eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przedmiotem zamówienia jestserwis i konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Lublinie przy ul. Chopina 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Lublin: Przedmiotem zamówienia jest: serwis i konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Lublinie przy ul. Chopina 6.
Numer ogłoszenia: 481874 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: serwis i konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Lublinie przy ul. Chopina 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: serwis i konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Lublinie przy ul. Chopina 6. Łączna powierzchnia użytkowa obiektów wynosi 2 272,10 m2. Usługa obejmuje: - pomieszczenia na parterze + wysoki parter; - pomieszczenia pierwszego piętra; - pomieszczenia na poziomie -3,05m; - pomieszczenia na poziomie -4,15m; - pomieszczenia na poziomie -5,45m; - pomieszczenia strychu + dach; - elewację budynku; - pomieszczenia garażu. Budynek dawnego Banku Rolnego jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A/497. Obsłudze, serwisowi i konserwacji podlegają następujące instalacje i urządzenia elektryczne: - rozdzielnica główna; - tablice elektryczne rozdzielcze (8 szt.); - instalacja siłowa oraz gniazd wtykowych; - instalacja oświetlenia podstawowego; - instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; - instalacja bezprzerwowego zasilania komputerów; - instalacja oświetlenia zewnętrznego - oświetlenie elewacji budynku; - instalacja odgromowa; - bateria kondensatorów z regulatorem mocy biernej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Zakres zamówienia obejmuje: I. Usługi konserwacyjne. Usługi konserwacyjne obejmują: 1. przegląd rozdzielnicy głównej oraz tablic elektrycznych rozdzielczych: - sprawdzenia prawidłowości połączeń co najmniej raz w roku, - wymiana elementów niesprawnych i uszkodzonych, 2. co najmniej raz w roku sprawdzanie poprawności połączeń w gniazdach wtykowych i oprawach oświetleniowych: - wykonanie pomiarów kontrolnych rezystancji izolacji obwodów, - wykonanie pomiarów kontrolnych skuteczności pętli zwarcia i ciągłości przewodów ochronnych, 3. wymianę starterów, rur jarzeniowych w świetlówkach, żarówek sygnalizacyjnych, itp. elementów oświetlenia, 4. okresowe, w miarę potrzeb czyszczenie opraw z kurzu, nie rzadziej jednak niż co najmniej dwa razy w roku, 5. czynności związane z bieżącą eksploatacją i naprawami obejmującymi między innymi: - wymianę zużytych lub uszkodzonych elementów opraw, - wymianę osprzętu elektrycznego tj. gniazd elektrycznych, przełączników i wyłączników oświetleniowych, - wymianę żarówek, bezpieczników, zabezpieczeń, - uzupełnianie żarówek i świetlówek, - napraw innych drobnych urządzeń elektrycznych, 6. kontrolę stanu technicznego, co najmniej 2 razy w roku, oświetlenia awaryjnego i bieżące usuwanie występujących uszkodzeń, w tym: - kontrola stanu pojemności baterii w oprawach oświetlenia ewakuacyjnego, - kontrola czasu zadziałania modułów awaryjnych. 7. kontrolę i bieżące usuwanie uszkodzeń w instalacji bezprzerwowego zasilania komputerów. 8. Konserwację wraz z pomiarami instalacji odgromowej co najmniej raz w roku, 9. przegląd baterii kondensatorów i regulatora mocy biernej oraz okresowe sprawdzenie nastaw regulatora, tak aby zoptymalizować jego pracę. II. Okresowe pomiary i przeglądy. Okresowe pomiary i przeglądy obejmują: 1. pomiary oporności izolacji przewodów: - obwodów 1-fazowych, - obwodów 3-fazowych, 2. pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 3. badanie wyłączników różnicowoprądowych, 4. pomiary instalacji odgromowej i uziemiającej, 5. badanie silników elektrycznych (ok. 10 szt.), 6. badanie baterii kondensatorów: - oględziny, - pomiary rezystancji izolacji, - pomiar pojemności, - sprawdzenie obwodów rozładowczych, - sprawdzenie symetrii, - sprawdzenie skuteczności rozładowania baterii, 7. określenie parametrów linii zasilającej. Okresowy przegląd (pomiar) instalacji elektrycznej i odgromowej należy wykonać w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, o których mowa w art. 62 ust. 1 ustawy - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami i DTR-kami danych urządzeń. III. Naprawy i usuwanie awarii. Naprawy i usuwanie awarii obejmuje: 1. bieżącą obsługę i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń, 2. natychmiastowe usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości w działaniu instalacji i urządzeń, 3. wymianę uszkodzonych i zużytych części, maszyn i urządzeń, 4. w uzasadnionych przypadkach uzgadnianie z Zamawiającym czasu napraw, 5. informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w działaniu instalacji, 6. informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania ewentualnych zakupów części uszkodzonych lub zamiennych, 7. stałe monitorowanie prawidłowego działania instalacji elektrycznych. IV. Wykonanie modyfikacji instalacji elektrycznych. Wykonanie modyfikacji instalacji elektrycznych obejmuje: - przeniesienie punktów świetlnych, - przeniesienie lub zmiana konfiguracji osprzętu oświetleniowego (wyłączników, przełączników, itp.), - przeniesienie gniazd wtykowych, - montaż opraw zasilania awaryjnego i ewakuacyjnego; - montaż lub innych drobnych urządzeń elektrycznych wynikający z użytkowania obiektu. V. Wymagany czas reakcji Wykonawcy na awarię, zabezpieczenie jej skutków i przywrócenie funkcjonalności instalacji elektrycznej na czas dokonania pełnej naprawy. Wykonawca zapewni przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni w roku, telefoniczną usługę Hot-line dla przyjmowania zgłoszeń awaryjnych oraz dla udzielania Zamawiającemu porad i konsultacji. Wymagany czas reakcji Wykonawcy na awarię, zabezpieczenie jej skutków i przywrócenie funkcjonalności instalacji elektrycznej na czas dokonania pełnej naprawy wynosi maksymalnie 120 minut od momentu zgłoszenia (nie wyłączając niedziel, świąt i dni wolnych). Wymagany czas przywrócenia sprawności działania sieci wynosi maksymalnie 8 godz. Usuwanie uszkodzeń w instalacji i osprzęcie nie powodujących przerw w dopływie energii elektrycznej mogą być wykonane w terminach uzgodnionych między stronami nie później niż 5 dni od zgłoszenia. VI. Dziennik przeglądu i konserwacji. Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dziennika przeglądu i konserwacji urządzeń, który powinien co najmniej zawierać: - wpis z dokonywanych robót, badań, pomiarów i testów, - opis dokonanej czynności wraz z danymi osoby wykonującej opisane czynności, - wpis z prowadzonych czynności przeglądowo-konserwacyjnych, - spis urządzeń i elementów instalacji, które w czasie trwania umowy zostały wymienione. Wyniki ze stanu przeglądów i konserwacji instalacji każdorazowo po dokonanym przeglądzie i teście muszą być wpisane do dziennika przeglądu i konserwacji tej instalacji. Każde zdarzenie, wykonanie próby, badania, testu oraz realizacja czynności przeglądowo-konserwacyjnych należy wpisać do dziennika przeglądu i konserwacji urządzenia. Dziennik przeglądu i konserwacji urządzeń należy do Zamawiającego i przechowywany będzie na terenie obiektu przez osobę upoważnioną. VII. Pozostałe wymagania. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe, aktualne przeszkolenie w zakresie BHP przy realizacji prac objętych niniejszą umową. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu zauważonych podczas prac konserwacyjnych uszkodzeń, które mogą spowodować awarię urządzeń, instalacji. Pracownicy wyznaczeni do wykonywania prac musza mieć aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne: - wykonujący roboty - Uprawnienia SEP do zajmowania się i eksploatacją instalacji i sieci elektrycznych w zakresie eksploatacji E o napięciu do 1kV; - wykonujący pomiary - Uprawnienia SEP do zajmowania się i eksploatacją instalacji i sieci elektrycznych w zakresie eksploatacji i pomiarów E+P o napięciu do 1kV; - kierujący robotami - Uprawnienia SEP do zajmowania się i eksploatacją instalacji i sieci elektrycznych w zakresie eksploatacji E o napięciu do 1kV oraz dozoru D o napięciu do 1kV. Prace konserwacyjne będą wykonywane po godzinach pracy banku oraz w dni ustawowo wolne od pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium niejest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiot obejmował świadczenie usług konserwacji instalacji elektrycznych, o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 złotych (słownie złotych: sześćdziesiąt pięć tysięcy) brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji E, dozoru D, eksploatacji i pomiarów E+P, o napięciu do 1 kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena roboczogodziny przy modyfikacji instalacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Lublinie, ul. Chopina 6, 20-026 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Lublinie, ul. Chopina 6, 20-026 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.