eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Budowa sieci kanalizacyjnej Sztumska Wieś - Sztum, gm. Sztum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Pruszcz Gdański: Budowa sieci kanalizacyjnej Sztumska Wieś - Sztum, gm. Sztum
Numer ogłoszenia: 476154 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204975 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej Sztumska Wieś - Sztum, gm. Sztum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacyjnej Sztumska Wieś - Sztum, gm. Sztum. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Sieć kanalizacji grawitacyjnej z przykanalikami - 1096.90 m, w tym: a) sieć O 0,20 PCV SN8 SDR 34 - 786,90 m, b) przykanaliki O 0,16 PCV SN8 SDR 34 - 307,00 m, c) ilość przykanalików - 21,0 szt. 2) Sieć kanalizacji tłocznej - 2941.33 m, w tym: a) rurociąg z rur O 90 PEHD PN10 SDR17 - 76,10 m, b) rurociąg z rur O 110 PEHD PN10 SDR17- 2027,31 m, c) rurociąg z rur O 125 PEHD PN10 SDR17- 331,42 m, d) rurociąg z rur O 125 PE100 RC/XSC 50 (trójwarstwowa) - 506,50 m, 3) Ilość tłoczni ścieków (T1) - 1,00 szt. 4) Ilość tłoczni przydomowych (Td) - 1,00 szt. 2. Wytyczne dla Wykonawców: 1) Dane techniczne tłoczni T1 - a) Max dopływ ścieków: 10,00m3/h; b) Dopływ ścieków, przyłącze kołnierzowe: DN 200 PN 10; c) Przyłącze rurociągu tłocznego: DN 100/DN 90 PN 10; d) Przewód wentylacji zbiornika tłoczni: DN100; e) Zasilanie elektryczne: 230/400V, 50 Hz; f) Poziom ochrony: IP 55; g) Pompy: jednostopniowa, monoblokowa, wirnikowa praca ciągła w trybie S1; h) Wirnik: wielokanałowy, prześwit 15 mm; i) Pompy w punkcie pracy Qp= 21,00 m3/h, Hp = 33,00 m SW; j) Czujnik poziomu: pomiar sondą ultradźwiękową. 2) Dane techniczne tłoczni Td - a) Max dopływ ścieków: 0,16 m3/h; b) Dopływ ścieków, przyłącze kołnierzowe: DN 150 PN 10; c) Przyłącze rurociągu tłocznego: DN 80/DN 50 PN 10; d) Przewód wentylacji zbiornika tłoczni: DN100; e) Zasilanie elektryczne: 230/400V, 50 Hz; f) Poziom ochrony: IP 55; g) Pompy: jednostopniowa ,monoblokowa, wirnikowa praca ciągła w trybie S1; h) Wirnik: wielokanałowy, prześwit 15 mm) i) Pompy w punkcie pracy Qp= 14,00 m3/h, Hp = 6,5,00 m SW; j) Czujnik poziomu: pomiar sondą ultradźwiękową. 3) W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: a) wykonania wytyczenia geodezyjnego; b) wykonania geodezyjnego operatu powykonawczego; c) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót niezbędnych do oddania do użytkowania; d) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. 3. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, przestrzegając obowiązujące przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisy przeciwpożarowe. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia-klauzula społeczna Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający preferuje, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione zostały osoby bezrobotne na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy(tj. Dz.U. z 2008 r nr 69, poz. 415 z późn. zm) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Zgodnie z kryterium oceny ofert Zamawiający przyzna 3 pkt wykonawcy, który zatrudni 1 osobę bezrobotną; 6 pkt wykonawcy, który zatrudni 2 osoby bezrobotne; 9 pkt wykonawcy, który zatrudni 3 lub więcej osób bezrobotnych. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia wskazanej w ofercie ilości osób bezrobotnych zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - klauzula społeczna, oraz w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy, przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osób bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy, oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia w/w osoby. W przypadku niezatrudnieni w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenia społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia za każdego niezatrudnionego bezrobotnego, poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca, wykaże że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnieni osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wodno-Kanalizacyjny i C.O. Kazimierz Formela, ul. Zamkowa 40 A, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1053925,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 996846,00

  • Oferta z najniższą ceną: 650657,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2027617,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.