eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont zabytkowego budynku Starostwa Powiatowego w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2 -podcienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Wieliczka: Remont zabytkowego budynku Starostwa Powiatowego w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2 -podcienia
Numer ogłoszenia: 476094 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433584 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego budynku Starostwa Powiatowego w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2 -podcienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest remont podcieni w budynku wpisanym na listę zabytków, zlokalizowanym w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2. 2/. Zakres robót obejmuje między innymi: a. roboty rozbiórkowe b. renowację i uzupełnienie posadzki z lastriko c. wymianę schodów z piaskowca d. odgrzybianie i izolację przeciwwilgociową e. wykonanie tynków f. renowację podstaw i głowic kolumn g. roboty malarskie h. hydrofobizację powierzchni 3/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót- załącznik H do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik I do SIWZ c) projekcie budowlanym remontu budynku Starostwa Powiatowego w Wieliczce ul. Dembowskiego 2 opracowanym przez mgr inż. Janusza Lepiarza kwiecień 2008 r. -załącznik J do SIWZ, d) programie prac konserwatorskich dotyczącym budynku Starostwa Powiatowego w Wieliczce ul. Dembowskiego 2 - opracowany przez konserwatora dzieł sztuki Natalię Soran-Maluty luty 2008 r. -załącznik K do SIWZ, e) ekspertyzie mykologicznej opracowanej przez dr Witolda Frąckowiaka- załącznik L do SIWZ, f) sprawozdaniu z badań sondażowych dla ustalenia pierwotnej kolorystyki w podcieniach i sieni na elewacji frontowej budynku - siedziba Starostwa Powiatowego w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2 - opracowane przez konserwatora dzieł sztuki Natalie Soran - Maluty w listopadzie 2011 r.- załącznik Ł do SIWZ, g) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.3 i 3.4 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej, h) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia remontu podcieni oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w SIWZ i przedmiarze (który stanowi element pomocniczy), a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 4/. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi z: a) pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie nr 338/08 z dnia 3 czerwca 2008 r. - załącznik M do SIWZ b) decyzji nr 873/2008 z dn. 7 lipca 2008 r. zn: BGN. 7351/W-907/08, wydanej przez Starostę Wielickiego załącznik N do SIWZ, 5/. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów innych niż podane w przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. 6/. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 7/. Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) zabezpieczenia robót, tak aby przeprowadzane prace nie utrudniały wejścia i wyjścia użytkowników do i z nieruchomości, d) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru, przedstawicielem Zamawiającego - użytkownikiem budynku, e) prowadzenia robót w sposób możliwie jak najmniej zakłócający korzystanie z remontowanego obiektu (prace w czynnym Urzędzie) przez użytkowników oraz w pełnej współpracy i pomocy z/dla użytkowników budynku, f) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, g) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu do celów archiwalnych dokumentacji powykonawczej, obrazującej przebieg robót na zabytku, zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizacje przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć, h) zgłoszenia robót do odbioru, i) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, j) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, k) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., l) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, m) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, n) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, o) wykonania prac porządkowych oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, p) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, q) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, r) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 8/. Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RENOVATORIUM Maciej Mazur, ul. Dr.J.Piltza 48/85, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87261,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.