eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › modernizacja źródła ciepła i termoizolacja budynku SP nr 6 - opracowanie PT + wykonawstwo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-15

POZYCJA 48161

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mysłowice: modernizacja źródła ciepła i termoizolacja budynku SP nr 6 - opracowanie PT + wykonawstwo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto, do kontaktów: Guzik;Rabicki;Pacek, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, fax (032) 2234075, e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.myslowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja źródła ciepła i termoizolacja budynku SP nr 6 - opracowanie PT + wykonawstwo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mysłowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja źródła ciepła i termoizolacja budynku SP nr 6 - opracowanie PT + wykonanie, obejmująca następujący zakres robót: Część I - Roboty budowlane; docieplenie dachu, stropu i ścian w części poddasza, elewacji, wymiana stolarki budowlanej i obróbek blacharskich.1.Demontaż stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych.2.Montaż stolarki okiennej PCV.3.Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej.4.Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.5.Demontaż przewodów odgromowych. 6.Docieplenie ścian płytami styropianowymi gr 14 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.7.Docieplenie ościeży płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.8.Rozebranie pokrycia z papy na dachu.9.Częściowa wymiana deskowania dachu.10.Naprawa pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - na części która nie obejmuje docieplenia.11.Wywóz papy wraz z opłata za utylizację.12.Docieplenie dachu - styropap laminowany gr. 14 cm z pokryciem papą termozgrzewalną 2-warstwy.13.Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej.14.Montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.15.Montaż systemu automatycznego odrzewania rynien i rur spustowych z kompletną automatyką ( np.; czujnik rynnowy DEVIREK 850 firmy DEVI ) z podłączeniem do instalacji i tablicy bezpiecznikowej w budynku.16.Wykonanie instalacji odgromowej budynku.17.Badania i pomiary instalacji odgromowej z opracowaniem metryki.Część II - technologia kotłowni gazowej i instalacja centralnego ogrzewania. 1. Demontaż istniejącej kotłowni. 2. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w kotłowni. 3. Demontaż grzejników c. o. i zaworów grzejnikowych - płukanie grzejników. 4. Montaż instalacji elektrycznej w kotłowni i wykonanie jej pomiarów. 5. Wykonanie robót budowlanych w kotłowni. 6. Montaż instalacji gazu w kotłowni. 7. Zakup, dostawa i montaż urządzeń kotłowni. 8. Montaż rurociągów, zaworów i osprzętu kotłowni. 9. Montaż wentylacji kotłowni. 10. Próby szczelności i uruchomienie kotłowni wraz z przeprowadzeniem odbiorów przez UDT. 11. Malowanie i izolacja rurociągów w kotłowni. 12. Zakup zaworów do instalacji centralnego ogrzewania. 13. Montaż grzejników i zaworów instalacji centralnego ogrzewania. 14. Płukanie, próba szczelności i regulacja instalacji centralnego ogrzewania. 15. Wykonanie robót budowlanych przy pracach związanych z instalacją centralnego ogrzewania. 16. Izolacja rurociągów centralnego ogrzewania. 17. Wykonanie powykonawczej dokumentacji części elektrycznej w kotłowni 18. Opracowanie instrukcji obsługi kotłowni oraz przeszkolenie wyznaczonych osób. Zamówienie należy wykonać w oparciu o powyższe zakresy oraz załączone przedmiary / zał. nr 7do siwz/ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow.60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest spełnić następujące warunki:1/ wykazać zrealizowaną co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, na który wykonawca składa ofertę,2/ wykazać, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, tj.: - kierownik budowy: konstrukcyjno - budowlane, dla części I i II, - kierownicy robót: instalacyjne i sieci: wod.- kan., co, wentyl., gaz., elektr. , dla części II po jednym dla każdej ze specjalności, 3/potwierdzić posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty, 4/wykazać ubezpieczenie na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty oświadczenia oraz dokumentów , o których mowa niżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Obowiązkiem wykonawcy jest do złożenie następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa wyżej, oraz w art. 22 ust.1 uPzp:1/oświadczenie na podst. 44 uPzp / zał. nr 1 do siwz/,2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,5/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,6/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 2 do siwz, 7/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do właściwej izby inżynierów budownictwa,8/informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert,9/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć pełnomocnictwo, w którym, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a ponadto każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oddzielnie potwierdza spełnienie wymogów, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z wyłączeniem:- dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,-sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2,3 i 5 niniejszej części ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,natomiast w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 4 niniejszej części ogłoszenia, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta Mysłowice bądź w formie przelewu na konto Zamawiającego: Urząd Miasta Mysłowice BPH Kraków Oddz. Mysłowice nr 97 106020540000320000365203. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:00, Mysłowice,ul. Powstańców 1, pok. nr 204.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część I - Roboty budowlane; docieplenie dachu, stropu i ścian w części poddasza, elewacji, wymiana stolarki budowlanej i obróbek blacharskich. 1) Krótki opis: 1.Demontaż stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych.2.Montaż stolarki okiennej PCV.3.Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej.4.Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.5.Demontaż przewodów odgromowych. 6.Docieplenie ścian płytami styropianowymi gr 14 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.7.Docieplenie ościeży płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.8.Rozebranie pokrycia z papy na dachu.9.Częściowa wymiana deskowania dachu.10.Naprawa pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia - na części która nie obejmuje docieplenia.11.Wywóz papy wraz z opłata za utylizację.12.Docieplenie dachu - styropap laminowany gr. 14 cm z pokryciem papą termozgrzewalną 2-warstwy.13.Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej.14.Montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.15.Montaż systemu automatycznego odrzewania rynien i rur spustowych z kompletną automatyką ( np.; czujnik rynnowy DEVIREK 850 firmy DEVI ) z podłączeniem do instalacji i tablicy bezpiecznikowej w budynku.16.Wykonanie instalacji odgromowej budynku.17.Badania i pomiary instalacji odgromowej z opracowaniem metryki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: pow.60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: technologia kotłowni gazowej i instalacja centralnego ogrzewania. 1) Krótki opis: 1. Demontaż istniejącej kotłowni. 2. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w kotłowni. 3. Demontaż grzejników c. o. i zaworów grzejnikowych - płukanie grzejników. 4. Montaż instalacji elektrycznej w kotłowni i wykonanie jej pomiarów. 5. Wykonanie robót budowlanych w kotłowni. 6. Montaż instalacji gazu w kotłowni. 7. Zakup, dostawa i montaż urządzeń kotłowni. 8. Montaż rurociągów, zaworów i osprzętu kotłowni. 9. Montaż wentylacji kotłowni. 10. Próby szczelności i uruchomienie kotłowni wraz z przeprowadzeniem odbiorów przez UDT. 11. Malowanie i izolacja rurociągów w kotłowni. 12. Zakup zaworów do instalacji centralnego ogrzewania. 13. Montaż grzejników i zaworów instalacji centralnego ogrzewania. 14. Płukanie, próba szczelności i regulacja instalacji centralnego ogrzewania. 15. Wykonanie robót budowlanych przy pracach związanych z instalacją centralnego ogrzewania. 16. Izolacja rurociągów centralnego ogrzewania. 17. Wykonanie powykonawczej dokumentacji części elektrycznej w kotłowni 18. Opracowanie instrukcji obsługi kotłowni oraz przeszkolenie wyznaczonych osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: pon. 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.