eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa Zespołu prezydialno - lektorskiego wraz z podłączeniem do instalacji audio / wideo w ramach projektu pn. Zakup wyposażenia na potrzeby Regionalnego Centrum Biznesu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Opole: Dostawa Zespołu prezydialno - lektorskiego wraz z podłączeniem do instalacji audio / wideo w ramach projektu pn. Zakup wyposażenia na potrzeby Regionalnego Centrum Biznesu.
Numer ogłoszenia: 475976 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418636 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zespołu prezydialno - lektorskiego wraz z podłączeniem do instalacji audio / wideo w ramach projektu pn. Zakup wyposażenia na potrzeby Regionalnego Centrum Biznesu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zespołu prezydialno - lektorskiego wraz z transportem i usługami montażu oraz podłączeniem do instalacji audio wideo istniejącej w obiekcie Centrum Wystawienniczo - Kongresowym w Opolu ul. Wrocławska. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku do SIWZ pn. Wymagania techniczne. 2.Projekt pn.: Zakup wyposażenia na potrzeby Regionalnego Centrum Biznesu w Opolu realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013, Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu, Działanie 1.1 rozwój przedsiębiorczości, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie instytucji otoczenia biznesu. 3.Właścicielem zakupionego wyposażenia będzie Miasto Opole, które następnie przekaże wyposażenie do nieodpłatnego korzystania jednostce budżetowej - Centrum Wystawienniczo-Kongresowemu w Opolu (CWK) - instytucji otoczenia biznesu, którego zadaniem będzie świadczenie profesjonalnych usług okołobiznesowych na rzecz przedsiębiorców, w szczególności organizacja targów, wystaw oraz konferencji. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko do Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. 2. Szczegółowy zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określający parametry techniczne i funkcjonalności stanowiące minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać przedmiot umowy oraz obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do wniosku. 3. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony wraz z kartami gwarancyjnymi, musi być zamontowany/przytwierdzony i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych nakładów. 5. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z SIWZ, oraz złożoną ofertą lub otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad podczas odbioru, Wykonawca na swój koszt uzupełni lub dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 7 dni liczonych od dnia ich ujawnienia. Gdy wada jest tego rodzaju, że uniemożliwia czynienie właściwego użytku z dostarczonego towaru, wyłącza normalne jego wykorzystanie zgodnie z celem umowy albo odbiera mu cechy właściwe lub wyraźnie zastrzeżone w umowie (wady istotne), Zamawiający odmówi odbioru. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku gdy wady są nieistotne , strony w protokole z odbioru umieszczą wykaz wszystkich ujawnionych wad nieistotnych z terminem, ich usunięcia lub oświadczeniem Zamawiającego o wyborze innego uprawnienia z tyt. odpowiedzialności wykonawcy za wady ujawnione przy odbiorze, lub z gwarancji. Wraz z protokołem odbioru końcowego przedmiotu umowy następuje przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę wypełnionego i podpisanego dokumentu gwarancji jakości dostarczonego towaru. Data podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego wyznacza początek okresu gwarancji. 6. Wykonawca musi posiadać wymagane prawem atesty i/lub certyfikaty, i/lub świadectwa, lub inne równoważne dokumenty potwierdzające jakość oferowanego towaru, a w szczególności potwierdzające spełnienie wymogu bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą do określenia parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, przydatności towaru, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia urządzenia. Przy ubieganiu się o realizację zamówienia - sporządzając ofertę cenową - mogą one zostać zastąpione równoważnymi, cechującymi się właściwościami o nie gorszych parametrach niż opisane powyżej. Jeżeli Dostawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Dostawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. W takim przypadku, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność proponowanego urządzenia, wraz z parametrami technicznymi. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.41.20.00 - Sieci komunikacyjne 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.12.50 - 30.23.12.50 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 49.32.20.00 - 49.32.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SLX Sp. z o.o., Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119387,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.