Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: adaptacja budynku przy ulicy Lompy 2 w Rudzie Śląskiej z przeznaczeniem na mieszkania socjalne
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Roman Sebesta, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ulicy Lompy 2 w Rudzie Śląskiej z przeznaczeniem na mieszkania socjalne. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: roboty rozbiórkowe, demontaż wszystkich instalacji budynku, wymiana podłóg i posadzek, wykonanie ścian działowych z cegły oraz ścian z płyt G-K na rusztach metalowych, wymiana instalacji elektrycznej budynku, wymiana instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku, remont elewacji wg zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków, dobudowa wiatrołapów wejść do klatek schodowych, zagospodarowanie terenu wokół budynku, wymiana szamba, pozostałe roboty wykończeniowe wg załączonej dokumentacji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w tygodniach: 16 tygodni od daty przekazania placu budowy
III.1) Wymagane wadium: 6 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności -> aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień: -> wykaz wykonanych zamówień, poparty dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 5 latach (tj. wrzesień 2000 r. - wrzesień 2005 r.) minimum 3 porównywalnych robót budowlanych. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się budowę lub kompleksowy remont budynku o wartości co najmniej 300.000 zł każda. - Dysponują osobami do wykonywania zamówienia: -> wykaz osób poparty dokumentami stwierdzającymi dysponowanie przynajmniej: - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych kanalizacyjnych; - 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - Posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: -> oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędny sprzęt do realizacji zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ->oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. -> oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS-u, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego oraz dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Termin realizacji - 10% Okres gwarancji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.10.2005, cena - 80,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 24.12.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, sala 211.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Reczkowie Nowym - etap I"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zad. "Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości przy ul. Konopnickiej 3 w Świdniku na potrzeby Pierwszego US w Lublinie i IAS w Lublinie"
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.