eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczew › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Pszczew: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2
Numer ogłoszenia: 475716 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2. Wykaz pomocy dydaktycznych: OPIS POMOCY DYDAKTYCZNEJ 1. Zestaw zawierający 10 kart z rysunkami oraz 40 kart ze zdjęciami ludzi - karty mają wymiary 9x9 cm i grubość 2,5 mm. Zadaniem gracza jest dopasowanie fotografii (dziewczynki, chłopca, kobiety i mężczyzny) do odpowiedniej ilustracji. Pomoc uczy rozpoznawać emocje oraz je rozróżniać - 1 szt 2. Zestaw zawiera 34 karty o wym. 9 x 9 cm, wykonane z grubej tektury oraz instrukcję. Na kartach przedstawione jest przykładowe dobre i złe zachowanie dzieci wobec innych w grupie. Karty można klasyfikować i dobierać w pary, zachęcają one do dyskusji. Pomoc ta uczy jak dzieci powinny się zachowywać - 1 szt 3. Książka ukazuje różne przyczyny stresu u dzieci oraz proponuje jak można z nimi walczyć. Publikacja ta jest bardzo pomocna, ponieważ w dzisiejszych czasach dzieci są bardzo zestresowane - 1 szt. 4. Zestaw zawierający 10 kartonowych zdjęć o wym. 14 x 22 cm, podpisy w języku angielskim oraz instrukcję. Zdjęcia trzeba poprzycinać. Misie na zdjęciach pokazują 10 najważniejszych zachowań w swojej grupie rówieśników. Pomoc ma wiele przeznaczeń - udekorowanie sali, materiał do rozmowy, utworzenie książeczki, itp. - 1 szt. 5. Zestaw zawierający planszę, 30 kart z obrazkami, 4 karty z pytaniami, 4 drewniane pionki, 2 karty do utworzenia indywidualnej historii, kostkę oraz instrukcję - pomaga zrozumieć samego siebie, swoje zachowanie oraz poprawić umiejętności uważnego słuchania, komunikację z ludźmi, odkryć swoją empatię. Pomoc została stworzona, by nauczyć dzieci oraz dorosłych wyrażania swoich emocji i myśli. - 1 szt. 6. Zestaw zawierający 25 kart z 6 historyjkami (po 3-6 kart każda), 6 kart tematycznych do każdej historyjki - karty mają wymiary 13 x 12 cm, są wodoodporne i laminowane. Dzięki tej pomocy możemy pomówić o sytuacjach z przemocą, radzenie sobie z nimi oraz przykładowe wyjścia z nich. Celem zestawu jest rozpoczęcie dyskusji na temat przemocy. - 1 szt. 7. Zestaw 6 kolorów w 6 butelkach o pojemności 1000 ml. Farby są zrobione na bazie wody, dlatego też łatwo zmywają się z rąk i ubrań. Są idealne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, łatwo się rozprowadzają i dobrze kryją. - 1 szt. 8. Laptop o parametrach nie gorszych niż procesor dwurdzeniowy z taktowaniem zegara 1,6 Ghz, dyskiem twardym 320 GB oraz 2 Gb ram - 1 szt. 9. Książka w formacie A4 o objętości 136 stron, płyta CD oraz gry. Pomoc jest zbiorem ponad 200 zabaw kształtujących słuch. Zawiera ona różne gry, ćwiczenia, ilustracje, rebusy oraz materiał dźwiękowy. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. 1 szt. 10. Książka zawierająca różnorodne gry i zabawy dla dzieci, które zaczynają naukę liter. Dzieci rozróżniają litery, jako znaki graficzne, drukowane, pisane, duże i małe, utrwalają ich kształt oraz nazwę. Część 1. 1 szt. 11. Książka zawierająca różnorodne gry i zabawy dla dzieci, które zaczynają naukę liter. Dzieci rozróżniają litery, jako znaki graficzne, drukowane, pisane, duże i małe, utrwalają ich kształt oraz nazwę. Część 2. 1 szt. 12. Laminowane, dwustronne plansze o wymiarach 61 x 86 cm, które służą jako pomoc edukacyjna oraz również jako ozdoba klasy. 1 szt. 13. Zestaw zawierający 24 dwudzielne kartoniki o wym. 8,2 x 5,2 cm oraz instrukcję do gry, przeznaczony jest do rozwiązywania zagadek w formie obrazków. Pomoc ta ćwiczy czytanie ze zrozumieniem, rozwija koncentrację oraz logiczne myślenie. Dla dzieci czytających oraz tych, które dopiero zaczynają 1 szt. 14. Zestaw zawiera planszę, 55 kart żabek, 55 kart z obrazkami, 5 pionków, kostkę oraz instrukcję. Przeznaczony jest on do kształcenia słuchu fonemowego oraz koordynacji słuchowo -wzrokowo - ruchowej, czyli umiejętności, które są bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Zadaniem dzieci jest policzyć sylaby w danym wyrazie. 