eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie, ul. Jesionowa 11 - I zakres zamówienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Będzin: Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie, ul. Jesionowa 11 - I zakres zamówienia
Numer ogłoszenia: 481016 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229531 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie, ul. Jesionowa 11 - I zakres zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego, biurowego, AGD i innych urządzeń oraz mebli do siedziby Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11 zgodnie z wykazem określonym w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Zamówienie obejmuje IV części zgodnie z załącznikami nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację i montaż wszystkich zamawianych produktów. Wszystkie produkty winy spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Kody CPV: 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.31.10-8, 39.70.00.00-9, 39.14.10.00-2, 39.13.00.00-2, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5, 39.29.00.00-1, 44.51.00.00-8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu biurowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maruszczyk Artur A-Z KOMP, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20434,88

  • Oferta z najniższą ceną: 20434,88 / Oferta z najwyższą ceną: 20434,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu gospodarczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST HORECA Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz., kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22613,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25711,42

  • Oferta z najniższą ceną: 25711,42 / Oferta z najwyższą ceną: 39472,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu gospodarczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4221,60

  • Oferta z najniższą ceną: 4221,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4221,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27348,10

  • Oferta z najniższą ceną: 27348,10 / Oferta z najwyższą ceną: 27348,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.