eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Zorganizowanie wyjazdów integracyjnych dla uczniów ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH, PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W NIEKŁANIU WIELKIM w ramach projektu Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Stąporków: Zorganizowanie wyjazdów integracyjnych dla uczniów ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH, PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W NIEKŁANIU WIELKIM w ramach projektu Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie ETAP II
Numer ogłoszenia: 47898 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Niekłaniu Wielkim , ul.Szkolna 4, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 374 40 14, faks 41 374 40 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspnieklan.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdów integracyjnych dla uczniów ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH, PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W NIEKŁANIU WIELKIM w ramach projektu Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdów integracyjnych dla uczniów ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH, PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W NIEKŁANIU WIELKIM w ramach projektu Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie ETAP Wycieczka I 1-dniowy WYJAZD DO CENTRUM NAUKI KOPERNIK W WARSZAWIE DLA UCZNIÓW PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NIEKŁANIU WIELKIM W TERMINIE - MARZEC LUB KWIECIEŃ 2012 ROK ( z wyłączeniem dni: 28 - 30 marzec, dni świątecznych oraz terminu sprawdzianu szóstoklasisty) proponowany termin 17 kwietnia edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.Liczba uczestników: uczniowie - 85 uczniów w wieku 10 - 13 lat kadra - 6 opiekunów łącznie - 91 osób 4.Program wyjazdu: 1) Minimalny program powinien uwzględniać: a) zwiedzanie Centrum Nauki Kopernik,b)seans w Planetarium ,c)zwiedzanie Starego Miasta 2)W programie wyjazdu należy uwzględnić: Przejazd na trasie: Niekłań - Warszawa - Niekłań Możliwość obejrzenia przez uczestników zabytkowych miejsc stolicy 5. Świadczenia dla każdego z uczestników wyjazdu: a)bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, b)dwudaniowy obiad z napojem c)słodka paczka (ciastka, napój, owoc, słodka bułka, batonik) d)ubezpieczenie NNW (kserokopie polis wybrany Wykonawca dostarczy przed terminem wyjazdu). Uwaga: należy uwzględnić zróżnicowane menu i zwiększone zapotrzebowanie kaloryczne uczestników uzasadnione wiekiem. 6. Inne warunki realizacji zamówienia: a)przewóz autokarami o podwyższonym standardzie na całej trasie dojazdu i powrotu z wycieczki - autokary nie starsze niż 10 lat, b)zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsc siedzących w autobusie, c)opłaty drogowe i parkingowe, d)opieka pilota z doświadczeniem na trasie ww. wycieczki, e)przewodnicy w miejscach objętych programem zwiedzania, f)nie przewiduje się ujmowania w programie wycieczki czasu wolnego, g)możliwe jest uwzględnienie w programie wycieczki dodatkowych pozycji programu zwiększających atrakcyjność wyjazdu nie zwiększających kosztów wyjazdu h) czas trwania wycieczki - 1 dzień wyjazd z Niekłania ok. godz. 7.00 realizacja programu wyjazdu; powrót do Niekłania w godzinach wieczornych 7.W przypadku zaistnienia w trakcie wycieczki okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować jakiegoś z punktów programu, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji imprezy zastępczej lub zmniejszenia ceny ofertowej (uczestnictwa) o koszt przejazdu i biletów wstępu. 8.Wyjazd autokarów nastąpi spod siedziby Zespołu Szkół Publicznych w Niekłaniu Wielkim, ul. Szkolna 4, 26-220 Stąporków. 2.WYCIECZKA II 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 5-DNIOWEGO WYJAZDU NA ZIELONĄ SZKOŁĘ W NOWĘCINIE (WOJ.POMORSKIE) DLA UCZNIÓW PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NIEKŁANIU WIELKIM W TERMINIE MAJ - CZERWIEC 2012 ROK ( z wyłączeniem 1 - 3 maja, 7 czerwca).Proponowany termin od 23 maja do 27 maja. 2.Wyjazd realizowany jest w ramach projektu pt. Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.Liczba uczestników: uczniowie - 85 uczniów w wieku 10 -13 lat kadra - 6 opiekunów łącznie - 91 osób 4.Program wyjazdu Minimalny program Zielonej Szkoły powinien uwzględnić: a)Wycieczki autokarowe po okolicy (Ruchome Wydmy, Słowiński Park Narodowy, skansen w Klukach, rejs statkiem, wizytę w Muzeum Wyrzutni Rakiet, zwiedzanie latarni morskiej Stilo, Czołpino b)Spacery po okolicy c)Gry i zabawy dostosowane do wieku uczestników W programie wyjazdu należy uwzględnić również: d)Przejazd na trasie Niekłań - Nowęcin i z powrotem e)W drodze do Nowęcina zwiedzanie Biskupina wraz z obiadem dwudaniowym f)W drodze powrotnej zwiedzanie Muzeum Piernika w Toruniu, możliwość sporządzenia własnych wyrobów cukierniczych, spacer po Starówce z przewodnikiem i obiadem dwudaniowym po trasie. Dodatkowe imprezy g)Dyskoteka- minimum 1 raz (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminie uzgodnionym z wychowawcą h)Ognisko z pieczeniem kiełbasek- minimum 1 raz 5.