Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Lidzbark: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem
Numer ogłoszenia: 48020 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku , ul. Przemysłowa 1, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6961515, faks 0-23 6961515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Jednostka Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem w Lidzbarku dz. nr 25 z mapy 1 obręb nr 4. Roboty budowlane obejmują: 1) wybudowanie sali gimnastycznej jako hali jednonawowej parterowej o wymiarach 25,09 x 22,04 m i wysokości 6,5 m z widownią na 60 osób oraz zapleczem i łącznikiem do istniejącego budynku warsztatów. Podstawowe dane liczbowe: - pow. zabudowy 661,06 m2 - pow. użytkowa 658,25 m2 - kubatura 4.707,33 m3 Całość prac polega na kompleksowym wykonaniu robót zawartych w projekcie architektoniczno-budowlanym wraz z oddaniem obiektu do użytkowania. W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie obiektu w urządzenia i sprzęt sportowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz), która będzie dostarczona Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert. Stosownie do art. 42 ust. 2 pzp Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostarczona będzie odpłatnie za cenę, która pokrywać będzie wyłącznie udokumentowane koszty druku i przesyłki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - 50.000 zł, którego wpłata będzie wymagana przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) Złożyli oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp). 2) Złożyli oświadczenie, że dysponują kadrą techniczną posiadającą wymagane uprawnienia oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a także potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację robót budowlanych. 3) Przedłożyli wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4) Złożyli oświadczenie, że znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) Złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Złożyli oświadczenie, że udzielą gwarancji na całość robót na okres nie krótszy niż 5 lat. 7) Złożyli oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową OC dotyczącą robót będących przedmiotem zamówienia. UWAGA: W przypadku, kiedy liczba zgłaszających wnioski o dopuszczenie do postępowania przekroczy liczbę 20 wówczas Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość wykonanych robót budowlanych, a w przypadku równej ilości robót o dopuszczeniu będzie decydować ogólna wartość zrealizowanych robót. Wykonawcy są obowiązani dołączyć niżej wymienione dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2) oświadczenia wyżej wymienione.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku, kiedy liczba zgłaszających wnioski o dopuszczenie do postępowania przekroczy liczbę 20 wówczas Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość wykonanych robót budowlanych, a w przypadku równej ilości robót o dopuszczeniu będzie decydować ogólna wartość zrealizowanych robót.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lidzbarku, ul. Przemysłowa 1, 13-230 Lidzbark.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Lidzbarku, ul. Przemysłowa 1, 13-230 Lidzbark.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark - Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.