eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Wałbrzych: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 47740 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje z zakresu wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje uczestników w zakresie wiedzy na temat fotografii i dziennikarstwa dla grupy 30 uczestników Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu Centrum Aktywności Lokalnej (2 grupy po 15 osób w wieku 15-25 lat). Szczegółowe informację odnośnie warunków realizacji przedmiotu zamówienia: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 64 godziny zajęć na 2 grupy warsztatowe: a) I grupa 15 osób: - zajęcia z dziennikarstwa - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, - zajęcia z warsztatów fotograficznych - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych. b) II grupa 15 osób: - zajęcia z dziennikarstwa - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, - zajęcia z warsztatów fotograficznych - łącznie 16 godzin zajęć, z czego 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych. 2) Zajęcia będą odbywać w następujących terminach - I grupa 15 osób - zajęcia marzec - kwiecień 2012 r , II grupa 15 osób - zajęcia październik - listopad 2012 r. Zajęcia prowadzone będą 2 razy w tygodniu po 2 godziny na podstawie harmonogramu zajęć ustalonego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. 3) Zajęcia warsztatowe będą odbywać się w pomieszczeniach zapewnionych przez Zamawiającego - budynek Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych. 4) Wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć warsztatowych zapewni Wykonawca. 5) W ramach przewidzianej przez Zamawiającego łącznej ilości godzin przeznaczonych na realizację zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu prowadzonych warsztatów, uwzględniającego ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach danej tematyki warsztatów. 6) Program warsztatów winien uwzględniać główne założenia Zamawiającego w stosunku do osób biorących udział w warsztatach, tj. zapoznanie ich z tematyką fotografii i dziennikarstwa, rozwijanie twórczego myślenia, wrażliwości i wyobraźni, dostarczanie emocji, wzbogacanie przeżyć, wzrost pewności siebie, umiejętności pracy zespołowej oraz zdolności integracyjne. 7) Celem warsztatów jest rozwój zainteresowań i podniesienie motywacji do działania dla osób uczestniczących. Podczas warsztatów fotograficzno - dziennikarskich uczestnicy będą mieli okazję poznać od strony teoretycznej i praktycznej ten rodzaj sztuki. Celem dodatkowym warsztatów jest zainteresowanie młodzieży różnymi formami spędzania wolnego czasu, pobudzenie samo rozwoju, poszukiwania własnych talentów i pasji, pomoc w rozwijaniu i pobudzaniu wrażliwości oraz zachęcanie do własnych dziennikarskich i fotograficznych poszukiwań. 8) Podczas zajęć uczestnicy winni nauczyć się podstawowych technik fotografii i zdobyć podstawy warsztatu dziennikarskiego. Jednym z tematów zajęć winna być fotografia portretowa. Uczestnicy wcielą się wówczas zarówno w fotografów jak i modeli, poznając fotografowanie z obu stron - będąc przed i za obiektywem aparatu. 9) W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zorganizuje zajęcia plenerowe w Wałbrzychu na terenie rewitalizowanej Dzielnicy Śródmieście, widzianej oczami mieszkańców miasta. W zakresie zajęć plenerowych wchodzić będzie fotografowanie i opisywanie zmian w Śródmieściu. Ze zgromadzonego materiału Wykonawca w ramach usługi wykona album dla każdej z grup (minimum 30 zdjęć formatu 10/15) i 10 zdjęć z obszaru rewitalizowanego, w formacie 20/25 wraz z prezentacją multimedialną. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem danego warsztatu. 2) Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. 3) W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonej usługi wyznaczenia (personalnie) koordynatora sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. 4) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach oraz dziennika zajęć warsztatowych (odpowiednio oznakowanych), według wzoru opracowanego przez Zamawiającego. Potwierdzenie udziału w warsztatach przez uczestników Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu danego tygodnia trwania usługi. Listy obecności sporządzane będą każdorazowo w dniu odbywanych warsztatów 6) Wykonania i wydania certyfikatu potwierdzającego ukończenie warsztatów pn. Warsztaty fotograficzno - dziennikarskie - zawierający zestawienie wszystkich działań zawartych w przedmiocie zamówienia (na odwrocie certyfikatu w formie tabelarycznej), z wyszczególnieniem informacji odnośnie ilości godzin teoretycznych i praktycznych, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym uwzględniającym Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. oraz Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1, a także Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, wydany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu na 14 dni przed zakończeniem warsztatów, wzoru w/w certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem unijnym) potwierdzającego ukończenie przez uczestnika projektu warsztatów pn.: Warsztaty fotograficzno - dziennikarskie (w pliku PDF). Powyższy dokument musi być zgodny z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. Po akceptacji przez Zamawiającego w/w wzoru w pliku PDF, Wykonawca bezzwłocznie winien (przed wydaniem ostatecznego dokumentu) przedłożyć jeden wypełniony, papierowy egzemplarz Zamawiającemu, celem jego ostatecznej akceptacji, co będzie warunkować wydanie w/w dokumentu uczestnikom warsztatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym kryterium żadnych konkretnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do terminu realizacji umowy: a) terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku gdy konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2) w stosunku do osób: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi), Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz będą wprowadzane do umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2,58-300 Wałbrzych - pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet I - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Poddziałanie 1.17 Rewitalizacja społeczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.