Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Łódź: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg położonych na terenie miasta Łodzi oraz dróg wewnętrznych położonych na terenach zarządzanych przez miasto Łódź w roku 2013 - Część 1 rejon I - teren dzielnicy Łódź Bałuty- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 482244 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg położonych na terenie miasta Łodzi oraz dróg wewnętrznych położonych na terenach zarządzanych przez miasto Łódź w roku 2013 - Część 1 rejon I - teren dzielnicy Łódź Bałuty- zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy z dnia 14.03.2013 r. nr 3331.21/DZ/2013. Zakres robót obejmuje: a)Naprawę dróg gruntowych: -Profilowanie równiarkami samojezdnymi, -Zagęszczanie (wałowanie), b)Roboty ziemne, c)Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d)Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamówienia podstawowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drogi i Ogrody Sp. z o.o., ul. Aleksandrowska 67/93, 91-205 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24500,00
Oferta z najniższą ceną: 24500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na: Naprawę i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg położonych na terenie miasta Łodzi oraz dróg wewnętrznych położonych na terenach zarządzanych przez miasto Łódź w roku 2013 numer sprawy ZDiT-DZ.331.8.2013. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, wartość zamówienia uzupełniającego objętego niniejszym postępowaniem wynosi 19.918,70 zł, co stanowi 3.51 % wartości zamówienia podstawowego (część 1), 0.96 % wartości całego zamówienia podstawowego (wszystkich części) oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość w/w zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie udzielił dotychczas zamówienia uzupełniającego dla części 1.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Dynów.
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2024 r.
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kluczbork w 2024 roku
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz sukcesywna dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Stare Juchy w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie przejezdności sieci dojazdów pożarowych i dróg leśnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.