1 szt. 15. Zestaw zawiera planszę, 55 kart żabek, 55 kart z obrazkami, 5 pionków, kostkę oraz instrukcję. Przeznaczony jest on do kształcenia słuchu fonemowego oraz koordynacji słuchowo - wzrokowo - ruchowej, czyli umiejętności, które są bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Zadaniem dzieci jest policzyć głoski w danym wyrazie. 1 szt. 16. Zestaw zawierający 20 kart w formacie A4, płytę CD, zeszyt, teczkę oraz plastikowe kieszonki - zawiera zbiór 20 zagadek składających się ze ścieżki dźwiękowej i kart ze zdjęciami. Zagadki dotyczą znanych dziecku sytuacji i dźwięków. Rozwija ono spostrzegawczość, logiczne myślenie i uczy się nowych rzeczy. 1 szt. 17. Książeczka jest idealną pomocą na pierwszych etapach nauki czytania i pisania. Ćwiczenia są tak opracowane, aby każde dziecko mogło rozwijać syntezę wzrokową, słuchową - pod opieką jak i samodzielnie. Część 1. 1 szt. 18. Książeczka jest idealną pomocą na pierwszych etapach nauki czytania i pisania. Ćwiczenia są tak opracowane, aby każde dziecko mogło rozwijać syntezę wzrokową, słuchową - pod opieką jak i samodzielnie. Część 2. 1 szt. 19. Książeczka jest idealną pomocą na pierwszych etapach nauki czytania i pisania. Ćwiczenia są tak opracowane, aby każde dziecko mogło rozwijać syntezę wzrokową, słuchową - pod opieką jak i samodzielnie. Część 3. 1 szt. 20. Książeczka jest idealną pomocą na pierwszych etapach nauki czytania i pisania. Ćwiczenia są tak opracowane, aby każde dziecko mogło rozwijać syntezę wzrokową, słuchową - pod opieką jak i samodzielnie. Część 4. 1 szt. 21. Książeczka przeznaczona dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pełna gier i zabaw w formie obrazkowej. Dzieci rozróżniają odległości, kształty, wielkości, uczą się logicznego myślenia, zapamiętywania szczegółów. Część 1. 1 szt. 22. Książeczka przeznaczona dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pełna gier i zabaw w formie obrazkowej. Dzieci rozróżniają odległości, kształty, wielkości, uczą się logicznego myślenia, zapamiętywania szczegółów. Część 2. 1 szt. 23. Książeczka przeznaczona dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pełna gier i zabaw w formie obrazkowej. Dzieci rozróżniają odległości, kształty, wielkości, uczą się logicznego myślenia, zapamiętywania szczegółów. Część 3. 1 szt. 24. Książeczka przeznaczona dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pełna gier i zabaw w formie obrazkowej. Dzieci rozróżniają odległości, kształty, wielkości, uczą się logicznego myślenia, zapamiętywania szczegółów. Część 4. 1 szt. 25. Zestaw zawierający 12 ponumerowanych klocków, które powinny być stosowane z książeczkami PUS, ponieważ cyfry na tafelkach odpowiadają zadaniom w książce. Klocki są umieszczone w poręcznym, plastikowym pudełku.1 szt. 26. 5 drewnianych, dwustronnych kostek o wym. 7 x 12 x 1,3 cm z nadrukowanymi cyframi oraz odpowiednią liczbą dziurek do wkładania kołeczków. Dzięki tej pomocy, dziecko zaczyna rozumieć pojęcie zbioru liczb. 1 szt. 27. Jajo do założenia na głowę na miękkiej, dopasowującej się do każdego kształtu głowy podstawie do ćwiczenie prawidłowej postawy ciała oraz do ćwiczeń antygrawitacyjnych. Jajo ma wys. 40 cm i średnicę 20,5 cm. 1 szt. 28. Oprogramowanie do diagnozy i terapii w przypadku występowania problemów logopedycznych poziom rozszerzony. Wydawnictwa PWN. 1 szt. 29. Wskaźnik jest przydatny na zajęciach matematyki do ważenia różnych rzeczy do 1 kg. 1 szt. 30. Wskaźnik jest przydatny na zajęciach matematyki do ważenia różnych rzeczy do 5 kg. 1 szt. 31. Duży zegar demonstracyjny o średnicy 41 cm, który wyposażony jest w magnesy, dzięki czemu może być umieszczony na tablicy. Posiada zsynchronizowane wskazówki. 