eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › adaptacja piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowa budynku głównego szpitala w Gołdapi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47678

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gołdap: adaptacja piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowa budynku głównego szpitala w Gołdapi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Gołdapski, do kontaktów: Leszek Zajkowski, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, fax 087 6154445, e-mail: starostwo.goldapskie@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatgoldap.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowa budynku głównego szpitala w Gołdapi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Gołdap ul. Słoneczna 7/9 Działka o nr geod. 671/9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na "Adaptację piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowa budynku głównego szpitala w Gołdapi" w miejscowości Gołdap, gm. Gołdap, powiat gołdapski na działce o nr geod. 671/9 przy ul. Słonecznej 7/9, o funkcji zgodnej z dokumentacją projektową (dostępną w siedzibie zamawiającego) oraz Specyfikacją warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-instalacyjnych adaptacji piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowy budynku głównego szpitala w Gołdapi będącą załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: - Zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - Zgodnie z projektem o dofinansowanie z Unii Europejskiej. - Przedmiarami robót. - Załączonymi wykazami. - Plan BIOZ. - Podbicie fundamentów. - Przebudowa obiektu wraz z instalacjami. - Wykonanie dojść i dojazdów. - Zagospodarowanie terenu posesji. - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, musi złożyć wypełnioną i podpisaną "OFERTĘ" oraz dołączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłatach, wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach, wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy pzp. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz podwykonawców realizujących projekt. Pełnomocnictwa określone w art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia dokładnie określony jest w dokumentacji projektowej, która jest udostępniona w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1, pokój 37). Obejmuje on: 1. Roboty budowlane polegające na adaptacji piwnic na izbę przyjęć oraz rozbudowę budynku w celu uzyskania parametrów izby przyjęć zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami. Powierzchnia łączna izby przyjęć 209,90 m kw., powierzchnia części rozbudowanej 97,92 m kw., wysokość pomieszczeń - w pomieszczeniach przebudowywanych 2,85 m, w pomieszczeniach dobudowanych 3,00 m. Kubatura izby przyjęć po przebudowie i rozbudowie 539,99 m sześc. 2. Zakres robót budowlanych: zagospodarowanie placu budowy, roboty ziemne, roboty budowlano-montażowe, roboty wykończeniowe, maszyny i urządzenia techniczne użytkowane na placu budowy. 3. Roboty branżowo: roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne: wod.-kan., przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowe Hp 80, wentylacja mechaniczna. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złoty 00/100 gr.). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 12 października 2006 roku. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002 roku Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 569 i Nr 216 poz. 1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP O/Gołdap 59 1020 472400003402 0007 6034. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta został odrzucona. Wykonawca traci wadium z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania wadium powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę praw do wniesienia protestu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. 4. Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Dołączą do oferty wszystkie dokumenty przewidziane w pkt. V SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następując kryteria: 1. Są uprawnieni do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów (w przypadku branż: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) oraz do izby architektów (w przypadku branży architektonicznej) odpowiednie do realizowanego zadania. 3. Przy wykonywaniu zamówienia zatrudnią pracowników posiadających uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane do realizacji tego zadania oraz posiadających zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów (w przypadku branż: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) oraz do izby architektów (w przypadku branży architektonicznej). 4. Zrealizowali w ostatnich latach usługi o podobnym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, musi złożyć wypełnioną i podpisaną "OFERTĘ" oraz dołączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłatach, wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach, wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy pzp. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz podwykonawców realizujących projekt. 7. Pełnomocnictwa określone w art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów. 8. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgoldap.home.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 12:00, 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1, Starostwo Powiatowe w Gołdapi - pokój nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Działanie 3.5. Infrastruktura społeczna i ochrony zdrowia publicznego. Poddziałanie 3.5.2 Ochrona zdrowia publicznego 2) Informacje dodatkowe: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, którego celem jest zwiększenie poziomu oraz dostępności do usług medycznych w Powiecie Gołdapskim. Przedmiotem projektu jest adaptacja piwnic na izbę przyjęć w celu spełnienia wymagań i przepisów prawa polskiego oraz rozbudowa budynku w celu zwiększenia powierzchni (izba powinna odpowiadać warunkom technicznym i przepisom) i budowy zadaszenia na karetki pogotowia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.