eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › adaptacja pomieszczeń w budynku Wydziału Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji na potrzeby akademickiego inkubatora przedsiębiorczości - Campus A Uniwersytetu Zielonogórskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-01-26

POZYCJA 4810

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: adaptacja pomieszczeń w budynku Wydziału Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji na potrzeby akademickiego inkubatora przedsiębiorczości - Campus A Uniwersytetu Zielonogórskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji, do kontaktów: Eugeniusz Wilniewiec, Dział Inwestycji, ul. Podgórna 50, 65-246 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282434, 3282369, e-mail: M.Stuce@adm.uz.zgora.pl; E.Wilniewiec@adm.uz.zgora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI KANCELARIA OGÓLNA, Eugeniusz Wilniewiec, UL. PODGÓRNA 50, 65-246 ZIELONA GÓRA, woj. lubuskie, tel. (+48 68) 32 82 369, fax (+48 68) 32 82 369, e-mail: E.Wilniewiec@adm.uz.zgora.pl, www.uz.zgora.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń w budynku Wydziału Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji na potrzeby akademickiego inkubatora przedsiębiorczości - Campus A Uniwersytetu Zielonogórskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Wydziału Elektrotechniki Informatyki i Telekomunikacji na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości - Campus A Uniwersytetu Zielonogórskiego. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: A) wykonanie następujących robót: rozbiórki (demontaże) w pomieszczeniach w piwnicy i wydzielonych pomieszczeniach na parterze budynku montażowe ogólnobudowlane: -wykonanie nowego podziału funkcjonalnego pomieszczeń w piwnicy i na parterze w ramach istniejącego układu konstrukcyjnego budynku, -roboty wykończeniowe (sufity podwieszane, posadzki , malowanie itp.); montażowe dla instalacji sanitarnych: -instalacje kanalizacji sanitarnej, -instalacje zimnej i ciepłej wody, -instalacje centralnego ogrzewania, -instalacje zasilające w czynnik grzewczy centrale wentylacyjne; montażowe dla instalacji wentylacji i klimatyzacji; montażowe dla instalacji elektrycznej; montażowe dla instalacji logicznej i teletechnicznej; montażowe dla instalacji antywłamaniowej B) dostawę i montaż pierwszego wyposażenia w oparciu o projekt- aranżacja wnętrz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Uniwersytet Zielonogórski - Zielona Góra, ul. prof. Zygmunta Szafrana 2, Campus A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: -przebudowę kondygnacji piwnicy i wydzielonej części parteru o łącznej powierzchni użytkowej 1.119 m2 -dostawa i montaż pierwszego wyposażenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 98;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 40 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 19/2004, poz. 177 z p. zm.) 2.Wykonawca musi posiadać w banku środki finansowe o wartości minimum 1 mln zł lub posiadać zdolność kredytową o wartości minimum 1 mln zł. 3.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowisk: kierownika budowy (uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej) i kierowników robót branżowych (uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, uprawnienia budowlane w branży sanitarnej) w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. 5.Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 1 roboty budowlano-montażowej w zakresie realizacji jako generalny wykonawca obiektów kubaturowych. Minimum 1 robota o wartości minimum 1 mln zł. Pod pojęciem wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat rozumie się zakończenie roboty w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 5 lat licząc od daty upływu terminu składania ofert).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.03.2006, cena - 439.20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.03.2006, godzina 12:30, Uniwersytet Zielonogórski - Zielona Góra ul. Szafrana 21, bud. A7, Dział Inwestycji.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program współpracy przygranicznej PHARE Nr 2003/005-708.19.15. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.