Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowo - czystościowych
Numer ogłoszenia: 48217 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska", ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, fax 042 6372826.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.toya.net.pl/~zgm33
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowo - czystościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach i na terenach stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, współwłasnych i prywatnych, których wykaz wraz z powierzchnią stanowi zał. nr 1 do specyfikacji Kod CPV przedmiot główny - 90200000-9 Opis usług porządkowych. Do zadań Wykonawcy usług należały będą nw. czynności: 1.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku tj. klatki schodowe, korytarze, wc ogólne - codziennie oraz innych pomieszczeń - pralnie, suszarnie, strychy, korytarze piwniczne itp. - raz w miesiącu. 2. Mycie pomieszczeń: - co dwa tygodnie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych - jeden raz w miesiącu drzwi wejściowych do pomieszczeń ogólnego użytku, ścian pokrytych materiałami zmywalnymi, tablic z oznaczeniem nazw ulic, tablic z numerem porządkowym nieruchomości, gablot, tablic informacyjnych. - trzy razy w roku ( w przypadku nagłego zabrudzenia niezwłocznie) okien w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku. 3. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości - podwórza, chodnika, prześwitów bramowych, włazów na studzienkach ściekowych i telekomunikacyjnych. Do stałych obowiązków gospodarzy należy opróżnianie wszystkich koszy ustawionych na chodnikach i terenie nieruchomości. 4. Zmywanie chodnika w okresie od kwietnia do października zgodnie z Uchwałą Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006 roku. 5. Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenu nieruchomości w zakresie wymienionym w pkt.3 w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych. Usuwanie śliskości nawierzchni. Pryzmowanie śniegu po opadach ze zwróceniem szczególnej uwagi na łatwy dostęp do hydrantów ulicznych, przeciwpożarowych, włazów studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych, kontenerów na nieczystości stałe. 6. Czynności wymienione w pkt. 3 i 5 winny być wykonane do godz.8.00 rano. W przypadku późniejszego zanieczyszczenia lub opadów śniegu czynności winny być wykonywane ponownie. 7. Pielęgnowanie tj. odchwaszczanie, przekopywanie, okopywanie trawników, kwietników, drzew, krzewów na terenie nieruchomości i przed nią do krawężnika jezdni. Uzupełnianie naniesień roślinnych oraz wysiewanie trawy. Koszenie trawy i przycinanie żywopłotów w miarę potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku, w okresie od 1 kwietnia do 31 października każdego roku. 8. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca każdego roku. 9. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcja i deratyzacją pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku i terenu nieruchomości - wykładanie trutek na gryzonie, zmywanie powierzchni klatek schodowych środkami dezynfekującymi - w zakresie ustalonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną i obowiązujące przepisy. 10. Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowania doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia lub mienia skutkami uszkodzeń i wadliwego działania instalacji lub urządzeń. 11. Bieżące zgłaszanie administratorowi potrzeb związanych z uzupełnieniem gablot informacyjnych 12. Powiadamianie administratora nieruchomości o przypadkach naruszania przez Mieszkańców porządku domowego - prowadzeniu hodowli zwierząt w pomieszczeniach do tego niedostosowanych, umieszczaniu w pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku przedmiotów utrudniających poruszanie się, stanowiących zagrożenie pożarowe, samowolnym zajmowaniu pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku, kradzieży energii elektrycznej, niszczeniu elementów i wyposażenia budynku, ingerowanie w i instalacje istniejące w budynku. 13. Każdorazowe zgłaszanie administratorowi nieruchomości o braku wywozu nieczystości stałych w terminach określonych harmonogramem. 14. Wywieszanie i zdejmowanie wszelkiego rodzaju flag w dniach świąt i uroczystości państwowych oraz innych uzasadnionych okolicznościach. Przechowywanie ich we właściwym stanie estetycznym (flagi dostarcza Wykonawca) . 15. Wymiana uszkodzonych żarówek w punktach świetlnych znajdujących w częściach wspólnych budynku, przed wejściami do budynków i prześwitach bramowych ( żarówki dostarcza Zleceniobiorca ) . 16. Doręczanie mieszkańcom nieruchomości korespondencji o charakterze masowym. 17. Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości, wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów 18. Wykonywanie innych zleceń administratora nieruchomości dotyczących realizacji niniejszej umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie wymagał wpłacenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: KRYTERIA I OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Kryteria wyboru oferty - cena 100% Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę (brutto) w ofercie otrzyma max 100 pkt . Inni Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru: C min An = ----------------- x 100 pkt. C n An - ilość punktów Cmin - cena najniższa w zbiorze ofert Cn - cena oferty rozpatrywanej Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma najwyższą ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający nie dopuszcza w niniejszym postępowaniu udziału podwykonawców i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP 5 . Oferta powinna zawierać : - formularz ofertowy wraz z arkuszem kalkulacyjnym stanowiącym zał. nr 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zał. nr 3 - oświadczenie z art.22 ust.1 pkt. 1-4 Prawa Zamówień Publicznych zał. nr 4 - oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz ZUS zał. nr 5. - zaakceptowany wzór umowy wraz z załączonym wykazem adresowym i zakresem czynności zał. nr 6 - oświadczenie, że firma zatrudni na terenie sprzątanym minimum 25 osób - posiadających aktualne szkolenie BHP zał. nr 7 - uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych posiadane przez minimum jedna osobę zał. nr 8 - polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność kontraktowa i odpowiedzialność deliktowa). Polisa winna być aktualna przez cały okres trwania umowy, a w przypadku jej wygaśnięcia winna być niezwłocznie wznowiona. Ubezpieczenie winno być zawarte do kwoty zapewniającej pełną odpowiedzialność wynikającą z zawartej umowy. Zał. nr 9 - dokument potwierdzający uprawnienia jednej osoby do wykonywania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji zał. nr 10 - dokumenty potwierdzające posiadanie na własność sprzętów umożliwiających wykonanie zamówienia takich jak: ü 1 samochód ciężarowy o masie powyżej 0,9 t lub 1 ciągnik ü 2 urządzenia z pługami odśnieżającymi ü 5 kosiarek spalinowych ü 5 podkaszarek zał. nr 11 - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert zał. nr 12 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy jak trzy lata, wykazu usług wykonywanych w tym okresie zał. nr 13
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.toya.net.pl/~zgm33
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Administracji Nieruchomosciami Łódź-Polesie Radwańska ul. Radwańska 31, pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Zapieczętowaną ofertę należy złożyć w siedzibie Administracji Nieruchomosciami Łódź-Polesie Radwańska ul. Radwańska 31, sekretariat , pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJA O SPOSOBIE KONTAKTOWANIA SIĘ Z ZMAWIAJĄCYM 1.Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami w formie pisemnej. 2. Do kontaktów z Wykonawcami wyznacza się Zofię Kowalską pokój nr 18 i Krzysztofa Adamskiego pokój nr 9 w godzinach 10.00-12.00. Tel. 0-42 637-27-39 w. 39 i 36
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- SZP.281.22.2024 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu "CZMP" wraz z utrzymaniem lądowiska
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.