Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-08
Warszawa: Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 47903 - 2008; data zamieszczenia: 08.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, fax 0-22 544 12 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze świadczone na rzecz beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji oraz pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych osób, które z powodu wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) 22400 godzin usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji, 2) 32000 godzin usług opiekuńczych o charakterze podstawowym, obejmujących pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznych Ośrodka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 21500,00 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę opiekuńczą o wartości nie mniejszej niż: 1.000.000 zł brutto 3) dysponują minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, przewidzianymi do wykonywania usług opiekuńczych, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi. Zamawiający, w stosunku do usług opiekuńczych pielęgnacyjnych wymaga, aby co najmniej 25% osób świadczących usługi pielęgnacyjne, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 11) oświadczenie stwierdzające, że osoby wymienione w pkt 10 są nie karane oraz dysponują dobrym zdrowiem umożliwiającym wykonywanie prac opiekuńczych, 12) zaakceptowane ogólne warunki umowy, 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 14) dokument potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług, wystawiony przez niezależny podmiot działający w sferze pomocy społecznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Kwalifikacje - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ops-ursynow.civ.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój: 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa pokój: 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
- Dostawa agregatów prądotwórczych dźwiękochłonnych o mocy 250 kVA ASzWoj-PK-ZZP.261.14.2024.SO
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.