1 szt. 32. Duża linijka o wymiarach 100 x 5 x 1,5 cm z wyraźnie oznaczonymi pomiarami od 1 do 10 cm. Wykonana jest z tworzywa sztucznego i posiada zaokrąglone końcówki, które są bezpieczne dla dzieci. Bardzo przydatna pomoc na zajęciach matematyki. 1 szt. 33. Pomoc składająca się z 44 kart w formacie A4 do pracy z dziećmi w klasach 1-3. Przeznaczona dla dzieci, które mają problemy z czytaniem i pisaniem oraz takie, które są zagrożone ryzykiem dysleksji. Karty są dwustronne - na jednej stronie są litery drukowane i pisane, ilustracje wraz z obrazkami, druga strona zaś nie posiada obrazka tylko litery. 1 szt. 34. Zbiór matematycznych ćwiczeń, które dotyczą takich zakresów jak: symetria i rytm, czyli dostrzeganie regularności rytmicznych i symetrycznych w codziennym życiu, miary, wagi i pieniądze - pieniądze, których najczęściej używamy oraz znaki rzymskie, czyli inny sposób zapisywania liczb. Dzieci uczą się posługiwać tymi pojęciami w codziennym życiu. Część 1. 1 szt. 35. Zbiór matematycznych ćwiczeń, które dotyczą takich zakresów jak: zegar i kalendarz. Dzieci uczą się pojęcia czasu, jego upływania i zmian w nim zachodzących. Uczą się odczytywać godziny z zegarka, odczytywać kalendarz, zapisywania dat, itp. Część 2. 1 szt. 36. Książeczka ta to zbiór zadań tekstowych mających ułatwić dzieciom wprowadzenie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych, analizy i rozumienie tekstów matematycznych, itp. W tej części znajdziemy takie przedziały jak: liczebniki porządkowe, przeliczanie, zadania rymowane, porównywania, dopełniania, położenia obiektów oraz obliczenia pieniężne. Część 3. 1 szt. 37. Książeczka ta to zbiór zadań tekstowych mających ułatwić dzieciom wprowadzenie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych, analizy i rozumienie tekstów matematycznych, itp. W tej części znajdziemy takie przedziały jak: pytanie jako zadanie - ile to jest?, odpowiedź z luką, zbiory jako ilustracja graficzna zadania tekstowego, zbiory w aspekcie porządkowym, dopełnianie - ile ma? Ile brakuje?, zakupy świąteczne, zadania związane z kupowaniem, zadania tekstowe - poprawne czy błędne? uzupełnianie teksty zadania, mnożenie, mnożenie i dzielenie - przekształcanie zadań, zadania o przeciwnych warunkach, wskazania zegara - obliczenia zegarowe, zadania tekstowe z błędem, drzewko jako ilustracja zadania tekstowego, wierszyki- zadania na mnożenie , dzielenie itp., rozmowa liczb - grafy strzałkowe, ważenie. Część 4. 1 szt. Wszystkie pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany asortyment nie może być wcześniej używana. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracja producenta/wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. Wykonawca gwarantuje, że pomoce dydaktyczne dostarczone w ramach realizacji umowy, pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów gwarancyjnych na dostarczone pomoce dydaktyczne. Jeżeli producent udziela dla nich odrębnej gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tych dokumentów Zamawiającemu wraz ze złożonym oświadczeniem o przeniesieniu na Zamawiającego praw i obowiązków wynikających przez producenta gwarancji. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, z zachowaniem szczególnej staranności. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia pomocy i materiałów dydaktycznych równoważnych zmienników w stosunku do produktów wykazanych w ofercie wyłącznie w przypadku braku dostępności produktu na rynku, z zastrzeżeniem, iż zmiana może dotyczyć do 15% ogólnej liczby wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa zgodnie z zał nr 1 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, projekt Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.