eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębów › budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej na obszarze pogórniczym siarki w Jeziórku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grębów: budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej na obszarze pogórniczym siarki w Jeziórku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Grębów, do kontaktów: Danuta Belcik tel. 015 811 28 50 pok. nr 15, Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112911, 8112715, fax 015 8112871, e-mail: ug@grebow.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.grebow.un.pl/bip Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej na obszarze pogórniczym siarki w Jeziórku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jeziórko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamównienia obejmuje roboty w wyniku których zostaną zrealizowane następujące elementy - budowa drogi z parkingiem dł 1.05 km - ścieżki rowerowe dł 4.54 km - boisko do gier ruchowych 1 szt - pomosty cumowniczo - rybackie 10 szt - tablice informacyjne 10 szt - ławki 12 szt - sanitariaty 2 szt - Zadaszenia 3 szt ,oświetlenie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze SIWZ wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunkiudziału w postępowaniu , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oświadczenie o potęciale kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu na formularzach załączonych do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak w punkcie II 1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji nekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w przetargu mogą wziąść udział wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniuna podstawie art. 24 ust 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków . Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca ubiegający się o zamówienie opubliczne musi spełnić niżej wym. warunki: - Wypełnić druk OFERTY , który należy sporządzić ściśle wg załączonego wzoru przez zamawiającego , udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji. - oświadczenie w trybie art.22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 / zał.do SIWZ/ - wypełniony kosztorys ofertowy / zał do SIWZ / - zaakceptowany projekt umowy /zał do SIWZ/ - oświadczenie o związaniu ofertą z Zamawiającym na warunkach zawartych w SIWZ = dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objmującym przedmiot zamównienia 9 orginał lub kserokopia wyciągu z rejestru dzialalności gospodarczej , rejestru handlowego lub sadowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy - aktuale ( ważność 3 miesące) zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaleglości podatkowych i Zakładu ubezpieczeń Społecznych o braku zaleglości z uiszczania składek na ubezpieczenie społeczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego pok. 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.