To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 47661 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Mińsk Mazowiecki: Usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23850-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
71158670000000, ul.
ul. Warszawska
219,
05300
Mińsk Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
257 582 891, faks
257 582 891, e-mail
zdpmm@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiatminski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP. 3-343/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2017r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo - Mostowej w Mińsku Mazowieckim następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem skrzyniowym o ładowności do 10Mg o niskiej skrzyni ładunkowej - 450godz. 2) Usługi samochodem wywrotką o ładowności powyżej 12Mg do współpracy z koparko-ładowarką - 600godz. 3) Usługi koparko - ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką - 500godz. 4) Usługi równiarką o mocy min. 100KM - 150godz. 5) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie pobocza dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m - 150km. 6) Usługi ciągnika z kosiarką bijakową koszenie pobocza z wewnętrzną skarpą rowu dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m - 30km. Zadanie 2: Usługi sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2017r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie następującym sprzętem: 1) Usługi samochodem ciężarowym o ładowności do 10 Mg z niską skrzynią załadunkową, z hakiem do zaczepu oczkowego do skrapiarki, remontera - minimalna ładowność 5 ton - 300 godz. 2) Usługi samochodem wywrotką o ładowności powyżej 12 Mg do współpracy z koparko-ładowarką - 400godz. 3) Usługi koparko - ładowarką o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką - 450godz. 4) Usługi równiarką o mocy min. 100KM - 200godz. 5) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie pobocza dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m - 350 km. 6) Usługi ciągnikiem z kosiarką bijakową - koszenie pobocza z wewnętrzną skarpą rowu dwustronne, średnia szerokość pobocza 1,2m - 60 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60181000-0
Dodatkowe kody CPV:
43261100-1,
43221000-8,
77112000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121557.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 120859.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT118050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 112594.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pomocy medycznych, w tym: medyczne aparaty oddechowe, dreny, wyroby z fizeliny, kaniule, rampy
- ZP/12/2024 Remont betonowych nawierzchni lotniskowych w hangarze typu lekkiego 2. GPR w kompleksie wojskowym K-6031
- Zmiana sposobu uzyskiwania ciepła dla budynków wielorodzinnych w Janowie (formuła zaprojektuj i wybuduj) w częściach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.