Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Bogatynia: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym,
na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni
Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych
dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia
skierowanego do dzieci urodzonych w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 48218 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2014 r. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa SZCZEPIONKI PRZECIW ZAKAŻENIOM PNEUMOKOKOWYM: - polisacharydowej, - skoniugowanej, - adsorbowanej, - nie mniej niż DZIESIĘCIOwalentnej - przeznaczonej dla dzieci od 2-go miesiąca życia, w ilości odpowiedniej do zrealizowania 250-ciu kompletnych zaszczepień, tj. kompletnych uodpornień każdego z 250-ciu dzieci, urodzonych w 2014 roku i zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia; w schemacie szczepienia - określonym zaleceniami producenta szczepionki - realizowanym w ramach programów profilaktycznych szczepienia populacji. 3. Oferowane przez Wykonawcę szczepionki muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 4. Dostawa szczepionek następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 2. aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1245).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt leczniczy (szczepionki) spełnia wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiada aktualne świadectwo rejestracji 2) Opis charakterystyki produktu leczniczego - oferowanej szczepionki. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zmówienia - umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie zmiany w zakresie: 1) ilości przedmiotu zamówienia; 2) jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 4) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych bieżących dostaw; 5) terminu realizacji umowy; 6) okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności przedłużenia okresu o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 7) ceny poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto; 8) wysokości cen poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot zamówienia - wycenionych w ofercie Wykonawcy odpowiadające znaczącemu wzrostowi lub spadkowi kursu euro. 2. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2) wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 3) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 4) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych; 5) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczonych usług przez Zamawiającego; 6) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 7) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 8) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. 3. W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 7 dni od daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Gminny, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia, Dział zamówień publicznych, który jest czynny w dni powszednie od godz. 7:00 do 14:35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Gminny, ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia, parter, pokój nr 8 - sekretariat, który jest czynny w dni powszednie od godz. 7:00 do 14:35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.