eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › OŚWIETLENIE ZESPOŁU BOISK ZEWNĘTRZNYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 I GIMNAZJUM NR 1 W KOLE W ZAKRESIE DOSTARCZENIA ORAZ ZAMONTOWANIA SŁUPÓW I OPRAW NA ISTNIEJACYCH FUNDAMENTACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Koło: OŚWIETLENIE ZESPOŁU BOISK ZEWNĘTRZNYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 I GIMNAZJUM NR 1 W KOLE W ZAKRESIE DOSTARCZENIA ORAZ ZAMONTOWANIA SŁUPÓW I OPRAW NA ISTNIEJACYCH FUNDAMENTACH
Numer ogłoszenia: 48108 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OŚWIETLENIE ZESPOŁU BOISK ZEWNĘTRZNYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 I GIMNAZJUM NR 1 W KOLE W ZAKRESIE DOSTARCZENIA ORAZ ZAMONTOWANIA SŁUPÓW I OPRAW NA ISTNIEJACYCH FUNDAMENTACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zespołu boisk zewnętrznych przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole przy ulicy Szkolnej 2 i 2A. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i zamontowanie słupów i opraw oświetleniowych na istniejących fundamentach. Dla oświetlenia boisk przyjęto latarnie na słupach wykonanych z blachy stalowej profilowanej typu SO 12/N noc przykręcanych do istniejących prefabrykowanych betonowych fundamentów B - 160. Przyjęto 14 słupów. Na słupach za pośrednictwem indywidualnie wykonanych głowic zainstalowane zostaną projektory - lampy o parametrach technicznych i budowie nie gorszej niż projektory typu OptiVision MVP 507MHN - LA 1000W Philips. Każda lampa z osobna będzie zabezpieczona wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A stosując izolowane złącza kablowe typu IZK. Od zabezpieczenia do każdej lampy wciągnięty zostanie przewód YDY 3x2,5 mm2. W metalohalogenkowych lampach zastosować asymetryczny specjalny szeroko strumieniowy odbłyśnik światła o maksymalnej światłości przy kącie 60 stopni i kącie odcięcia światła 80 stopni zapewniający ograniczenie olśnienia i rozproszenie światła w górę. Lampy muszą gwarantować oddawanie barw (Ra=80) oraz przyjemną temperaturę barwową otoczenia (Tk=4200K). W lampach powinien znajdować się kątomierz do ustawiania projektora. Obudowa lamp powinna być odporna na korozję wykonana z odlewu aluminiowego pod wysokim ciśnieniem, pyło i strugoszczelna IP 65, bez potrzeby czyszczenia wewnątrz. Stopień odbicia światła od odbłyśnika nie mniej niż 94%. Lampa powinna być wyposażona w hartowaną szybę o grubości 4 mm otwieraną i odchylaną z zaczepami ze stali nierdzewnej, uchwyt mocujący ze stali ocynkowanej galwanicznie, układ stabilizująco - zapłonowy ze skrzynką. Zastosowane lampy powinny gwarantować poziom natężenia oświetlenia nie gorszy niż w projekcie technicznym uzyskanym dla lamp producenta wyżej wymienionego projektora tj. uzyskania wartości średniej, min/śr, min/max, współczynnika pogorszenia natężenia oświetlenia. Przyjęto 28 lamp - projektorów. 3. Roboty będą musiały być skoordynowane z równolegle realizowanymi robotami związanymi z wykonywaniem nawierzchni poszczególnych boisk. 4. Wymagania w stosunku do wyrobów i materiałów: stosowane materiały i wyroby powinny posiadać dokumenty świadczące o wprowadzeniu do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie zadania oraz na urządzenia - gwarancji producenta obowiązującej od dnia odbioru końcowego zadania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 7. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: CPV: 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 8. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w rozdziale II SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe odpowiadające wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie oświetlenia ulicznego lub oświetlenia zewnętrznego obiektów (obejmujące montaż słupów oświetleniowych z oprawami wraz z robotami w zakresie instalacji elektrycznych), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o łącznej wartości minimum 120 tys. zł brutto, 3) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 5) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 6) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ust. 1 Wykonawcy załączą do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony druk OFERTA wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione? nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oraz: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych odpowiadających wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego lub oświetlenia zewnętrznego obiektów (obejmujących montaż słupów oświetleniowych z oprawami wraz z robotami w zakresie instalacji elektrycznych) - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 3 i 4 SIWZ - na Załączniku Nr 4, 5) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załącznikiem Nr 5. 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 7) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, Sekretariat Burmistrza Miasta- pok. nr 9 w budynku przy ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.