eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Całodobowy dozór mienia Szpitala Ogólnego im. dr.E Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Bielsko-Biała: Całodobowy dozór mienia Szpitala Ogólnego im. dr.E Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy.
Numer ogłoszenia: 48224 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór mienia Szpitala Ogólnego im. dr.E Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowy dozór miernia Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyłyh w BIelsku-Białej w okresie trwania umowy, tj. od 01.04.2008r do 31.03.2009r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie ma obowiązku wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający oczekuje wykazania, że : 2.1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał o najmniej ( 1 ) jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę dozoru o wartości nie mniejszej niż lub równej 100 % ceny ofertowej netto każda - załącznik nr 5 SIWZ. 2.2. Wykonawca wykaże, że posiada do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 5 osób, z których każda winna posiadać zdobyte uprawnienia wynikające z jednego kontraktu na stanowisku dozorcy mienia w okresie co najmniej 6-cio miesięcznym, nabyte w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od dnia składania ofert - załącznik nr 4. 2.3.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : - Aktualnej Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zgody na jej uzupełnienie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w załączniku nr 1B do SIWZ - złożonej w formie oświadczenia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wcelu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą następujace dokumenty i oświadczenia: 1. Ofertę - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1SIWZ oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust.2 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. 4) Wykaz pracowników z uprawnieniami dozorowymi, wskazanych przez Wykonawcę do należytego wykonania usługi dozoru mienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4SIWZ. 5) Wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich ( 3) trzech lat wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - ( Doświadczenie zawodowe) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ. 6) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z oświadczeniem potw. ewentualne jej uzupełnienie zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 7) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1A do oferty. 8) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofery oraz dokumentów przetargowych oraz podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawc, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. 2. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegajacych sięb o udzielenie zamówienia. 3. Wymagane oświdczenia i dokumenty wskazane w p-kcie od 1) do 8) powinny być złożone przez każdy podmiot. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sprawdzenie oraz ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń, oraz dołączonych do oferty wymaganych dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia oraz odnotowana na druku ZP 17do protokołu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pokójz amówień publ. Ip. osobiście lub pocztą na wniosek Wykonawcy ( cena 15,00 zł brutto); zapłata przelewem lub gotówką w kasie w siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego przy ulicy Wyspiańśkiego 26 - Sekretariat, Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.