To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 476166 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430732 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wyprodukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, materiałów promocyjnych do celów realizacji projektu e-CAPACIT8. Całość zamówienia została podzielona na 2 Pakiety, które obejmują: Pakiet 1 - Materiały reklamowe z indywidualnym nadrukiem w skład których wchodzą: 1.1 dostawa 500 kompletów zawierających : smycz z nadrukiem, długopis z nadrukiem, latarkę z nadrukiem, 1.2 dostawa 150 nośników danych typu pendrive z nadrukiem Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia przez Strony umowy, otrzyma od Zamawiającego niezbędne logotypy drogą elektroniczną w postaci plików lub linku do strony WWW, z której można pobrać pliki z logotypami Pakiet 2 - Materiały drukowane w skład których wchodzą: 2.1 ulotki w ilości - 2000 szt. 2.2 plakaty w ilości - 600 szt. Wykonawca sukcesywnie od dnia zawarcia przez Strony umowy, lecz nie później niż na 7 dni przed zakończeniem terminu realizacji umowy otrzyma od Zamawiającego niezbędne logotypy drogą elektroniczną w postaci plików lub linku do strony WWW, z której można pobrać pliki z logotypami Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia wymaganych nadruków na materiałach promocyjnych, zgodnie z wymaganiami jakościowo - technicznymi określonymi w Załączniku 1a - formularzu cenowym Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów zawarty jest w Załączniku nr 1a - formularz cenowy do oferty do SIWZ. Zakup realizowany jest w ramach projektu Strengthening occupational health professionals capatities to improve the health of the ageing workforces e-CAPACIT8, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Zdrowie Zamówienie nie jest realizowane w częściach, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na obydwa pakiety. Oferta złożona na tylko jeden z pakietów będzie odrzucona jako nie zgodna z SIWZ (jej treść nie odpowiada treści SIWZ). Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka - symbol) bez konieczności naruszania opakowania. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy na dostarczone materiały. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych. Dostawa brakujących pod względem ilościowym jak i dostawa wolnego od wad asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup realizowany jest w ramach projektu Strengthening occupational health professionals capatities to improve the health of the ageing workforces e-CAPACIT8, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Zdrowie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
- Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12819,68
Oferta z najniższą ceną: 10176,32 / Oferta z najwyższą ceną: 16644,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- DEA OZPA 272.14.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do WSSE w Łodzi
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Realizacja badań diagnostycznych stanowiących podstawę opracowania strategii rozwoju kształcenia zawodowego województwa łódzkiego w ramach projektu KPO
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
- DOSTAWA DROBNYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGO
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.