eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Piekary Śląskie . Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Piekary Śląskie: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Piekary Śląskie . Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24 .
Numer ogłoszenia: 47868 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Piekary Śląskie . Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24 . Zakres robót obejmuje wykonanie przedmiotu umowy wg. załączonych przedmiarów robót w oparciu o przygotowany harmonogram robót . 1)Elewacje - stolarka zewnętrzna , tynki , dach , 2)Pomieszczenia gospodarcze zewnętrzne - rozbiórka , 3)Sala gimnastyczna - wymiana posadzki , parkiet , uzupełnienie tynków , 4)Aula - wymiana okien , tynki i malowanie ścian , 5)Sala audiowizualna - wymiana świetlika , tynkowanie , 6)Główna klatka schodowa - wymiana okien wraz z parapetami , płytkowanie posadzki , tynkowanie i malowanie ścian 7)Hol , roboty murarskie , tynkarskie i malowanie . Izolacje szczelin pionowych , użytkowanie posadzki , baterie panelowe na muszli , 8)Wymiana rozdzielni głównej oraz instalacji elektrycznej w wymiennikowni . Instalacja odgromowa . Wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku. 9)Pomieszczenie techniczne - roboty ogólnobudowlane , 10)Stacja Wymienników ciepła , instalacja c.o. 11)Likwidacja kotłowni - roboty budowlane, 12)Wejście dla niepełnosprawnych - podest zewnętrzny, 13)Wymiana stolarki zewnętrznej - daszek nad wejściem 14)Sala gimnastyczna - malowanie + montaż urządzeń, 15)Sala audiowizualna - malowanie ścian , 16)Przebudowa sanitariatów - roboty budowlane 17)Przebudowa sanitariatów - instalacje wod.-kan. Przed złożeniem oferty wskazane jest zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz obiektem i warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia , po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym . Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w Referacie Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84 , pok. 108 w godz. od 8.00 do 15.00. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ciągu 18 m-cy od daty przekazania placu budowy. Ze względu na pełne wykorzystanie sal lekcyjnych do nauki , a jednocześnie duży zakres remontu , zwraca się uwagę na konieczność prowadzenia robót również w godzinach popołudniowych ,w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły. Przerwa w prowadzeniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w miesiącach kwietniu i maju , ze względu na okres matur. W zakres prac realizacyjnych wchodzi : - organizacja i zagospodarowanie placu budowy nie kolidujące z pracą szkoły,uzgodnione z inwestorem i dyrekcją szkoły , - realizacja przedmiotu zamówienia, - bieżące porządkowanie miejsca prowadzonych robót, - bieżące prowadzenie dziennika budowy, - bieżące prowadzenie książki obmiaru robót, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchu urządzeń, badań, pomiarów, odbiorów wraz z dostarczeniem protokołów w dwóch egzemplarzach, -wykonanie dokumentacji odbiorowej w tym dokumentacji po wykonawczej dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy i dostarczenie ich inwestorowi w dwóch egzemplarzach, - wykonanie instrukcji obsługi po zakończeniu zakresu robót, - po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, demontaż obiektów tymczasowych. Szczególne warunki zabezpieczenia terenu : - teren niezbędny do wykonywania robót należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający wejście osobom postronnym, - na czas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć , oznakować miejsce wykonywania robót i składowania gruzu, w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły. Za całość spraw BHP , w czasie prowadzenia robót, odpowiada Wykonawca . Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami , zatwierdzonym projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy i książki przedmiaru robót. Oferent który wygra przetarg umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz opracuje plan BIOZ. Wykonawca zastosuje materiały posiadające stosowne atesty w tym PZH, świadectwa do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej , aprobaty techniczne , klasyfikacje ogniowe , DTR , które będzie przekazywał sukcesywnie zamawiającemu do dnia odbioru , w dwóch egzemplarzach. W zaoferowanym okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania corocznych , obowiązkowych przeglądów z wydaniem protokołów w 2 ( dwóch) egzemplarzach dla: - instalacji odgromowej - urządzeń stacji wymienników ciepła - instalacji elektrycznej - oświetlenia - oświetlenia awaryjnego - stolarki okiennej i drzwiowej -systemu podgrzewania rynien i rur spustowych -systemu zegarowego -w okresie gwarancji Wykonawca dokonywał będzie bezpłatnego, corocznego przeglądu pokrycia dachowego wraz z wypełnieniem powstałych, ewentualnych nieszczelności i ubytków np. ingerencja ptaków, - innych zabudowanych urządzeń - pozostałego zakresu robót Wykonawca udziela gwarancji dla robót dekarskich - minimum 10 lat . W okresie gwarancji Wykonawca dokonywał będzie , bezpłatnego , corocznego przeglądu pokrycia wraz z odnowieniem powłoki i uzupełnieniem powstałych , ewentualnych nieszczelności i ubytków : np. : ingerencja ptaków , na ww okoliczność sporządza protokół w 2 (dwóch ) egzemplarzach . Wykonawca udziela gwarancji dla pozostałego zakresu robót z nieodpłatnym serwisem - minimum 5 lat . Okres gwarancji na zabudowane urządzenia zgodny z kartą gwarancyjną producenta. W okresie gwarancji dokonuje przeglądu zabudowanych urządzeń zgodnie z kartą gwarancyjną, na w/w okoliczność sporządza protokół w 2 (dwóch) egzemplarzach. W okresie zaoferowanej gwarancji wymienia nieodpłatnie uszkodzone urządzenia będące w okresie gwarancji producenta. Po upływie gwarancji producenta ,w okresie zaoferowanej gwarancji , uszkodzone urządzenia zakupi użytkownik ( inwestor),a wykonawca wymieni nieodpłatnie. W okresie gwarancji ,część zabezpieczenia gwarantująca należyte wykonanie umowy , w wysokości 30 % , może być wykorzystana przez Zamawiającego : na pokrycie zobowiązań Wykonawcy wynikających z tytułu kar umownych, w przypadku nieprzystąpienia , w trybie natychmiastowym do usunięcia zgłaszanych awarii oraz wykonania obowiązkowych przeglądów, Zamawiający zleci ww. roboty innemu Wykonawcy , z potrąceniem kwoty z funduszu gwarancyjnego. W cenie oferty należy uwzględnić : - koszty zabezpieczenia terenu, - koszty dokumentacji po wykonawczej , - koszty wszystkich uzgodnień i odbiorów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia , np.: z Zakładem Energetycznym ,Zakładem Kominiarskim, zgłoszeniem i odbiorem UDT, opracowanie instrukcji obsługi ,wyposażenie w podręczy sprzęt ppoż., instruktaż i szkolenia obsługi , itd., -koszty obsługi serwisowej i przeglądów w okresie w okresie gwarancji, Zgłoszenie zakończenia przedmiotu zamówienia powinno nastąpić nie później niż w dniu zakończenia budowy uwzględniające wszystkie odbiory techniczne i częściowe oraz zawierające kompletną dokumentację powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia Zamawiający żąda wniesienia wadium . 1)Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 ( słownie : osiemdziesiąt tysięcy złotych ) 2)Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski o /Piekary Śląskie nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego . 4)Potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty . 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Warunki posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej 2 roboty w każdym z wymienionych zakresów : wymiana stolarki okiennej , wymiana stolarki drzwiowej, roboty dociepleniowe ścian, docieplenie i krycie dachów , instalacje wodno-kanalizacyjne , instalacje centralnego ogrzewania , kompaktowa stacja wymienników , instalacje elektryczne , instalacje odgromowe . - Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadać odpowiednie uprawnienia : kierownik budowy- uprawnienia konstrukcyjne oraz kierownicy poszczególnych branż : budowlana - uprawnienia ogólnobudowlane , instalacyjna wodno-kanalizacyjna - uprawnienia wodno - kanalizacyjne i centralnego ogrzewania. instalacyjna elektryczna - uprawnienia elektryczne wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla tych osób. 3. Warunki znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Posiadanie przez Wykonawcy płynności finansowej na kwotę 3 000 000, 00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda : a) )Załączenie min . po 2 szt. referencji dla każdej z wymienionych poniżej robót . wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, roboty dociepleniowe ścian, docieplenie i krycie dachów , instalacje wod.-kan. Instalacje centralnego ogrzewania, kompaktowa stacja wymienników , instalacje elektryczne , instalacje odgromowe , Referencje dotyczyć mają obiektów użyteczności publicznej z podaniem wielkości i wartości wykonywanych robót. b) Wskazanie kierownika budowy oraz przedstawienie kserokopii uprawnień budowlanych konstrukcyjnych i kserokopii aktualnego członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa . c) Wskazanie kierowników robót dla niżej wymienionych branż : robót ogólnobudowlanych , robót instalacji wod.- kan. , centralnego - ogrzewania , robót instalacji elektrycznej . wraz z przedstawieniem kserokopii uprawnień budowlanych i kserokopii aktualnego członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , Zamawiający żąda : a) polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . b) informacji banku w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 3 000 000, 00 zł ( trzy miliony złotych ) , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych pok. 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: możliwość dofinansowania z Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w latach 2007 -2013 ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.