eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › roboty budowlane realizowane w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń i doposażenie Oddziału Ginekologiczno- Położniczego i Neonatologicznego z blokiem porodowym"



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47889

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechanów: roboty budowlane realizowane w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń i doposażenie Oddziału Ginekologiczno- Położniczego i Neonatologicznego z blokiem porodowym" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, do kontaktów: Jerzy Bukowski, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, fax 023 6730274, 6722764, e-mail: zamowieniapubliczne@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalciechanow.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SSzW w Ciechanowie, Lek. Witold Achciński - Z-ca Dyrektora ds. Medycznych, Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 673 02 14, fax 023 673 02 74, e-mail: zamowieniapubliczne@op.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych i Inwestycji, Wiesław Babiżewski, Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 673 05 43, fax 023 673 02 74, e-mail: zamowieniapubliczne@op.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: SSzW, Kancelaria, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 673 02 80. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane realizowane w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń i doposażenie Oddziału Ginekologiczno- Położniczego i Neonatologicznego z blokiem porodowym". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ciechanów, ul. Powstańców Wielkopolskich 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania \Modernizacja pomieszczeń i doposażenie Oddziału Ginekologiczno- Położniczego i Neonatologicznego z blokiem porodowym\, w tym: a.roboty rozbiórkowe i demontażowe (stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, sanitariaty, podsufitki z blachy) b.roboty murarskie c.montaż nowej stolarki okiennej d.montaż drzwi metalowych e.instalacja urządzeń sanitarnych i grzewczych f.położenie wykładziny podłogowej g.instalacja sufitu podwieszanego h.roboty malarskie i.wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej j.instalacja wentylacji k.instalacja gazów medycznych l.roboty malarskie m.roboty wykończeniowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)oświadczenie, że wykonawca zobowiąże się w przypadku wyboru jego oferty do udzielenia 24-miesięcznej rękojmi. b)oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 25.23.10.00 - Wykładziny podłogowe, okładziny ścienne lub sufitowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z projektem budowlanym, m.in. w zakresie: a.roboty rozbiórkowe i demontażowe (stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, sanitariaty, podsufitki z blachy) b.roboty murarskie c.montaż nowej stolarki okiennej d.montaż drzwi metalowych e.instalacja urządzeń sanitarnych i grzewczych f.położenie wykładziny podłogowej g.instalacja sufitu podwieszanego h.roboty malarskie i.wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej j.instalacja wentylacji k.instalacja gazów medycznych l.roboty malarskie m.roboty wykończeniowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 105

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniają wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wniosą w odpowiedniej kwocie oraz w akceptowalnej przez zamawiającego formie wadium - 20 000,00 PLN. d)udzielą 24-miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia. e)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. f)wykonali zamówienie zbliżone w zakresie i wielkości do przedmiotu zamówienia w przynajmniej jednym szpitalu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie oświadczeń wykonawców lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunku Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych; b)oświadczenie, czy wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych; c)oświadczenie, że wykonawca zobowiąże się w przypadku wyboru jego oferty do udzielenia 24-miesięcznej rękojmi. d)oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f).aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g).w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, h).jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. i).jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. j).wskazanie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnej do wykonania zamówienie a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. k).harmonogram rzeczowy wykonania zamówienia, sporządzony przez wykonawcę, l).Dokument poświadczający spełnienie warunku o wykonaniu zamówienia zbliżonego w zakresie i wielkości do przedmiotu zamówienia w przynajmniej jednym szpitalu wraz z referencjami, poświadczającymi, że zamówienie to zostało wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:30, Sekcja Zamówień Publicznych - pok. 032.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.