eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Szczecin: Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 481674 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 190.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że każda z osób przewidzianych do wykonania zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 łącznie, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287, z późn. zmianami). Zakres 1: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; Zakres 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Do wykonania maksimum sześciu części zamówienia wystarczy, gdy wykonawca dysponuje jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia. Gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia do więcej niż sześć części, powinien dysponować większą ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -od siedmiu do dwunastu części - dwie różne osoby zdolne do wykonania zamówienia w powyższym zakresie, -od trzynastu do osiemnastu części - trzy różne osoby zdolne do wykonania zamówienia w powyższym zakresie, -od dziewiętnastu do dwudziestu czterech części - cztery różne osoby zdolne do wykonania zamówienia w powyższym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca zakresu prac geodezyjnych będących przedmiotem zamówienia, może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku zmniejszenia zakresu tych prac, spowodowanego koniecznością dokonania rozgraniczenia nieruchomości lub jej części. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie zmniejszone proporcjonalnie do wartości niewykonanych prac. Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, może nastąpić na wniosek WYKONAWCY na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: 1)warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac terenowych, 2)nieodebrania korespondencji przez właścicieli nieruchomości objętych zleceniem i nieruchomości sąsiednich, co uniemożliwia wykonanie czynności na gruncie, wydanie i uprawomocnienie decyzji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4024 dz. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 3038 dz. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2148 dz. 142.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4092 dz. 194/34, 194/21, 194/22, 194/24, 194/27 obr. 4010 dz. 99/7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4035 dz. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 1041 dz. 37, 2/16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2070 dz. 77/1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2081 dz. 23/10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2076 dz. 81/1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 1034 dz. 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 1032 dz. 50, 2/8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 3006 dz. 231, 232, 263/6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4091 dz. 25/7, 25/9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2015 dz. 291.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wznowienie, aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4181 dz. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: aktualizacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 4084 dz. 48/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2147 dz. 9/7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 160.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2008 dz. 53/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: wstępny projekt podziału, wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 3050 dz. 11, 13/2, 24/5, 62/1, 62/2, 62/3, 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 190.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: wstępny projkt podziału, wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 3063 dz. 10/3, 11/6, 11/10, 11/13, 14/3, 16/2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 1028 dz. 10/13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: wstępny projekt podziału, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2135 dz. 1/14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: wstępny projekt podziału, wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2041 dz. 16/5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: stępny projekt podziału, wznowienie, aktualizacja, podział.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obr. 2254 dz. 2/16, 64.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 190.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.