To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48209 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Kraków: Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 7588-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
12150664500000, ul.
Rząska, ul. Krakowska
2,
30-901
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48 261135116, +48 261133017, faks
+48 261135059, +48 261135165, e-mail
35wog.szpk@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/MED/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na 20 części wskazanych poniżej: 1. Odczynniki do badania wody przy użyciu aparatu HACH DR 2800 - 33696300-8 2. Odczynniki chemiczne - 33696300-8 3. Odczynniki do chromatografii cieczowej HPLC - 33696300-8 4. Gotowe podłoża mikrobiologiczne w butelkach do badania wody i żywności 33696500-0 5. Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach do badania wody i żywności 33696500-0 6. Gotowe podłoża mikrobiologiczne w probówkach 33696500-0 7. Podłoża sypkie 33696500-0 8. Odczynniki do badania powierzchni i powietrza 33696500-0 9. Pozostałe materiały do analiz 33694000-1 10. Odczynniki do zgrzewarki Tray Sealer Plus 33696500-0 11. Materiały odniesienia 33698100-0 12. Zestawy lateksowe 33696500-0 13. Testy kasetkowe do wykrywania antygenów w kale 33696500-0 14. Testy diagnostyczne do aparatu miniVidas i Vitek Compact 33696200-7 15. Testy do diagnostyki serologicznej 33696200-7 16. Surowice do aglutynacji szkiełkowej 33651500-3 17. Płytki typu count - tact 33696500-0 18. Testy do identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności 33696500-0 19. Gotowe podłoża do diagnostyki czystości mikrobiologicznej 33696500-0 20. Leki i preparaty weterynaryjne 33690000-3 Wyżej wymienione materiały do analiz oraz leki i preparaty weterynaryjne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach, które szczegółowo zostały opisane w "Formularzu cenowym" zał. nr 4 do SIWZ, z podziałem na części. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w "Formularzu cenowym", licząc od daty ich dostarczenia Zamawiającemu. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał materiały do analiz do WOMP Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku "Oferta" Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail). Wielkość, rodzaj i termin dostawy będzie każdorazowo telefonicznie uzgadniany z Wykonawcą przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Po informacji telefonicznej Wykonawca otrzyma zamówienie wg załączonego wzoru w formie pisemnej (fax, e-mail). Dostawa oraz odbiór przedmiotu umowy będą realizowane w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. W zależności od wymagań określonych w poszczególnych częściach. Wykonawca do każdej dostarczonej partii materiałów zobowiązany jest dołączyć dla każdego odczynnika certyfikaty/świadectwa jakości do każdej serii odczynnika/materiału do analiz, zgodnie z datą produkcji lub serią umieszczoną na opakowaniu w formie papierowej lub elektronicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
33696200-7,
33651500-3,
33698100-0,
33696300-8,
33694000-1,
33690000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odczynniki do badania wody przy użyciu aparatu HACH DR 2800 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17571.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 20066.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Odczynniki chemiczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 2 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 2. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12273.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Odczynniki do chromatografii cieczowej HPLC |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający z postępowania wykluczył nw. Wykonawcę: Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczył wyżej wskazanego Wykonawcę, gdyż nie wykazał on braku podstaw do wykluczenia. ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. Kasprowicza 9/2 Uzasadnienie Wyżej wskazana firma, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 26 ust. 2 została pismem nr 37/W/SZP/17 z dnia 06.02.2017 r. wezwana przez Zamawiającego do dostarczenia aktualnych na dzień składania, niżej wskazanych dokumentów wymaganych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 1 do SIWZ lub zał. nr 1a do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit a; Oświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit. b; Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit d. Termin do dostarczenia przedmiotowych dokumentów Zamawiający wyznaczył na dzień 13.02.2017 r. godz. 10:00. We wskazanym terminie tj. 10.02.2017 r. Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumenty, w których brak było informacji z Krajowego Rejestru Karnego dla prokurentów wskazanych w KRS. W związku z powyższym Zamawiający pismem nr 49/W/SZP/2017 z dnia 13.02.2017 r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia KRK dla prokurentów. Wyznaczając termin na jego złożenia na dzień 17.02.2017 r. godz. 10:00. We wskazanym terminie Wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów. W konsekwencji Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 3 i dlatego został wykluczony, jak wskazano w pierwszym akapicie punktu II. IZamawiający odrzucił ofertę nw. Wykonawcy: ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. Kasprowicza 9/2 43-300 Bielsko-Biała Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Unieważnienie postępowania dla części nr 3 W związku z tym, że na część nr 3 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 3. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1494.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Gotowe podłoża mikrobiologiczne w butelkach do badania wody i żywności |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3972.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4267.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach do badania wody i żywności |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 5 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 5. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7865.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Gotowe podłoża mikrobiologiczne w probówkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 6 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 6. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6855.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Podłoża sypkie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 7 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 7. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1607.