To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Zakopane: Usługę kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane
Numer ogłoszenia: 47674 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2578 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługę polegającą na kompleksowym utrzymaniu czystości o pow. 6350 m2 w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem. Usługa polegać będzie na wykonywaniu czynności utrzymywania czystości Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego na podstawie wykazu pomieszczeń do świadczenia usługi wraz z metrażem według załącznika nr 1 do SIWZ/UMOWY. - Wykonawca zapewni pracowników wykonujących usługę kompleksowego utrzymania czystości co najmniej 7 osób posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie utrzymania czystości w jednostce służby zdrowia + 1 osoba koordynująca w tym: a) min. 7 osób (w tym 1 osoba koordynująca) jednocześnie wykonujących usługę powierzoną wykonawcy 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7:00 rano do 19:00. b) min. 5 osób (w tym 1 osoba koordynująca) jednocześnie wykonujących usługę powierzoną wykonawcy w sobotę w godzinach od 7:00 rano do 19:00. oraz 1 osoba w godzinach od 7:00 15:00. c) min. 5 osób jednocześnie wykonujących usługę powierzoną wykonawcy w niedzielę w godzinach od 7:00 rano do 19:00. - Wykonawca gwarantuje zastosowanie odpowiedniego sprzętu oraz środków dezynfekcyjnych, środków czystości i higieny, dopuszczonych do stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno - epidemiologicznymi obowiązującymi w zoz. - Podział pomieszczeń szpitala na strefy do sprzątania, instrukcje przeprowadzenia mycia i dezynfekcji powierzchni szpitalnych oraz harmonogram prac porządkowych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Instrukcja utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni szpitalnych. 2. Pomieszczenia muszą być sprzątane zgodnie z harmonogramem prac. Godziny wykonywania sprzątania należy wykonywać od godz. 7.00 rano do godz. 19.00 wieczorem. - w tygodniu (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7:00 rano do 19:00. - w sobotę w godzinach od 7:00 rano do 19:00. - w niedzielę w godzinach od 7:00 rano do 19:00. - Sprzątanie nie może zakłócać normalnej pracy oddziału. - Wykonawca zobowiązany jest wydzielić sprzęt do mycia i dezynfekcji i przyporządkować na poszczególne oddziały i inne komórki organizacyjne szpitala. - Za ustalenie harmonogramu prac odpowiada Pielęgniarka Epidemiologiczna. - W okresie nasilonego zabrudzenia, tj., zimą czy w czasie deszczu, remontów osoba pełniąca dyżur na oddziałach jest zobowiązana do kontroli czystości w tych miejscach i umycia zabrudzonych powierzchni. - Zamawiający wymaga , aby wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadał podpisaną umowę z pralnią na pranie materiałów służących do utrzymania czystości szpitala przez wykonawcę. - Zamawiający wymaga, aby w pomieszczeniach, w których znajdują się stanowiska do mycia i/lub dezynfekcji rąk oraz w sanitariatach użytkowanych przez personel i sanitariatach ogólnie dostępnych zlokalizowanych na terenie szpitala stale znajdowały się takie środki jak: środki do mycia rąk, papier toaletowy, ręczniki papierowe. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do uzupełniania wg potrzeb worków foliowych na odpady komunalne (kolorystyka wg standardów obowiązujących), oraz do postępowania z odpadami medycznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139, poz. 940 ) - Zamawiający wymaga od wykonawcy w każdym dniu świadczenia usługi sprzątania zapewnienia odpowiedniego wyposażenia w sprzęt wskazany w SIWZ, środki czystości, materiały do wykonania usługi w ilości nie mniejszej niż wskazane w SIWZ, zamawiający będzie dokonywał kontroli ilości, sprawności sprzętu środków czystości, materiałów i osób wykonujących usługę każdego dnia przez rozpoczęciem pracy. - Zamawiający wymaga aby w każdym dniu pracy zespołu sprzątającego była jedna osoba posiadająca uprawnienia do pracy na wysokościach do 3metrów wysokości ( dotyczy mycia okien w pomieszczeniach przeznaczonych do sprzątania, mycia lamp sufitowych ściennych, itp. - Pracownicy wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad segregacji odpadów obowiązujących w szpitalu. 3. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do oferty opracowanie Koncepcję procedur sprzątania Szpitala uwzględniające m.in.: zasady sprzątania pod względem sanitarno - epidemiologicznym, zastosowanie sprzętu, zasad dezynfekcji, użyte środki, ich rodzaj w zależności od powierzchni, organizację pracy wykonawcy do zapewnienia wykonania usługi, grafik pracy, sposób komunikowania się z pracownikami, dostępność pracowników, dokumentację dotyczącą wykonywanych prac i dezynfekcji, zeszyty kontroli, rejestry, system zastępstw itp. - Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne środki czystości i dezynfekcji, dopuszczone do stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.), ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222 ), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2008r Nr 45 poz. 271 z późn.zm.) - Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, takiemu opisowi towarzyszy określenie lub równoważny. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. - Wykonawca usługi ponosi wszelką odpowiedzialność przed służbami kontrolującymi np. (Sanepid). - Należy przedłożyć Zamawiającemu karty charakterystyki poszczególnych preparatów używanych przez wykonawcę. - Wymagana jest należyta staranność podczas wykonywania usługi. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 457560,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500411,04
Oferta z najniższą ceną: 500411,04 / Oferta z najwyższą ceną: 819475,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.