eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzonowo › Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Drzonowo: Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo
Numer ogłoszenia: 47968 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie , Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 87 493, faks 94 35 87 493.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spdrzonowo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 79 części: W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć z logorytmiki w szkole podstawowej Poprawnie mówię potrafię więcej W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć dla dzieci z zaburzeniami psycho-ruchowymi w szkole podstawowej Porusz umysł W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z informatyki w szkole podstawowej Mistrz klawiatury W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię - grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 5W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka ojczystego w gimnazjum Młody dziennikarz W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie biologii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie chemii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie geografii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie fizyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 5 W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno-psychologicznej Prowadzenie grupowych warsztatów psychologicznych w szkole podstawowej Oswoić jeża W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno psychologicznej prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego indywidualnie dla osób niepełnosprawnych ze szkoły podstawowej i gimnazjum Tacy sami W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 5 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie zindywidualizowanego doradztwa poprzez dyżur w szkole podstawowej i gimnazjum. Miejsce realizacji : Części nr : 1-18, 24-36, 68, 70-73, 79 realizowane będą w Szkole Podstawowej im. Mieszka I W Drzonowie Drzonowo 13 Części nr 19-23, 37-67, 69, 74-78, 79 realizowane będą w Gimnazjum im. Bolesława Chrobrego w Drzonowie Drzonowo 12.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 79.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIe dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokumenty poświadczające - wykształcenie wyższe kierunkowe - przygotowanie pedagogiczne - stopień awansu zawodowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokumenty poświadczające co najmniej 2 -letni staż pracy w oświacie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że: 1. dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji określonej części zamówienia. 2. osoba ta spełnia warunki określone w opisie przedmiotu zamówieni pkt 5.1.1 i pkt 5.1.2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne i stopień awansu zawodowego Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów poświadczających co najmniej 2 -letni staż pracy w oświacie. Curriculum Vitae

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby); 2) liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zamawiającego. 3) działania siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spdrzonowo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej im. Mieszka I w Drzonowie, Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.