Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Toruń: Dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 479004 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj sprzętu, jego parametry, wyposażenie oraz oprogramowanie został zawarty w załączniku nr 1 - Specyfikacja techniczna stanowiącym integralną część SIWZ. 3. Wszystkie opisane parametry są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. 4. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia w szczególności swoim zakresem obejmował będzie dostawę następujących elementów: 1) serwer - 1 szt., 2) system operacyjny dla serwerów - 3 szt., 3) pamięć RAM do serwera Zamawiającego typ I - 1 szt., 4) pamięć RAM do serwera Zamawiającego typ II - 1 szt., 5) karta sieciowa LAN - 1 szt., 6) dwuportowa karta FC - 2 szt., 7) system składowania danych - 1 szt., 8) oprogramowanie wirtualizacyjne - 1 szt. 6. Oferowany sprzęt, jego wyposażenie, oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy lub producenta, oznakowany symbolem CE, dostarczony przez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie kraju i objęty standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i oprogramowania świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy sprzętu, jego wyposażenia, oprogramowania na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do sprzętu tworzącego system składowania danych i wirtualizacji, jego wyposażenia, wszelkich niezbędnych nośników, instrukcji obsługi w języku polskim, krat gwarancyjnych, certyfikatów, licencji najpóźniej wraz z instalacją systemu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do sprzętu tworzącego system składowania danych i wirtualizacji, jego wyposażenia wszelkich kabli koniecznych do ich prawidłowego użytkowania najpóźniej wraz z instalacją systemu. 10. Warunki dotyczące gwarancji na przedmiot zamówienia zostały ściśle określone przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz Umowie stanowiącej załącznik nr 9. 11. W zakres zamówienia wchodzi, oprócz dostawy wyspecyfikowanego sprzętu wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, także ich instalacja i wdrożenie na miejscu u Zamawiającego. Całość prac będzie obejmować: 1. Instalację dostarczonych elementów infrastruktury w szafie. 2. Rozbudowę istniejącego serwera Zamawiającego o karty LAN oraz kartę FC. 3. Przygotowanie koncepcji adresacji sieci LAN, konfiguracji sieci SAN. 4. Konfigurację macierzy, wydzielenie zasobów na wirtualne serwery. 5. Instalację platformy wirtualizacyjnej. 6. Instalację i konfigurację platformy do zarządzania maszynami wirtualnymi. 7. Konfigurację sieci SAN w infrastrukturze wirtualnej. 8. Konfigurację sieci LAN w infrastrukturze wirtualnej. 9. Przygotowanie koncepcji wirtualizacji fizycznych maszyn. 10. Migrację istniejących serwerów do środowiska wirtualnego. 11. Testy wydajności, optymalizację. 12. Prezentację rozwiązania i szkolenie administratora z obsługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy systemu składowania danych i wirtualizacji o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. pod pojęciem systemu składowania danych i wirtualizacji Zamawiający rozumie dostawę macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące certyfikaty: certyfikat z zaproponowanego oprogramowania wirtualnego, certyfikat z implementacji zaproponowanej macierzy dyskowej, certyfikat MCITP Server Administrator Microsoft Windows Server oraz MCSA on Mictosoft Windows Server.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia z zakresu odpowiadającego zakresowi przedmiotowemu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 2. Z uwagi na specyfikę wdrożenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 bądź równoważny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany określonego typu, modelu, producenta przedmiotu umowy, w szczególności zakończenia lub wycofania jego z produkcji, z tym że cena wskazana przez Wykonawcę nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne i funkcjonalne nie mogą być gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, pok. 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, pok. 42 (IIp.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.