eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi przy ul. J. Matejki 16 w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Łódź: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi przy ul. J. Matejki 16 w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 479300 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi , ul. Matejki 16, 91-402 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6317955, faks 42 6317982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/web/rdlp_lodz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi przy ul. J. Matejki 16 w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2014 roku materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi przy ul. J. Matejki 16, które ujęte są w dwóch częściach zamówienia a) w zakresie części zamówienia nr 1 materiałów biurowych i eksploatacyjnych, zgodnie z załączonym Szczegółowym wykazem dostawy Materiały biurowe, będącym załącznikiem nr 2a do SIWZ, b) w zakresie części zamówienia nr 2 materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (drukarek, kserografów, faksów, itp.), zgodnie z załączonym Szczegółowym wykazem dostawy Materiały eksploatacyjne, będącym załącznikiem nr 2b do SIWZ; c) w przypadku użycia przez Zamawiającego dla części zamówienia nr 1 nazwy własnej produktu lub określenie producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych; d) ponieważ warunkiem utrzymania gwarancji producentów użytkowanego sprzętu (drukarki, fax, kopiarki, etc) jest stosowanie oryginalnych tonerów wskazanych przez producentów w/w urządzeń, Zamawiający wymaga w części zamówienia nr 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, tj dokładnie takich jak są wskazane w Załączniku nr 2b do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W obrębie każdej z dwóch części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których traktuje art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w ilości nie więcej niż 6 % wartości zamówienia podstawowego każdej z części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 20.80.00.00-8, 30.10.00.00-0, 30.00.00.00-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.RDLP w Łodzi wymaga zabezpieczenia oferty za pomocą wadium w kwocie W przypadku składania ofert na część zamówienia nr 1 , 400,00 zł W przypadku składania ofert na część zamówienia nr 2 , 1100,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a.pieniądzu b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 13 1020 3352 0000 1702 0192 4570 PKO BP, podając jako tytuł przelewu zwrot Wadium ER1.2710.10.13 Proszę zadbać o dokładne podanie tytułu przelewu j.w., gdyż znacząco ułatwi to identyfikację kwoty wadium, naliczanie odsetek oraz jej zwrócenie dla wykonawcy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy RDLP w Łodzi. 4.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 100 Sekretariat, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Ww oryginał dokumentu wpłaty wadium zamawiający przechowa w odpowiednim dla tego celu sejfie. 5.Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez RDLP w Łodzi w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 04.12.2013 r. do godz. 10.00 . 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.RDLP w Łodzi zwraca wadium niezwłocznie a.wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a b.wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c.na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wadium wniesione w pieniądzu, RDLP w Łodzi przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.RDLP w Łodzi zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesji, zezwolenia lub licencji), w związku z czym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian na podstawie art. 144 ustawy Pzp: 1.przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki procentowej podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/rdlp_lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-402 Łódź, ul. Jana Matejki 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: 91-402 Łódź, ul. Jana Matejki 16, Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie części zamówienia nr 1, obejmującej materiały biurowe, zgodnie z załączonym Szczegółowym wykazem dostawy Materiały biurowe, będącym załącznikiem nr 2a do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 30.10.00.00-0, 30.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie części zamówienia nr 2, obejmującej materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego (drukarek, kserografów, faksów, itp.), zgodnie z załączonym Szczegółowym wykazem dostawy Materiały eksploatacyjne, będącym załącznikiem nr 2b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.