Świadczenia gwarantowane w ramach wyjazdu: 1. Zakwaterowanie: a) obiekt na terenie oświetlonym, ogrodzonym, oddalonym max. 1500 metrów od morza b) miejsce zakwaterowania: 1 budynek lub pawilon c) pokoje: 2, 3 lub 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) lub typu studio (2 + 2 + łazienka lub 2+3+łazienka) - zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki d) zapewnienie w przypadku zmian pogodowych możliwości ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów e) oddzielne pokoje dla wychowawców (pokoje 2 lub 3 osobowe z łazienkami) Uwaga: Wykonawca dostarczy na co najmniej miesiąc przed wyjazdem plan z rozmieszczeniem pokoi z zaznaczeniem, które pokoje będą do naszej dyspozycji 6.Transport: a)Autokary o podwyższonym standardzie (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwane przez wykwalifikowanych kierowców. b)Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c)Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d)Wykonawca zapewnia transport autokarami sprawnym. Autokary, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e)W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f)Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g)W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h)Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ważne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. j)Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. k)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. i)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 7.Opieka medyczna. a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b)Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. e)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. Wyżywienie trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja w przypadku kiedy zwiedzanie uniemożliwia zjedzenie obiadu w miejscu zakwaterowania, wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania obiadu dwudaniowego w porze obiadowej w pobliżu miejsca zwiedzania w trakcie wyjazdu nie przewiduje się możliwości zastąpienia podstawowych posiłków suchym prowiantem. Uwaga: należy uwzględnić zróżnicowane i zwiększone zapotrzebowanie kaloryczne uczestników uzasadnione wiekiem; podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. 9.Inne warunki realizacji zamówienia: przewóz autokarami o podwyższonym standardzie na całej trasie dojazdu i powrotu z wycieczki - autokary nie starsze niż 10 lat zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsc siedzących w autokarze opłaty drogowe i parkingowe bilety wstępu do zwiedzanych obiektów ubezpieczenie NNW opieka pilota z doświadczeniem na trasie ww. wycieczki, przewodnicy w miejscach objętych programem zwiedzania, nie przewiduje się ujmowania w programie wycieczki czasu wolnego, możliwe jest uwzględnienie w programie wycieczki dodatkowych pozycji programu zwiększających atrakcyjność wyjazdu nie zwiększających ceny przedmiotu zamówienia. czas trwania wyjazdu 5 dni: dzień I - wyjazd do Nowęcina w godzinach porannych ok. godz.600, obiad, Biskupin, zakwaterowanie, kolacja, nocleg dzień II - IV: wycieczki autokarowe, gry i zabawy, spacery, posiłki, nocleg. dzień V: wykwaterowanie, przejazd do Torunia (zwiedzanie Muzeum Piernika, warsztaty, spacer po Starówce),obiad, kolacja w trasie, powrót do Niekłania w godzinach wieczornych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz dokumenty wymienione pkt 3.3. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. pkt 3.2.5 str.10

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz dokumenty wymienione pkt 3.3. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. pkt 3.2.5 str.10

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz dokumenty wymienione pkt 3.3. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. pkt 3.2.5 str.10

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia oraz dokumenty wymienione pkt 3.3. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. pkt 3.2.5 str.10

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy, wynikające z zapisu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. c) zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem. d) zmiana terminu poszczególnych wycieczek wynikająca z nieprzewidzianych zmian harmonogramu realizacji projektu, jak również z przyczyn nie możliwych do przewidzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl i www.zspnieklan.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych w Niekłaniu Wielkim ul. Szkolna 4, 26 220 Stąporków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych w Niekłaniu Wielkim ul. Szkolna 4, 26 220 Stąporków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wycieczki realizowane jest w ramach projektu pt. Przyszłość to wyzwanie - mamy na to rozwiązanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.