eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas pięciu wydarzeń organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik, nr post epowania PO ZP 54 2013 CNK IS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas pięciu wydarzeń organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik, nr post epowania PO ZP 54 2013 CNK IS
Numer ogłoszenia: 477288 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytycja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr. 2/06.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas pięciu wydarzeń organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik, nr post epowania PO ZP 54 2013 CNK IS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowywaniu i serwowaniu w warunkach restauracyjnych cateringu, podczas pięciu, poniżej wymienionych wydarzeń, organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik. - śniadanie prasowe pn. FameLab w dniu 6 grudnia 2013 roku, - konferencja pn. HACKATHON, w dniach 7-8 grudnia 2013 roku, - wydarzenie pn. Kometa w dniu 7-8 grudnia 2013 roku, - wydarzenie pn. Choinka dla Sponsorów w dniach 16 i 18 grudnia 2013 roku, - wydarzenie pn. Pierwsza Gwiazdka w dniu 20 grudnia 2013 roku, 2 Kod CPV: 55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 3 Miejsce wykonania Zamówienia: Usługa cateringowa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa 4 Zakres usługi obejmuje: 1) Śniadanie prasowe na wydarzenie pn. FameLab, w dniu 6 grudnia 2013 roku, od godz. 10:30 do godz. 15:30, serwowane w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, dla 50 osób; 2) Na konferencję pn. Hacathon zapewnienie w szczególności: a) Całodziennego serwisu kawowego wraz z poczęstunkiem, w dniach 7 i 8 grudnia 2013 roku dla 240 osób (120 osób w dniu 7 grudnia 2013 roku oraz 120 osób w dniu 8 grudnia 2013 roku), w godzinach 8:30 - 21:00 w dniu 7cgrudnia 2013 roku, oraz w godzinach 8:30 - 19:00 w dniu 8 grudnia 2013 roku; b) Śniadanie w dniach 7 - 8 grudnia 2013 roku, od godz. 8:30 do godz. 10:30, serwowane w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, dla 240 osób łącznie, (dla 120 osób w dniu 7 grudnia 2013 oraz dla 120 osób w dniu 8 grudnia 2013 roku); c) Lunch - w dniu 7 grudnia 2013 roku, od godz. 14:00 do 15:00, serwowany w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, dla 120 osób oraz w dniu 8 grudnia 2013 roku, w godzinach 14:00 - 15:00, serwowany w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, dla 120 osób; 3) Wydarzenie pod nazwą KOMETA - zapewnienie usługi cateringowej, składającej się w szczególności z: a) Poczęstunku serwowanego w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, w dniu 7 grudnia 2013 roku, dla 300 osób, w godzinach 20:00 - 21:30; b) Poczęstunku serwowanego w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, w dniu 8 grudnia 2013 roku, dla 200 osób, w godzinach 5:30 - 6:30. 4) Wydarzenie pn. Choinka dla Sponsorów - poczęstunek w dniu 16 i 18 grudnia 2013 roku, w godzinach 10:00 - 17:00, dla 100 osób (50 osób w dniu 16 grudnia 2013 roku oraz 50 osób w dniu 18 grudnia 2013 roku); 5) Wydarzenie pod nazwą Pierwsza Gwiazdka - poczęstunek - serwowany w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, w dniu 20 grudnia 2013 roku, dla 100 osób, w godzinach 19:30 - 21:30. 5 Do przygotowania posiłków powinny być użyte świeże, wysokiej jakości składniki, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury. 6 Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 stopni C - zupy oraz 63 stopni C drugie dania. 7 Dania gorące, powinny być serwowane z podgrzewanych lub trzymających ciepło, chromowanych bemarach. Dania zimne, desery oraz ciasta i ciastka powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, sałatki w ceramicznych lub szklanych miskach, , sztućce powinny być stalowe - nierdzewne, do zimnych napojów i wody powinny być zapewnione szklanki i ponadto winny być zapewnione papierowe, trójwarstwowe serwetki, oraz obrusy wykonane z tkaniny elastycznej (typu strecz). Wszystkie serwowane dania ciepłe i zimne muszą być opisane. 8 Ilość elementów zastawy powinna odpowiadać ilości osób oraz ilości i rodzajów serwowanych dań. 9 Wykonawca zapewni stoły bufetowe oraz stoliki koktajlowe w ilościach określonych dla każdego z wydarzeń, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik numer 7, do SIWZ wraz z nakryciami (to jest serwety i/lub obrusy), wykonane z tkaniny elastycznej (np. typu strecz) oraz dekoracje. 10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 3 (trzy) ekspresy kawowe - dot. poczęstunku, o którym mowa w pkt. 4 lit. a) Załącznika numer 7 do SIWZ. 11 Ilość obsługi kelnerskiej powinna zapewnić sprawną i płynną obsługę uczestników wydarzeń, wyszczególnionych w pkt. 10.1 powyżej, być stosowna do ilości osób. Obsługa kelnerska powinna być ubrana w jednolite stroje, w kolorach biało-czarnych. Obsługa musi znać skład serwowanych dań. 12 Miejsca do ustawienia bufetów, dla posiłków wyszczególnionych w pkt. 10.2. powyżej, każdorazowo zostaną wskazane przez personel Zamawiającego. 13 Dla wydarzeń, o których mowa w pkt. 10.1. powyżej, Zamawiający zapewni wydzieloną przestrzeń, na ustawienie przez Wykonawcę niezbędnego sprzętu gastronomicznego oraz jedzenia, oraz zapewni możliwość podłączenia urządzeń do maksymalnie pięciu źródeł prądu o mocy 3500W. 14 Wykonawca zapewni usunięcie i wywóz odpadów na swój koszt. 15 Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot Zamówienia na miejsce wykonywania usługi to jest do Centrum Nauki Kopernik (00-390) Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. 16 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Zamówienia, w szczególności do podania potraw oraz zapewnienia obsługi kelnerskiej, zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego. 17 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oznaczeń potraw, wchodzących w skład posiłków w języku polskim i angielskim; 18 Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik numer 7 do SIWZ oraz Wzór Umowy, stanowiący Załącznik numer 2 do SIWZ. 19 Zamawiający informuje, iż godziny rozpoczęcia i zakończenia posiłków wymienionych w ppkt. 10.4 1)_do 10.4. 5) SIWZ mogą ulec przesunięciu nie więcej niż o 15 minut. 20 Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w przedmiotowym Postępowaniu wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 1 000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone wraz z Ofertą przed upływem terminu do składania Ofert. 6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej Ofertą (tzn. posiadają aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz zgodę Stacji Sanitarno Epidemiologicznej i inne niezbędne pozwolenia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na przygotowaniu i podawaniu posiłków jednorazowo dla minimum 150 osób, przy czym wartość każdej usługi jest nie mniejsza niż 40 000,00 zł netto (słownie netto złotych: czterdzieści tysięcy) oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane należycie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo uprawniające do podpisania Oferty, o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; www.bip.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze Zamawiającego, 00-390 Warszawa, ul. Dobra 56/66, u Pani Izabelli Starzyńskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 15:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik Sekretariat ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.