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Odczynniki do badania powierzchni i powietrza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 8 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 8. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1548.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Pozostałe materiały do analiz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 9 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 9. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6557.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Odczynniki do zgrzewarki Tray Sealer Plus |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 10 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 10. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3346.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Materiały odniesienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 11 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 11. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1410.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Zestawy lateksowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: I.Zamawiający z postępowania wykluczył nw. Wykonawców: 1.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIOMEX" Sp. z o.o. ul. Friedleina 4-6 lok. 117 30-009 Kraków Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczył wyżej wskazanego Wykonawcę, gdyż nie wykazał on braku podstaw do wykluczenia. Uzasadnienie Wyżej wskazana firma, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 26 ust. 2 została pismem nr 36/W/SZP/17 z dnia 06.02.2017 r. wezwana przez Zamawiającego do dostarczenia aktualnych na dzień składania, niżej wskazanych dokumentów wymaganych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: ? Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dla prokurentów wskazanych w KRS dołączonym do oferty (str. 29-36 oferty) - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit d. ? Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 3 do SIWZ lub zał. nr 3a do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1; Termin do dostarczenia przedmiotowych dokumentów Zamawiający wyznaczył na dzień 13.02.2017 r. godz. 10:00. We wskazanym terminie Wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów. W związku z powyższym Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 12 i dlatego został wykluczony, jak wskazano w pierwszym akapicie punktu 1. 2.ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. Kasprowicza 9/2 43-300 Bielsko-Biała Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczył wyżej wskazanego Wykonawcę, gdyż nie wykazał on braku podstaw do wykluczenia. Uzasadnienie Wyżej wskazana firma, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 26 ust. 2 została pismem nr 37/W/SZP/17 z dnia 06.02.2017 r. wezwana przez Zamawiającego do dostarczenia aktualnych na dzień składania, niżej wskazanych dokumentów wymaganych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: ? Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 1 do SIWZ lub zał. nr 1a do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1; ? Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit a; ? Oświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit. b; ? Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z zapisem w SIWZ część III pkt 1.4 lit d. Termin do dostarczenia przedmiotowych dokumentów Zamawiający wyznaczył na dzień 13.02.2017 r. godz. 10:00. We wskazanym terminie tj. 10.02.2017 r. Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumenty, w których brak było informacji z Krajowego Rejestru Karnego dla prokurentów wskazanych w KRS. W związku z powyższym Zamawiający pismem nr 49/W/SZP/2017 z dnia 13.02.2017 r. wezwał Wykonawcę do przedłożenia KRK dla prokurentów. Wyznaczając termin na jego złożenia na dzień 17.02.2017 r. godz. 10:00. We wskazanym terminie Wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów. W konsekwencji Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 12 i dlatego został wykluczony, jak wskazano w pierwszym akapicie punktu 2. II. Zamawiający odrzucił ofertę nw. Wykonawców: 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIOMEX" Sp. z o.o. ul. Friedleina 4-6 lok. 117 30-009 Kraków Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. Oddział Śląsk ul. Kasprowicza 9/2 43-300 Bielsko-Biała Zamawiający w oparciu o zapis art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. III. Unieważnienie postępowania dla części nr 12 W związku z tym, że na część nr 12 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 12. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5170.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Testy kasetkowe do wykrywania antygenów w kale |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 13 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 13. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4396.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Testy diagnostyczne do aparatu miniVidas i Vitek Compact |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17565.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18363.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Testy do diagnostyki serologicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 15 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 15. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15340.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Surowice do aglutynacji szkiełkowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 16 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 16. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4080.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Płytki typu count - tact |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 702.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Testy do identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1072.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1097.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Gotowe podłoża do diagnostyki czystości mikrobiologicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 19 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 19 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1455.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Leki i preparaty weterynaryjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na część nr 20 w terminie wskazanym w SIWZ tj. do 30.01.2017 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o zapis art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie dla części nr 20. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7188.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.