eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Opr. koncepcji programowo-przestrzennej, programu funkcjonalno-użytkowego, oraz dok. geologiczno-inżynierskiej dla zadań Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012, Budowa skrzyżowania ul. Drzymały z ul. Królewi



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Wrocław: Opr. koncepcji programowo-przestrzennej, programu funkcjonalno-użytkowego, oraz dok. geologiczno-inżynierskiej dla zadań Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012, Budowa skrzyżowania ul. Drzymały z ul. Królewiecką. Opr. dok. do uzyskania dec. o lok. drogi dla zad. Przeb. ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012, Budowa skrzyżowania ul. Królewieckiej z ul. Drzymały. Opr. dok. do dec. o war. zab. dla zad. Przeb. ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012 (cz. parkingowa)
Numer ogłoszenia: 47727 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 10 905, fax 0-71 77 10 904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opr. koncepcji programowo-przestrzennej, programu funkcjonalno-użytkowego, oraz dok. geologiczno-inżynierskiej dla zadań Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012, Budowa skrzyżowania ul. Drzymały z ul. Królewiecką. Opr. dok. do uzyskania dec. o lok. drogi dla zad. Przeb. ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012, Budowa skrzyżowania ul. Królewieckiej z ul. Drzymały. Opr. dok. do dec. o war. zab. dla zad. Przeb. ul. Królewieckiej wraz z zagosp. terenu po półn. stronie stadionu Euro 2012 (cz. parkingowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej, programu funkcjonalno-użytkowego, oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla zadania Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu po północnej stronie stadionu Euro 2012, wchodzącego w skład projektu Przebudowa układu komunikacyjnego po północnej stronie stadionu piłkarskiego Euro 2012 oraz dla zadania Budowa skrzyżowania ul. Drzymały z ul. Królewiecką wchodzącego w skład projektu Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu stadionu piłkarskiego Euro 2012 we Wrocławiu. Opracowanie dokumentacji do uzyskania decyzji o lokalizacji drogi dla zadania Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu po północnej stronie stadionu Euro 2012 (z przystankiem tramwajowo-autobusowym, z wyłączeniem parkingu) wchodzącego w skład projektuPrzebudowa układu komunikacyjnego po północnej stronie stadionu piłkarskiego Euro 2012, oraz zadania Budowa skrzyżowania ul. Królewieckiej z ul. Drzymały wchodzącego w skład projektu Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu stadionu piłkarskiego Euro 2012 we Wrocławiu. Opracowanie dokumentacji do decyzji o warunkach zabudowy dla zadania Przebudowa ul. Królewieckiej wraz z zagospodarowaniem terenu po północnej stronie stadionu Euro 2012 (część parkingowa) wchodzącego w skład projektu Przebudowa układu komunikacyjnego po północnej stronie stadionu piłkarskiego Euro 2012.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. W okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali co najmniej jedną dokumentację projektową (koncepcję i program funkcjonalno-użytkowy) dla budowy lub przebudowy drogi dwujezdniowej klasy co najmniej Z lub wyższej, wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 4 branż spośród następujących: sieci wodociągowe, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci gazowej, sieci elektroenergetycznych lub oświetlenia drogowego, sieci telekomunikacyjnych, sygnalizacji świetlnej). b. Dysponują projektantem branży drogowej, który w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie jako projektant wiodący opracował co najmniej jedną dokumentację projektową (koncepcję i program funkcjonalno-użytkowy) dla budowy lub przebudowy drogi dwujezdniowej klasy co najmniej Z lub wyższej wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 4 branż spośród następujących branż: sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci gazowej, sieci elektroenergetycznych lub oświetlenia drogowego, sieci telekomunikacyjnych. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) osiągnąć w jednym z ostatnich 3 lat obrotowych przed dniem wszczęcia postępowania przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 500 000,00 PLN lub równowartość tej kwoty w innej walucie, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości kwoty ubezpieczenia wynoszącej co najmniej 250 000,00 PLN lub równowartość tej kwoty w innej walucie obejmujące cały okres realizacji robót objętych zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 USTAWY PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5; ust. 2 pkt. 2, 5, 6; ust. 3 pkt. 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w pkt. 9.1.2)a) zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: i. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, ii. wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, iii. wskazanie zakresu usług, iv. wskazanie wartości usług, v. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), vi. wskazanie miejsca wykonania, vii. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. ii stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie f) wykaz osób wymienionych w pkt. 9.1.2)b), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy jw.) oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszym zmianami). g) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty pozwalające określić obroty w jednym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt.9.1.3)a). Jeżeli kwota w dokumencie wymienionym w ppkt g) podana będzie w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych. h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie warunku wymienionego w pkt. 9.1.3)b). Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, 5 piętro, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.