03221200-8, Ogórki 500 kg, 03221270-9, Pomidory 800 kg, 03221240-0, Sałata rzymska 500 szt., 03221310-2, Seler naciowy 1000 szt., 03221300-9, Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011 Marchew konsumpcyjna 4000 kg, 03221112-4, Marchew młoda pęczki (po 0,5 kg) 2000 pęczki, 03221112-4, Marchew pastewna 6500 kg, 03221112-4, Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011 Buraki ćwikłowe 650 kg, 03221111-7, Pietruszka 250 kg, 03221110-0, Por 700 kg, 03221110-0, Sałata gruntowa (1 szt.= 250g) 800 szt., 03221310-2, Seler 500 kg, 03221110-0, Zad.7 buraki pastewne Buraki pastewne 4000 kg, 03221222-8, Zad.8 warzywa Papryka zielona 1300 kg, 03221230-7, Rucola (1 szt.=100g) 265 szt., 03221400-0, Bakłażany 525 kg, 03221000-6, Koper włoski-korzeń 420 kg, 03221110-0,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7, 03.22.20.00-3, 03.22.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium dla poszczególnego zadania w wysokości: Zad.1 owoce tropikalne importowane- 1900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł) Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011- 700 zł (słownie: siedemset zł) Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011- 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł) Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011- 950 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł) Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011- 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł) Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011- 300 zł (słownie: trzysta zł) Zad.8 warzywa - 600 zł (słownie: sześćset zł) 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form: - w pieniądzu - wpłata na konto dokonana przelewem na rachunek bankowy MOZ nr: 24 1030 1508 0000 0005 5005 8022 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z dnia 9 listopada 2000r. z późn. zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. Wadium podlega zwrotowi w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 Ustawy. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony, parafowany na każdej stronie i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3, 3) potwierdzenie wniesienia wadium dot. poszczególnego zadania (dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo ma być poświadczone notarialnie. 6) W przypadku, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy dodatkowo dołączyć: umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 7) Wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego tej części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym Podwykonawcom. Jeżeli wykonawca będzie wykonywał zamówienie sam w Formularzu Ofertowym należy wpisać /Nie dotyczy/ (do wykorzystania załącznik do Formularza Ofertowego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wykaz podwykonawców dotyczy wszystkich podmiotów łącznie. 8) Postanowienia dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, składa odpowiednie oświadczenie lub oświadczenia, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dostawca nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce przedstawia odpowiedniki dokumentów wskazanych w pkt 6 ppkt 4 i 5 SIWZ zgodne z prawem kraju ich wystawienia. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów lub ustalone w formie apostille. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa,
Referat ds. zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, Sekretariat w budynku Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1- owoce tropikalne importowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 owoce tropikalne importowane Ananas 297 szt., 03222112-1, Banany 7875 kg, 03222111-4, Brzoskwinie 300 kg, 03222332-9, Grejpfrut 350 kg, 03222230-4, Kiwi 305 kg, 03222118-3, Mandarynki /Klementynki/ 1050 kg, 03222240-7, Mango 390 szt., 03222113-8, Papaja 190 szt., 03222110-7, Pomarańcze 975 kg, 03222220-1, Winogrona 785 kg, 03222340-8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2-owoce ze zbiorów w roku 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2 owoce ze zbiorów w roku 2010/2011 Gruszki Konferencja 400 kg, 03222322-6, Jabłka 8000 kg, 03222321-9, Orzechy włoskie 80 kg, 03222000-3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3-warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011 Arbuz 350 kg, 03221000-6, Brokuł 200 szt., 03221430-9, Cebula biała 300 kg, 03221113-1, Cukinia 50 kg, 03221250-3, Cykoria 400 kg, 03221300-9, Kalafior 235 szt., 03221420-6, Kapusta pekińska 1750 kg, 03221400-0, Kapusta czerwona 100 kg, 03221410-3, Kapusta włoska 75 szt., 03221400-0, Melony 335 szt., 03221200-8, Ogórki 350 kg, 03221270-9, Pomidory 200 kg, 03221240-0, Sałata rzymska 600 szt., 03221310-2, Seler naciowy 750 szt., 03221300-9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4-warzywa ze zbiorów w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.4 warzywa ze zbiorów w roku 2011 Arbuz 850 kg, 03221000-6, Brokuł 200 szt., 03221430-9, Cebula biała 250 kg, 03221113-1, Cukinia 150 kg, 03221250-3, Cykoria 400 kg, 03221300-9, Kalafior 200 szt., 03221420-6, Kapusta pekińska 2500 kg, 03221400-0, Kapusta czerwona 200 kg, 03221410-3, Kapusta włoska 150 szt., 03221400-0, Melony 500 szt., 03221200-8, Ogórki 500 kg, 03221270-9, Pomidory 800 kg, 03221240-0, Sałata rzymska 500 szt., 03221310-2, Seler naciowy 1000 szt.,03221300-9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5-marchew ze zbiorów w roku 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.5 marchew ze zbiorów w roku 2010/2011 Marchew konsumpcyjna 4000 kg, Marchew młoda pęczki (po 0,5 kg) 2000 pęczki, Marchew pastewna 6500 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6- warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.6 warzywa ze zbiorów w roku 2010/2011 Buraki ćwikłowe 650 kg, 03221111-7, Pietruszka 250 kg, 03221110-0, Por 700 kg, 03221110-0, Sałata gruntowa (1 szt.= 250g) 800 szt., 03221310-2, Seler 500 kg, 03221110-0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7- buraki pastewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.7 buraki pastewne Buraki pastewne 4000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.22-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8- warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.8 warzywa Papryka zielona 1300 kg, 03221230-7, Rucola (1 szt.=100g) 265 szt., 03221400-0, Bakłażany 525 kg, 03221000-6, Koper włoski-korzeń 420 kg, 03221110-0..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy artykułów spożywczych (warzywa)
- Dostawa warzyw, ziemniaków oraz warzyw kiszonych
- DOSTAWA OBRANYCH I GOTOWYCH WARZYW
- Dostawa artykułów żywnościowych 2024/2025
- DOSTAWA DLA ZASPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU - Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.